dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123

123 Niet meer actief

G89, ik zit nog niet in de MMM. Bijna een jaar bezig. Ben uit voorzorg wel aan het tempen. Maar daar kan ik niets op uit maken eigenlijk. En uit ovutesten kan ik ook niets uit ophalen. Heb nu een ander merk gekocht en ga het deze maand nog eens proberen. Ik word wel iedere maand ongesteld en mijn cyclus is gemiddeld rond de 31 dg. Ik ben ook wel een beetje bang voor wat er komen gaat als we de stap naar de HA zetten. Maar ik merk ook wel dat ik steeds meer aan het idee ga wennen dat die stap eraan gaat komen.

Skatjuh, je hoeft je toch niet te schamen dat je afreageert op je man? Als je het daarna maar goed maakt met hem. Ik reageer mij ook altijd even af op mijn vriend, hij laat me dan even gaan en daarna ben ik weer opgelucht. Maar misschien scheelt het wel dat hij nog geduldig is en dat hij er zich (nog) geen zorgen om maakt.
    Je mag je hier helemaal laten gaan, dat weet je he ;) ben je echt geen zeikerd hoor, gewoon lekker alles loslaten wat je denkt!

Perfectionn, ik voel me ook een achterblijvertje haha! Moet eigenlijk lachen nu ik dit zo schrijf. Soms denk ik 'had ik net zo goed niet die pil hoeven te slikken'. Frustrerend is het dat mensen om je heen vertellen dat ze binnen een korte tijd zwanger zijn. Dan sta ik altijd te lachen als een boer met kiespijn...

Wat zeggen jullie eigenlijk tegen mensen die zeggen 'en wanneer gaan jullie eens stoppen met de pil'? terwijl je stiekem al een jaar gestopt bent en het nog voor jezelf wil houden dat je al kinderen wilt?

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

123 alles eruit gooien klinkt wel heel aantrekkelijk maar dat zal ik in mijn geval maar beter niet doen. Kan dan namelijke erg lullig uit de hoek komen ook al bedoel ik het niet zo. Ben gewoon erg boos omdat het iedereen in de buurt lukt om het leven op rolletjes te laten lopen en mij niet. Mbt de kinderwens, t werk en meer van dat soort dingen. Pff ben t zat

3. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Nou zaad vanmorgen ingeleverd en zoals hun zeggen morgen de uitslag, morgen weer naar de gyn kijken hoe me eitjes groeien (zal wel goed zitten want heb elke keer een goede eisprong. Zit alweer op dag 6 dus nog 6 dagen en dan weer me eisprong.

Hoop zo dat het deze maand lukt maar ondertussen zakt de moed me naar de schoenen maar ja..

Is er verders hier nog een beetje goed nieuws???

Liefs Vonnie

4. skatjuh87

nou ik denk dat je het nieuws brengt net zoals iedereen hier. Hopelijk komen hier ook eens goede berichten te staan

5. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ja zeker wat goed nieuws is ook weleens fijn.

Maar goed, ik heb trouwens van de gyn vernomenem dat proponolol (medicijn tegen migraine) betablokkers zijn, oftewel die kunnen je onvruchtbaar maken. Mijn man heeft ze 4jr geslikt is er nu wel 2mnd van af maar weet eigenlijk niet hoe snel je dan weer normaal produceert. En hoop dat ze morgen met goed bericht komen:(.. Ik vind het echt vreselijk allemaal...

En dan nog eens dat me schoonzusje nu inmiddels 18 weken zwanger is terwijl ze der zoontje van 2jr een beetje in een vergeet hoekje duwd die dump ze maar bij mij....eigenlijk allemaal erg oneerlijk...

Liefs Vonnie

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik word er zo simpel van, ik heb vandaag al de hele dag wat bruine afscheiding. Normaal gesproken komt dit altijd pas 4-5 dagen voor mijn NOD maar nu dus al 8 dagen voor NOD. Zo is er toch ook geen hol meer aan, nu is dus al een week voor NOD alle hoop weer weg, en kan ik weer een week op die vervelende ongi gaan zitten wachten. Van mij mag het zo zijn dat als het toch niet is gelukt laat dan meteen die ongi maar doorbreken, des te eerder hebben we weer een nieuwe kans:x

7. 123

123 Niet meer actief

Ja, Emma dat vind ik ook! Die dagen wachten op je ongie zijn verschrikkelijk. En hoe meer je erop gaat letten hoe langer het duurt dat het komt lijkt het soms wel... Weet je zeker dat het een ongie is...? Zo ja, dan hoop ik voor je dat 'ie snel doorgaat en dat de dagen voorbij vliegen tot je eisprong!

8. skatjuh87

hey dames, weer ff n update van deze kant. ben vandaag dagje vrij geweest, helaas is me man pas vanavond laat thuis. Heb door al t gezeur gewoon nergens meer fut voor. Wou heel graag m`n man verassen door lekker t huis netjes te maken en alles op te ruimen. En dan als ie naar huis zou komen lekker kaarsjes aanzetten en dan n gezellig avondje hebben. T zou n hele goede reden moeten zijn om het ook egt te doen maar ik kan er gewoon de energie nie voor vinden. Ben egt n lui mormel geloof k. heb iemand n idee om wat energie te krijgen?

( ben stiekem n beetje bang dat k me man nog kwijtraak als k zo blijf doen dus hulp word erg gewaardeerd )

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Dag dames!

Ook even hier een update van deze kant!
    Gisteren ineens zó onwijs pijnlijke boobs! Vandaag weer minder :(
    Vandaag had ik ongi moeten worden, maar 't enige wat er uit "loopt" is afscheiding. En dat voel ik echt lopen bah!

Voor m'n miskraam had ik altijd direct na mijn eisprong last van m'n borsten, maar na mijn miskraam weet ik niet meer wat m'n lichaam doet!
    Ik wacht het af! Ik wacht in elk geval tot ik over de 32 dagen ben, want langer dan 32 dagen heb ik nog niet gehad!
    Maar ik denk dat ik toch ergens één deze dagen ongi wordt!

Skatjuh, ik reageer 't ook vaak zat af op m'n vriend hoor! En gelukkig begrijpt hij me volkomen!

123, dan heb je wel een mooie cyclus! Ik ben benieuwd wat je HA zal zeggen, mocht je de stap zetten.

Vonnie30, dat met je schoonzusje dat herken ik héél erg in mijn schoonzusje! Alleen dan zijn ze niet bezig voor een 2e maar ze laten hun 1e kindje van 7mnd links liggen. Enkel wordt dr eens aan 't voetje gekriebeld en voor de rest zitten ze letterlijk 24/7 te gamen!
    Inderdaad erg oneerlijk!!!

10. 123

123 Niet meer actief

Hey Skatjuh,
    je hebt gisteren toch hartstikke goed je best gedaan om het gezellig te maken voor je man? Super goed van je hoor, dat zal hij zeker waarderen. Ik kan niet zeggen wat jou energie kan geven, dat zul je zelf moeten ontdekken. Misschien meer richting het spirituele? Yoga of meditatie of reiki. Of ben je een sporter? Lekker hardlopen in de buitenlucht doet ook veel mensen vaak goed. En ik denk dat het belangrijk is om veel erover te praten, niet alleen met je man maar misschien ook met vriendinnen. Een paar vriendinnen weten wanneer ik weer een ongie-baaldag heb en dan word ik in de watten gelegd! Heerlijk, dan heb ik even 1 hele grote baaldag, dat mag van mezelf maar de volgende dag probeer ik dan weer positieve energie tot mij te nemen..
    Ik begrijp dat het niet altijd even makkelijk is hoor.
    Heel veel sterkte en ga lekker wat leuks doen dit weekend ;)

Liefs,
    123

11. skatjuh87

dank jullie wel meiden. Ik voel me gelukkig weer wat beter. Heb vandaag ook weer veel meer energie. We hebben vanavond een housewarming party en mijn man is wel iemand die graag met mij showt. Weet dus al precies wat k aan ga doen dus hopelijk kan ie dat waarderen :D ( vind mezelf egt oerlelijk maar goed ) soms moet je iets over hebben voor je man he hihi

12. 123

123 Niet meer actief

Jaaa, skatjuh, een leuk feestje!
    Lekker in bad, allerlei kleding aantrekken om het mooiste setje uit te kiezen, lekker tutten en dan show yourself! Geniet lekker van een gezellige avond en jij ziet er vast niet oerlelijk uit anders wil jou man niet met jouw showen!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Haha, dat dacht ik ook 123.
    In ieder geval heel veel plezier! Geniet er lekker van en ga eens lekker los dat zal je goed doen, haha.

14. skatjuh87

dag dames
    nou gisteraaf was erg gezellig, heb gewoon ff lekker gek gedaan. er was alleen n heleboel visite en allemaal n beetje van mjn leeftijd en wat blijkt nou, iedereen daar had kinderen. Kreeg regelmatig de vraag wanneer wou zouden gaan aangezien we al getrouwd zijn. dus egt ff nergens aan denken is me nie egt gelukt :(

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Toch altijd wel erg confronterend zulke momenten.
    Dat snap ik best. Denk je even een keer lekker los te gaan dan wordt het weer op zo'n manier onder je neus geduwd.
    Het is en blijft toch altijd gevaarlijk om zulke vragen te stellen aan mensen. Betrap mezelf er ook wel eens op en denk dan stel je voor dat ze met precies hetzelfde bezig zijn als wij dan doe ik ze misschien wel heel veel pijn. Probeer het dus zo min mogelijk te doen.
    Gelukkig schrijf je dat je een top avond hebt gehad dus heeft dat niet je avond verpest.

16. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    He lieve mieden,
    wilde jullie even een hart onder de riem steken!

het is idd zeeeeeeeeeeer irritant als iedereen denkt zwanger te zijn in ronde 1 en negen testen per uur doet!

EN al helemaal vervelend zijn de opmerkingen van iedereen: niemand is zwanger geworden door er niet mee bezig te zijn, behalve Maria zei ik vaak!

De aanhouder wint, heel veel succes met ei spotten, testen, bloedprikken etcetc!

Enne, blijf vooral genieten van de momenten waarop je baby's MOET maken (volgens jezelf dan he).

Hoop dat het voor ieder van jullie (en voor mezelf ook) heel snel raak zal zijn!

dikke kus.
    Marilene

17. 123

123 Niet meer actief

Hey skatjuh,
    he, wat vervelend dat die vraag toch steeds weer komt!
    We moeten eigenlijk met z'n allen hier een goed antwoord bedenken op de vraag 'wanneer beginnen jullie aan kinderen'.

Wie heeft er een goed antwoord?

Wel fijn dat je lekker gek gedaan hebt! Moet je blijven doen hoor!

18. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Die is goed, die ga ik onthouden!

Ik mag hier ook wel bij denk ik, mijn verhaal: ik heb in november 2006 mijn spiraaltje laten verwijderen en werd daarna netjes regelmatig ongesteld. Na ruim een jaar was ik nog niet zwanger, dus zijn we door de huisarts naar het ziekenhuis verwezen. Daar hebben we het OFO gehad, waar niks uit kwam, alles OK dus nog een jaartje zelf proberen. Na dat kleine jaar nog steeds niet zwanger, dus terug naar het ziekenhuis, waar we november 2008 de eerste IUI hebben gehad. De 4e IUI werd ik zwanger :) en alles leek goed te gaan, mooie echo's, maar bij 10 weken was helaas het hartje gestopt met kloppen. Na even wachten een curettage gehad en vol goede moed verder (en veel verdriet, men ik heb enorm gejankt dit jaar!) toen bij de nacontrole een restje bleek te zitten. Dus een hysteroscopie om dat restje weg te halen. In augustus 2009 eindelijk verder met IUI's, nog 6 pogingen zo nodig want ik ben er wel zwanger mee geworden. De 1e mislukt, de 2e het ei gemist, de 3e mislukt, en vandaag de eerste follikelmeting voor de 4e poging...

Onderhand zijn we alweer bijna 3 jaar "bezig". Het valt me wel zwaar hoor, hoewel ik ook wissel in emoties, soms kan ik het heel goed baas (zoals nu) en soms wil ik alleen maar huilen en in bed liggen. het is zo frustrerend, alles is OK, maar ik word mooi niet zwanger. Nou ja, ik heb nog steeds wel hoop, dat wel, maar ik wil zo graag! Het lijkt wel dat, nu ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn, ik alleen maar ongeduldiger word. Ik ben wel zover dat ik rustig mensen afkap als ze dooddoeners willen gaan opnoemen. Ik ben momenteel vrij egoistisch :D maar dat heb ik even nodig denk ik. Hoe dan ook, ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!

19. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dopey, vind jou verhaal echt heftig. Wil je heel veel sterkte wensen en zal heel hard voor je duimen.
    Hierbij een dikke knuffel.

20. 123

123 Niet meer actief

Hey Dopey,

dat hoop ik ook!
    Fijn dat je je verhaal met ons deelt,
    we zullen elkaar steunen hier!

Deel Deze Pagina