dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha, ik zou dat ook hebben. Heel logisch meid!
    Spannend hoor!

We zitten eigenlijk nog in het voortraject en het gaat tot nu toe erg snel. 20 oktober eerste keer naar de huisarts geweest en als ik kijk hoe ver we nu al zijn...
    Ik weet nog niet welke behandeling het gaat worden, zodra ik dat weet gaan we op zoek naar een kliniek. Het liefst hier een beetje in de buurt.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames,
    nou ik ben weer thuis van de gyn en heb eindelijk goed nieuws gekregen. Ze zag aan mijn temp-lijst dat ik idd een eisprong heb gehad ( word voor de zekerheid nog wel ff getest met bloed )
    en dan wel rond dag 14-15. Toen hebben mijn man en ik wel geklust dus de kans op zwangerschap is zeker aanwezig hihi.
    Ik ben heel blij ( ik ben egt heel blij als ik een positest heb natuurlijk )

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Skatjuh, wat een goed nieuws! Tuurlijk is het pas echt super als je een positieve test hebt, maar het feit dat je een ei hebt gehad is ook al geweldig! En een kans deze ronde... ik duim voor je :)

4. skatjuh87

thnx meis. En idd dit is al goed nieuws. Betekent dat de Clomid aanslaat. Volgens FF heb ik op dag 20 me ei gehad maar dat is dus nie zo. En als ik idd op dag 14 of 15 me ei heb gehad ben ik ook sneller ongesteld. Dan zou ik op cd 30 wel ongesteld moeten zijn, of niet natuurlijk

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hopelijk niet!! :)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Skatjuh, wat goed nieuws. Dus je kan over 5 dagen testen of niet?

7. skatjuh87

van de gyn moet ik wachten tot dag 33, dus vanaf volgende week zaterdag kan ik testen. Wil t eigenlijk zo lang mogelijk proberen uit te stellen. Of ik moet ongesteld worden natuurlijk, dan ist n ritje naar de apotheek voor n nieuwe lading clomid

8. 123

123 Niet meer actief

Skatjuh, spannende wachttijd voor jou. Fijn om te horen dat de clomid is aangeslagen en nu hopen op een babytje!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vandaag de uitslag van het zaadonderzoek of niet?
    Spannend...

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Fijn weekend allemaal!
    xxxxxxx

11. skatjuh87

pff net weer `gezellig` vrienden op bezoek gehad. Dat wijf zat echt alleen maar over zichzelf te praten en hoe goed ze t wel nie hadden. Terwijl ze weten dat bij ons alles mis lijkt te gaan. heb me gewoon in moeten houden om haar me huis nie uit te schopppen
    :x:x:x grr

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sja, sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf. Koepeltje om je heen trekken en weer weghalen als die mensen weg zijn. Zucht...sommige mensen snap je niet he?
    xxxxxxxxxxxxx

13. skatjuh87

daar heb je wel gelijk in. Ik zou me ervoor moeten afsluiten maar dat lukt niet. Ik vertelde hoe blij ik was dat ik door de clomid een ei heb gehad en dat de kans dus bestaat dat ik zwanger ben en ze luisterde niet eens geloof k. Terwijl k gewoon ff goed nieuws wou vertellen.
    wil gewoon graag wat steun krijgen en weet niet van wie

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Van ons dan maar he ;) Wij zijn er altijd, en lekker anoniem dus je kunt zeggen wat je kwijt wilt meis.

Ik heb het om die reden ook tegen niemand eigenlijk verteld. Alleen 1 vriendin die ik al 10 jaar ken weet het, maar zij vraagt er ook niet elke keer na, dat vind ik heerlijk, ze luistert wanneer ik erover begin en dat vind ik perfect. Een ander vriendinnetje woont niet in de buurt, dus ook daarmee is het af en toe en voelt ook goed. Verder weet sinds kort mn leidinggevende het, maar dat moest ivm al die keren dat ik naar het ZH moest. Familie weet er helemaal nix van, ook niet dat we bezig zijn...of eraan denken. Heerlijk, om het toch wat van jezelf te hebben en niet teleurgesteld te worden in de reacties van anderen. Voor mij voelt dat goed, maar dat kan voor iedereen anders zijn, ik zou willen dat ik een familie had waarin ik het voor kon leggen zonder elke keer erover te moeten praten ;)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. skatjuh87

bij ons weten veel vrienden t en de meeste van de familie ook. In ieder geval het gezin zeg maar. Ik had echt t gevoel dat ik aan het liegen was tegen me ouders en dat voelde echt verschrikkelijk, na 10 maanden bezig te zijn heb ik het verteld. Helaas verteld mijn moeder me alleen steeds dat ik er te veel mee bezig ben en nog meer van dat nutteloze gebrabbel. als ik ze nu op de hoogte breng van het laatste nieuws dat krijg ik te horen `ow` ( heftig he )

ik heb 1 vriendin die ook bezig is met n zwangerschapswens en t nie egt lukt en daar kan ik redelijk mee praten ( alleen dat is er zo eentje die zelf haar klep nooit dicht heeft )
    tis egt n lief mens maar niet de beste om mee te praten.
    Ik ben blij dat ik hier me verhaal wel kwijt kan

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey Skatjuh,
    Als ik naar jouw templijst kijk, zat je ei rond cd 17 toch? Dan zal je NOD over een kleine week zijn, spannend!
    xxxxxxxxxx

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bij ons weet bijna iedereen het inmiddels. Soms word ik teleurgesteld, maar dat weegt niet op tegen de steun die ik van de meesten krijg.

18. skatjuh87

volgende de gyn heb ik mijn ei rond dag 14-15 gehad, dus heb mijn NOD rond 21ste. Dan zit er n aantal dagen bij voor de zekerheid

@ saskia

steun weegt zeker meer dan de rare woorden maar k krijg dus helemaal geen steun, ik ben sinds n tijdje werkeloos ( heb wel per midden dec weer n nieuwe baan en blijf verder zoeken ) toen ze dat hoorde was t gelijk dat we overal maar mee moesten stoppen. Ze zeiden toen allemaal wat ze eigenlijk altijd al gedacht hebben, dat we maar moesten kappen met t zwanger worden ( niet heel fijn om te horen van familie en vrienden )

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee Skatjuh, dat wil je op zo'n moment niet horen meis. :(

20. skatjuh87

dat is dus precies wat ik ook vind, en toch blijven ze er over door gaan. Ik kan me nu steeds nog inhouden maar ik ga een keer echt ontploffen en ga dan es ff zeggen waar ik aan denk. Normaal gesproken doe ik dat soort dingen niet maar ik ben t nu egt zat.

Deel Deze Pagina