dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat fijn dat het bij jullie alsnog zelf gelukt is. Ik vind het zeker fijn om zulke verhalen te horen. :). Klopt het dat je bijna uitgeteld bent?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hoe is het gegaan elisa?

3. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ben idd ook wel nieuwschierig

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ook!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wordt jij ook nog nagekeken Saskia of gaat nu eerst alles via de uroloog?

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ skatjuh helemaal mee eens!!! daar irriteer ik me ook mateloos aan!

ik ook anderhalf jaar bezig en loop al bij de FA en vandaag krijgen we te horen hoe of wat en de uitslag van de 2 de zaadtest.

hier een fam lid gestopt nada 2 maanden later zwanger en die kan makkelijk zeggen dat we teveel mee bezig zijn en dat het ons tijd nog niet is ( die van haar wel) bah bah

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sjan, succes vandaag. Ben benieuwd, laat je iets weten?

@ Mime28, mijn man moet nu eerst naar de uroloog en voorlopig word ik nog niet nagekeken. Ik denk dat ze eerst nog een zaadonderzoek doen en mij dan pas na laten kijken. Ik ga dat dinsdag even vragen.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    We worden hier idd in spanning gehouden.

Elisa, hoe is het gegaan vandaag?

Sjan, Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen

Ik heb morgen mijn afspraak om 10.00, ik vind het best spannend allemaal.
    Ik zet mijn wekker elke dag op dezelfde tijdstip en ook in het weekend om te tempen. Mag ik vragen hoe jullie tempen?

Fijne dag allemaal

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    's ochtends zodra ik wakker word, voordat ik opsta. Ik zette er eerst ook een wekker voor, maar mijn dokter zei dat dit niet nodig was. En eerlijk gezegd zit er ook geen verschil in mijn curves en zie ik nog steeds overduidelijk mijn eisprong. Ik moet er wel bijzeggen dat ik niet echt een langslaper ben meestal. Dus doordeweeks temp ik rond 7 uur en in het weekend hooguit om 9 uur, maar meestal al veel eerder.
    Ik temp trouwens ook niet rectaal, maar oraal. Gaat allemaal prima op deze manier. Heb zo'n nauwkeurige thermometer met 2 cijfers achter de komma.

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben gisteren ongesteld geworden en morgen begin ik weer met 150 mg clomid...balen

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He dat is zeker balen, hoop, dat je volgende ronde meer geluk hebt.

Skatjuh, Ik check mijn temp vaginaal, dat is mij zo uitgelegd in het zkh, grappig dat het overal anders is.

Zodra ik uit bed ga is mijn temp hoger, daarom doe ik het altijd op dezelfde tijdstip en gelukkig val ik daarna in slaap.

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @karagoz, balen dat je ongi geworden bent! ik heb dan altijd echt een baaldag, meestal heb ik dan na een dag wel weer zoiets van volgende ronde nieuwe kansen, maar ja blijft niet leuk! succes!

@angelica, veel succes morgen!

ik hoor dt heel veel meiden tempen, ik heb dit eigenlijk maar 1 maand gedaan en in het ziekenhuis vroegen ze er nog niet eens naar. moeten jullie dit of willen jullie dit zelf?

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marjolein, ik was gaan tempen ter voorbereiding op het huisartsenbezoekje. Veel huisartsen willen een paar curves zien. Ik had er toen pas 1 en mijn huisarts keer er niet naar. Hij wilde toch eerst mijn man onderzoeken, maar raadde me wel aan om nog even door te tempen zodat ik dat straks bij de gyneacoloog kan laten zien.
    Ik maak deze ronde nog af en daarna stop ik ermee. Ik heb dan 2 curves. Niet echt veel, maar de aandacht ligt nu toch op mijn man en aan mijn curves kunnen ze de eisprong erg duidelijk zien.

14. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik moet tempen van de gyn om te kijken hoe mijn cyclus is, i.v.m mijn eisprong ( alleen is aan mijn templijst niks te zien

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    marjolinos, ik moet tempen omdat mijn cyclus nooit elke maand hetzelfde is, ik moet ze elke 3 maanden naar mijn arts mailen. In het begin vroeg mijn fa er nooit naar maar nu wel, dus dan doen we dat maar;)

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik heb een 3-tal maanden getempt, ben er daarna mee gestopt, maar nu temp ik weer even omdat mijn cyclus een beetje van slag is. Ik begin nu een aantal dagen voor mijn eisprong en ga dan een aantal dagen door na de eisprong maar niet meer tot aan de NOD. Ik doe het dus eigenlijk om te weten wanneer ik mijn eisprong heb gehad zodat we weer wat minder frequent moeten klussen;)

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ok, dat wist ik dus niet.

ik heb wel aan de gyneacoloog gevraagd of ik moest tempen, maar hij zei dat dat helemaal niet nodig was. bij mij kijken ze dus op dag 11 met een inwendige echo hoe het ervoor staat en dan meten ze hoe groot de follikel is. dan bepalen ze of ik nog een keer terug moet komen voor een echo of dat er een iui afgesproken kan worden. dan kijken ze niet meer met een inwendige echo hoe het ervoor staat. vroeg het me dus gewoon af omdat ik het regelmatig lees.

fijne avond nog allemaal!

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

He meiden, ik meld me hier ook maar...
    Wij zijn ook al langer dan een jaar bezig...nu al in ronde 17 :(
    De laatste 4 rondes zijn wel regelmatig...ik slik nu die vitaminepillen A tot Z...kan je bij de Action halen :D

Maar mijn vriend wil dus nog niet laten kijken wat er nou precies aan de hand is waarom het nou niet lukt...

Ik kan hem moeilijk gaan dwingen...want je moet er wel met zijn tweeen achter staan natuurlijk !

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames

ik heb gewoon nog steeds last van me buik, kan dat egt van je ei komen?
    t voelt net als ongesteldheidspijn maar dat kan nu egt nog niet. Zit net op 17 dagen.

20. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    He meiden,

Ik denk dat tempen eerder een trukje is om je nog niet dor te sturen naar de gyn..., maar dat je eerst doel gericht zou moeten vrijen.
    Want idd zodra je bij de gyn komt onderzoeken ze je inwendig en meten ze je folikel.
    Ik heb ook getempt de eerste maand trouw maar toen ik hoorde dat ik het 3 maanden moest doen heb ik vals gespeeld.
    Ik dacht ik ga echt niet eerst drie maanden dit doen.
    Het traject duurt allemaal al zo lang.

Ik heb nu weer wel van die ovu testers maar ik snap daar echt niets van....
    Ach ik heb niet de duurste gekocht ik kijk het gewoon een paar maanden aan.
    Zit nu weer in mijn oefen periode doordat ik geopereerd ben aan endometeriose.
    De gyn heeft me na de operatie en hormoon behandeling laten kiezen of gelijk door te sturen voor IVF of nog 5 maanden zelf proberen.
    Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik zo hoop om zelf zwanger te worden.

Sinds 3 weken gestopt met roken (want het is bewezen dat het echt slecht is als je al verminderd vruchtbaar ben)
    En eigenlijk vraag ik me af waarom ik dat nooit eerder gestopt ben, ik heb er echt totaal geen last van.
    Ook ben ik gezonder gaan eten. (elke morgen ontbijten met twee crackers met kaas en komkommer)
    Ik ben gaan sporten ( nou ja ik fiets naar mijn werk (weer of geen weer) en ik rij nu (als het weer mee zit) 6 x per week paard).
    Ook ga ik hardlopen (ja ja fanatiek he) (ik ben veelste bang dat ik ongelovelijk veel aan kom nu ik gestopt ben met roken)

Iedereen weet het in mijn omgeving dat ik graag een gezinnetje wil.
    Dus zodra dat er een kilo aan kom vragen ze allemaal aan mij
    EN????
    Ook nu ik niet meer rook....pff

Voor de rest slik ik ook Etos zwanger worden ach baat het niet dan schaad het niet.

Maar ik ga echt mijn best doen om voor feb zwanger te worden!!!! Klinkt stom he maar ja je moet hoop houden!!!!

Dikke xus allemaal en natuurlijk veel succes....

Deel Deze Pagina