Dankjewel meissie! ik duim natuurlijk ook voor jou!!! of een goed 2010 of een leuk kerstkado misschien??
Ja, 2010 moet toch voor ons een mooi jaar worden, het kan niet anders........... sorry meiden, ik heb weer een vraagje over mijn temp. Ik snap niets meer van mijn temp Ik heb vorige week donderdag IUI (dag 14)gehad en 2 dagen ervoor Pregneyl voor de eisprong (dag 12). Vandaag is hij ineens 0.4 graden omhoog gegaan. Ik snap er niets meer van
hallo dames, ik moest vrijdag bloedprikken om extra te kijken of ik wel een eisprong heb gehad. Net gebeld voor de uitlagen en progesteron was verhoogd. jeej betekent dus dat ik hoogstwaarschijnlijk een eisprong heb gehad.. ME HAPPY hihi
angelica: ik heb echt geen flauw idee over tempen!! sorry.... skatjuh: wat een goed nieuws zeg! YIPPIE
dames help ik wil zo graag testen maar weet dat ik te vroeg zal zijn. Nu ik dubbele bevestinging heb dat ik idd een eisprong heb gehad kan ik niet meer wachten... :S:S:S:S:S:S
Niet testen meissie!!! nog even rustig afwachten!! jaa ik weet het moeilijk!! je moet het natuurlijk zelf weten, ik zou het nog niet doen!! wegstoppen die testen...
ik heb gelukkig nog geen testen in huis, anders zou de verleiding wel heel groot zijn. Ik heb wel echt zo`n ongesteldheidsgevoel maar dan zou mijn temperatuur moeten zakken, vanmorgen was ie nog hoog dus dan is die kans niet zo groot toch. Ik ga echt proberen vol te houden
Spannend Skatjuh, nu hopen dat er een zwemmertje de goede kant op gezwommen is toen je eitje sprong...
Die 6 maanden zijn ook echt lang, maar dat kan ik niet veranderen. In het zh zijn ze er ook niet blij mee en zijn drukdoende om het te verkorten. Misschien gebeurd er in deze maanden wel iets.
We zitten al in de 2e maand. Gewoon je ding blijven doen, naast de leuke dingen, laat de tijd ook voorbij gaan. Ik wil me er niet druk om maken. Tegen die tijd zal ik me vast druk gaan maken over het moeten gaan spuiten en wat al niet meer. Nu even niet en dus genieten. Maf, he?
elke maar roepen we allemaal dat voor elkaar duimen, toch vind ik dat het dit jaar voor ons moet lukken. Kan het gewoon niet uitstaan als je sommige mensen hoort praten die zo zwanger worden of voor de 2de hun voorkeur qua geslacht laten uitspreken.:x Wij hebben er ook recht op en misschien wel meer (mag ik wel niet zeggen)
@ all nou ben heel netjes geweest, net ff naar de winkel geweest en heb geen test meegenomen hihi. Ik heb alleen steeds t gevoel dat k ongesteld word, ik vloei ook echt enorm ( sorry voor de smerige details ) komt er echt met ladingen uit. @ angelica Je mag t officieel niet zeggen maar ik denk hetzelfde hoor, wees blij met n kind wat het geslacht ook is. Verder niet zeuren hihi Dan idd maar hopen dat wij eerst aan de beurt zijn
ik ben net aant opruimen in huis en wat kom ik tegen. een zwangerschapstest sorry maar shitshitshitshitshitshit
Neeeeeeeee meissie niet testen!! Kun je je ventje niet vragen of hij hem wil verstoppen?? Echt niet doen eh...... Liefs