dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Iedereen heeft een grens Skatjuh, laat ze er niet overheen gaan, want dan barst uiteindelijk bij iedereen de bom. Vertel ze eerlijk wat het met je doet, miss is dat een oplossing?
    xxxxxxx

2. 123

123 Niet meer actief

Gisteren te horen gekregen dat het zaad 'matig' is. Ik weet niet hoeveel procent of wat dan ook, manlief was geschrokken en heeft dat allemaal niet gevraagd. Ga ik maandag wel doen als ik het tweede potje kom ophalen. HA adviseerde om over een paar weken nog een keer het zaad in te leveren.
    Gisteren ff gejankt, gepraat en vriendinnen op de hoogte gebracht dat we een kindje willen maar dat dat niet zomaar gaat lukken. En toen voelde ik me pas echt opgelucht en kon ik het relativeren. Zo fijn om steun om je heen te hebben...

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik zou willen dat ik die mensen kon vertrouwen, kan me idd voorstellen dat het oplucht, nu zitten wij er maar alleen in samen.
    xxxxxxxxxx

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga niet naar de osteopaat om zwanger te kunnen raken. *staat dit er even gek:p* Ik ga erheen ivm vage hoofdpijn en als er meer te verhelpen is dan mag hij vooral doorgaan.

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    xxxxxxxxxxxxx

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Leuk om te zien dat er meer meiden voor deze behandelwijze kiezen.:)

Mijn osteopaat gaf ook aan niets qua zwangerschap te garanderen. Nou, daar ga ik helemaal niet vanuit. Mocht hij kunnen bijdragen aan iets wat zwangerschap kan bewerkstelligen dan sta ik hier voor open.

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik hoop voor jullie dat het werkt en het iets opleverd, op wat voor manier dan ook.
    xxxxxxxxx

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat hoop ik ook, voor iedereen.

Skatjuh, wat heb jij prettige mensen om je heen met zulk fijn advies. Meid, jij weet wat je wilt en wat mogelijk is. Hou lekker je kinderwens vast en ga in december (of eerder) starten met je nieuwe baan. De rest lekker laten l*llen. Die mensen hebben nu eenmaal geen idee wat er in jullie omgaat.
    Je kunt een transparante koepel over je heen denken waar een ander niet doorheen kan komen en jou kan raken. Mochten rozen aan alle kanten zetten prettiger zijn dan zou ik zeggen 'leef je uit!'

Het is soms erg onduidelijk welke mensen je over je kinderwens of zhtraject kunt vertellen. Zo hebben wij het mijn schoonmoeder verteld en die had bedacht dat ze het wel tegen jan en alleman kan vertellen. Ooooo, wat was ik witheet. Wij bepalen zelf wel aan wie we het vertellen. Maar goed, dit is (hopelijk) opgelost en wij gaan door met ons ding.

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wat rot van je schoonmoeder zeg! Maar ja, ze zal het niet vervelend bedoelen denk ik, maar ik snap dat je dit soort dingen niet even op straat wil gooien ;)
    xxxx

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ze bedoeld het niet zo, maar het komt wel zo over. Zij is zielig, want zij wilt oma worden. Ja, dus??? :x

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Tsssss....ze heeft blijkbaar weinig respect voor jullie gevoelens, jeetje wat lastig zeg!
    xxxxxxxx

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Och, dit is van nu. We hebben ook nog een verleden...
    *Timon, niet meer aan denken, want dat heeft geen zin.*

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Haha, ach schoonmoeders, je kunt ze niet kiezen he ;)
    Weltrusten.
    xxxxxxxxxx

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer genoeg niet.

15. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@timon

das idd n k*tstreek van je schoonmoeder, jullie bepalen wie het weten en niemand anders.
    en bedankt voor je peptalk, ik ga gewoon doen wat ik wil en proberen te negeren wat de anderen zeggen. Het is mijn ( ons ) leven en wij bepalen hoe t loopt. Tot op zekere hoogte iig.

16. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    daarvoor ging ik ook naar osteopaat. nu is die hoofdpijn weer terug en pijn in mijn schouders en nek.. dus misschien ga ik gewoon weer en gooi ik het er uit dat ik nog steeds niet zwanger ben... wie weet!! dacht vraag het even
    xx elisa

17. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Bijna ronde 12 .. bang afwachten tot de 27 ste :(

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Spannend meid.
    xxxxxx

19. wendytje1982

15 nov 2009
    6
    0
    0
    afdelingsassistente
    heerlen
    ben al meer dan 2 jaar bezig maar ben een volhouder

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    2 jaar is al een hele tijd meis. Maar de aanhouder wint, hoop dat je snel zwanger bent.
    xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina