dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ha zeker word 2010 ons jaar.
    Ben ik van overtuigd;)

Ik heb me eisprong wel eens gevoel, was flinke steek in rechter of linker lies zeg maar.
    En eigroei was soms zeurend gevoel.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

thnx voor je rectie renieta

ik heb me ei nog nooit gevoeld en weet dus ook niet wat dit zou kunnen zijn, misschien dat ik door de clomid idd me ei voel groeien. Aan mijn templijst is verder nog niks te zien. temp blijft steeds op en neer gaan tussen de 36,9 en de 37,2

3. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen

Hopen dat het je ei is dan weet je namelijk ook eerder of je ongie bent of niet

heb wel een tip voor je schrijf op een papiertje de datum en wat je voelde als je nou echt over 2 weken je menstruatie heb dan weet je nu hoe een eisprong voel en ben je het volgende maand misschien vergeten hoe het voelde. en als je het opschrijft kan je volgende maand nalezen of het overeen komt met wat je nu voelt

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ow dat is wel erg schommelend.
    Temp je altijd op dezelfde tijd en wanneer je net wakker bent? en niet al naar toilet enzo bent geweest?

5. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Weet altijd wanneer ik mijn eisprong heb omdat ik dan 3 dagen sago ben en dat ben ik ook altijd met mijn menstruatie

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Minimaal 2 of 3 dagen.

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Dat is opzich wel errug handig zeg.
    Ik weet het doordat ik steeds om de dag eimeting in ziekenhuis heb;)

8. skatjuh87

ik temp niet altijd op dezelfde tijd maar wel steeds als ik wakker word, doe dan verder niks. Blijf dus gewoon in bed liggen en temp dan ( heb dit met de gyn overlegd en het was goed zo, omdat je temp pas stijgt als je bezig bent )

is dit schommelen? heb namelijk ook wel es n uitschieter van 36.6 ( erg laag dus )

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm owkee, ja ik heb normaal een temp van 36.4 ofzo, en nu steeds 37.0 of 37.1, voor mijn doen erg hoog en tja al 2 daagjes overtijd he ;)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Maak je niet te druk, meissie. Het is even een drempel, maar er gaat wel een belangrijk balletje rollen.

Beterschap!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Alle meiden die hun IUI gaan hebben of een afspraak hierover veel succes.

De info-avond was veel herkenning van hetgeen ik hier heb vernomen danwel op het internet. Een plaatje over het inbrengen/terugplaatsen was mooi, want zo had ik het niet eerder gezien. Wel meegemaakt met de IUI. ;)

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    36.6 is niet laag (voor mij wel maar eigenlijk niet)

Voor mij maakt het wel veel uit om hoe laat ik temp. Als ik vroeger wakker wordt is mijn temp lager, als ik uitslaap is hij veel hoger.

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Is het je man nog gelukt om morgen wat later met zijn werk te beginnen, zodat hij morgen mee kan? Het klinkt of je wel een beetje steun kan gebruiken.

14. skatjuh87

ja maar als ik vroeg moet werken moet ik half 6 me bed uit, dan zou ik in het weekend ook om half 6 me wekker moeten zetten. Daar heb ik eerlijk gezegd de fut nie voor

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee dat begrijp ik daar zou ik ook helemaal geen zin in hebben. Houd je het bij op FF? Je kan ook gewoon de tijd opschrijven dat je gemeten heb. Dan ga je misschien een patroon herkennen waardoor het hoog of juist laag is. Als je dan een keer een rare temp heb kun je een beetje nagaan waar het van komt

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Jij houd het wel spannend he

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha ja goed he ;)

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mens, wij zitten voor jou in de spanning. Doe er iets aan! :D

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @timon, dat is ook zo, dank je!

@mime, nee het is hem niet gelukt, maar dat geeft niet. ik heb goed geslapen en het is kwestie van wij willen doorverwezen worden en dat moet geregeld worden en als mijn man zijn zaad in moet leveren, wil ie dat doen! ik laat het jullie weten!

liefs elisa

20. corien22

corien22 Lid

24 jan 2009
    6
    0
    0
    service medewerkster
    Amersfoort
    snap jullie allemaal erg goed,
    Heb precies hetzelfde gehad, en mensen die zeggen ach je moet er niet teveel mee bezig zijn bedoelen het misschien goed,maar leuk is het niet tuurlijk ben je er veel mee bezig is het niet bewust is het wel onbewust is volgens mij heel normaal.
    Wij zijn 19 maanden bezig geweest ik had bij de huisarts een afspraak gemaakt voor n doorverwijzing naar het ziekenhuis voor vruchtbaarheidstest. Nou afspraak binnen gekregen 2 weken later kon ik m afbellen, want ik was zwanger ik ken meerdere in mijn omgeving die er vrij lang over hebben gedaan de langste 25 maanden misschien is dit beetje opluchting dat alles nog gewoon mogelijk is?

Deel Deze Pagina