dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pfff Angelica, fijn zeg om 2x op een dag zo'n nieuws te krijgen. En tuurlijk vind je het niet eerlijk, dat is het ook niet en ik vind het logisch dat je jaloers bent. Het is alleen maar goed dat je dat ook toegeeft. Dan kunnen anderen rekening houden met jouw gevoelens. Alleen kunnen heel veel mensen daar helaas geen begrip voor opbrengen.

Mijn zus vroeg gisteren vanalles over onze afspraak in het ziekenhuis, maar ze luisterde niet. Was telkens afgeleid door haar dochtertje van 1. Vraag het dan niet!!! Dus ik zei gewoon niks meer en stopte midden in mijn verhaal. Dat had ze niet eens door. 10 minuten later vroeg ze: Wat is er Sas, je bent zo stil?
    :$:$:$

2. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16

Angelica + Saskia: OH WAT ERG!!!!! Echt belachelijk :$.......van je familie en vrienden moet je het hebben :(

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het erge is dat ze het waarschijnlijk niet eens doorhad... :(

4. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Ja snap ik....had ze zeker niet door. Anders was ze er wel op terug gekomen neem ik aan. En dan ga je niet vragen waarom je zo stil bent ;)

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik bedoelde eigenlijk dat ze het niet doorhad dat ze haar aandacht te veel bij haar kleine had en niet luisterde naar wat ik zei ;)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Saskia, ik weet precies wat je bedoeld! Ze zullen het nooit doorhebben. Die van mij was zo lief voor mij en nu is ze in de wolken (logisch) maar ze vergeet het verdriet van mij.
    Begreep ik het goed, dat je eerst onderzoeken moet afwachten voordat je kan beginnen met IUI of een andere methode?

7. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Ik snapte wat je bedoelde :)

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja Angelica, ze vinden het allemaal wel erg maar stappen er ook erg makkelijk weer overheen. Ach ja...
    Ik heb zelf nog geen onderzoeken gehad, dus de gyn gaat mij nu eerst onderzoeken om te kijken of bij mij alles wel goed is. Mijn man moet zijn zaad nog een keertje inleveren en heeft bloed laten prikken op hormonen. Hij moet een dag voordat ik naar de gyn ga even bellen voor zijn uitslagen. Ik denk dat we voorlopig nog niet aan behandelingen gaan beginnen. We staan eigenlijk nog aan het begin. Ik blijft duimen dat IUI een mogelijkheid is. Ik hoop op een betere zaaduitslag of minimaal gelijk en dat alles bij mij goed is.

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Angelica, da's niet leuk om op 1 dag te horen. Ik vind het wel heel eerlijk dat je hebt gezegd dat je het niet eerlijk vind en dat je jaloers bent. Alleen jammer dat je zus dan blijkbaar niet helemaal begrijpt waarom je niet heel blij op haar nieuws kan reageren. En die opmerking van je ouders vind ik ook niet zo leuk, maar helaas wel herkenbaar voor mij.

Saskia, ook jouw verhaal over je zus is herkenbaar. Ik merk dit ook wel bij vriendinnen en mijn zus die dus wel allemaal al 1 a 2 kinderen hebben. Ze stellen je heel geinteresseerd de vraag over hoe het gaat, maar al snel zijn ze weer met hun aandacht bij hun kinderen. En ze merken het inderdaad niet als je midden in je verhaal stopt met praten:x. Ik vind het in ieder geval erg frustrerend.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Saskia, ik hoop zo dat ze je snel zullen helpen en dat je weet waar jullie aan toe zijn.

Ik hoopte ook op meer steun van mijn ouders, maar ja die zijn nu weer in de wolken van hun 2de kleinkind.

Ik ben vandaag zo misselijk, ik denk door de spanning....... Morgen mijn eerste IUI. Kijken ze voordat ze iets inbrengen of je niet een eisprong hebt gehad of is het gewoon erin brengen en klaar?

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden

hier ook ff n egoberichtje van mijn kant
    De gyn had mij verteld dat de clomid waarschijnlijk niet aanslaat. Ik baalde hier behoorlijk van en was t toen ff zat allemaal. We hebben dus na die tijd niet meer geklust. Nu is in 1 keer 3 dagen me temp heel hoog en volgens FF heb ik mijn eisprong gehad op dag 20. We hebben op dag 16/17 voor t laatst geklust, nu bestaat de kans dus dat t deze maand allemaal voor niks was. Alleen maar doordat die klotegyn me vertelde dat t nie aansloeg en t dus geen nut had om te klussen, ik baal hier echt van.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Angelica: Wat spannend morgen de eerste IUI!!! Krijg je er ook hormonen bij?

@ Skatjuh: Hè das balen zeg! Ik snap goed dat je boos bent op de gyn. :x

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heey meiden,

Afgelopen maand (oktober) waren wij precies een jaar bezig om zwanger te worden, het mag alleen niet zo zijn!
    Ben nu 7 dagen overtijd! hihi
    Op mn nod had ik wat licht bloedverlies, maar dat minimaal! geen ongi krampjes helemaal niets! of het goed is of niet weet ik niet!
    Ga heerlijk wachten :) moeilijk maar ben er nu niet veel mee bezig in mn hoofd.
    Heb wel steeds kleine steekjes rond mn navel, en erge jeuk!
    spannend :)

xxxx

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heb je nog niet getest???

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    perfectionn, spannend zal voor je duimen, waarom test je niet?

Saskia, ze willen de eerste 3x zonder hormonen doen, maar omdat ik nu 2 eitjes heb willen ze het misschien niet met doen. ze willen de volgende cyclus afwachten om te kijken of ik dan weer 2 eitjes heb.

Skatjuh, ik snap dat je baalt, hoe willen ze het de volgende cyclus aanpakken, wat vaker nakijken?

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee, dat wil ik zelf ook niet!! Vaak teleurstellingen gehad, waarvan 2 keer positief, maar helaas mk allebei! heb mezelf voorgenomen om niet te testen! :)

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

angelica: dankjewel :D

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Knap hoor, dat zou ik echt niet kunnen :)

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hihi! ik eerst ook niet hoor! maar gewoon er niet teveel aan denken, met je hoofd ergens anders zijn, dan gaat het gewoon vanzelf! :)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bij mij werkt dat zo helaas niet. Heb heel veel om handen en weet dat we haast niet zwanger kunnen worden zonder hulp én toch weet ik precies wanneer mijn NOD is en tel ik de laatste dagen nog steeds af.
    Ik kan dat gewoon niet, ben er gewoon altijd mee bezig. Wat ik ook doe.

Deel Deze Pagina