@ Saskia; tis indd wel veel, maar dan ben ik er ook in 1 keer vanaf @ Angelica: Ja, op werk weten ze het. Ik heb natuurlijk in april een miskraam (MA) gehad, dus vanaf dat moment weet men van onze wens.
Thanks meiden, ik ga over 10 min weg. Ik werk op schiphol-rijk en de kliniek zit in Leiderdorp. Wat ik ook niet verwacht had, is dat mijn zus meegaat. Zodra ik thuis ben mail ik jullie Groetjes
Angelica, dan kan ze dat maar niet.. klinkt hard maar je hoeft niet altijd blij te zijn toch?! Je kunt beter eerlijk zijn dan doen alsof! hoe ging het vanmiddag? liefs elisa
Angelica, hoe is het vanmiddag gegaan? Je bent eerlijk naar je zus en het is voor haar misschien lastig dat je zo reageert, maar dit ben jij. Bij haar lukt het zomaar en jij heb vandaag je IUI gehad. Hoe heeft zij dit eigenlijk gevonden? Skatjuh, jammer dat de gyn je een verkeerd beeld heeft gegeven. Je kan hier niets meer aan veranderen. De volgende ronde toch wat meer rond de verwachte ei klussen?
Gisteren dus bij de osteopaat geweest. De constatering is dat ik teveel in mijn hoofd zit (hoe gek) en daardoor wat verbinding met mijn lichaam mis. Door alle toestanden ook de vreugde. Volgens hem is dat toch belangrijk om geheel open te staan voor zwangerschap. Daar gaan we dus verder aan werken. Ik ben benieuwd! Ik heb nog 5 maanden te wachten.
@ Angelica:Jeetje wat lijkt me dat frustrerend!! Beetje dubbel, je wil blij zijn voor je zus, maar je zit zelf in deze situatie....pfff...dubbel hoor! Ben blij voor je zus, maar leg jouw situatie ook uit!! xxxxxxx
@timon, was je bij de osteopaat puur voor het zwanger worden of ook voor andre dingen? ik ben er eind vorig jaar ook geweest en zie nu jouw bericht en ik denk BELLEN en afspraak maken.. misschien kan hij me ook iets meer vertellen liefs elisa
He meiden, bedankt voor jullie lieve berichten. Ik had gisteren zo een lieve verpleegkundige, ze stelde me gerust en vertelde precies wat ze ging doen etc. Mijn man heeft uitstekend zaad 30 miljoen. We waren daar zo blij mee. In het zkh was zijn zaad redelijk en nu uitstekend. Mijn zus was heel lief en vond het best indrukwekkend, alleen na 5 min vroeg ze," heb je ze al iets over mij verteld en wat zeiden je collega's dat ik weer zwanger ben?" mijn reactie was, NEE, nu draait het even om mij en niet om jou! Ik bracht mijn zus thuis en er was een pakketje bezorgd, ze had een t-shirt voor haar dochter gekocht. Er stond aan de voorkant op Psssssss, wat denk jij? en op de achter: krijg ik een broertje of zusje. Om moe van te worden. Timon, ik hoop dat het werkt! Nou meiden, 2010 moet echt ons jaar gaan worden hoor. Ik raad echt aan om een keer langs te gaan of te bellen voor info bij deze kliniek (medisch centrum kinderwens) Je wordt zo menselijk geholpen en ze begrijpen je probleem. Ze werken ook samen met andere ziekenhuizen. Door hun kon ik eerder een kijkoperatie krijgen, mijn eigen zkh wilde er niet aan gaan beginnen en wilden mij pas in mei 2011 gaan helpen met IVF. Nu ben ik al begonnen met IUI. Het voelt ook echt goed
Super Angelica!!! Ik duim voor je! Ennuh....over je zus....Ze doet toch wel haar best als ze met je mee is gegaan. Wel jammer dat ze op zo'n belangrijk moment voor jou weer over zichzelf begint. Maar je kunt het zwangere vrouwen niet kwalijk nemen.......hormonen hè haha. Maar je laat toch wel een KEER blijken dat je blij voor haar bent? Succes met al die zwangeren om je heen en met jezelf
He Zyta, Ik laat het wel blijken, al kost het veel moeite. Ik ben dolgelukkig voor haar...... ze is echt een top zus, alleen soms heeft ze de neiging om alles naar der toe te trekken. Thanks meiden voor jullie steun en advies
Timon, wat goed ik ga ook naar een osteopaat. Maar bij jou zit het dus zogezegd meer in je hoofd, daar gaat hij/zij aan werken dus. Bij mij zit het volgens die vrouw vooral in mijn buik. Ik heb een litteken midden op mijn onderbuik zitten van een operatie. Volgens haar zorgt die voor veel spanningen in mijn onderbuik. Zij behandeld dus vooral op die plek. Ik ben benieuwd, ik sta er open voor maar vraag me soms wel af hoe dat kan bijdragen aan een zwangerschap. Maar ja, ze heeft me ook al gezegd dat ze me geen garantie kan geven voor een zwangerschap.
Ok gelukkig, anders hou je er straks nog een ruzie ofzo aan over, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. En als jij straks zwanger bent vind je het ook fijn dat ze er dan voor jou is. Maar komt helemaal goed met jullie dan
Angelicia, wat fijn dat je zo goed geholpen wordt. Super dat je man zijn zaad uitstekend was! En nu de wachtweken, zie je er tegenop of juist niet? Poeh wat vervelend dat je zus dan op zo'n belangrijk moment over zichzelf begint. Wel lief dat ze mee is gegaan. Waarschijnlijk heeft ze het niet door dat jij nu even genoeg aan jezelf hebt. Maar toch is het wel erg frustrerend!
Saskia, ik ben nu al in de stress hahahah, ik voel mijn eisprong niet echt, dus elke krampje of dingetje zit ik al in de stress ,"van oh hebben ze het wel op de juiste dag gedaan bla bla bla", hoe vermoeiend allemaal Vanavond naar de acupuncturist voor een nabehandeling van IUI, wel spannend zo een eerste keer met IUI. Als je echt vindt dat je niet snel geholpen wordt, raad ik echt aan om langs te gaan.