dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Nee, ik ga NU de badkamer afmaken. Even mezelf ertoe zetten, zo jammer als ik het nu niet afmaak... heb ik voor het eten alles voor niks gedaan hihi.
    Tot zo meiden.

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Veel plezier op de badkamer!!!!! :D:D:D

3. Anubis

Anubis Nieuw lid

Nov 17, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik probeer met me vriending meer dan een jaar een kind te krijgen en het lukt maar steeds niet hoe kan dat hoor wel wat van jullie

anubis

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Anubis, welkom! Bezoekje aan de huisarts is misschien wel zinvol. Het kan aan zoveel dingen liggen, er hoeft zelfs niet eens iets aan de hand te zijn.

JOEHOE, de badkamer is gepoetst!!!!! :D:D:D
    Ik hoefde gelukkig alleen de douche en de vloer nog maar. Wastafel en bad had ik voor het eten al gedaan, maar haalde de rest niet. Nu is ie weer schoon. Pffff, heb zo'n hekel aan de badkamer poetsen.

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Anibus, welkom. Als je al ruim een jaar bezig bent is zeker een afspraak met de huisarts de moeite waard. Al doe je maar onderzoek naar of er iets bij 1 van jullie niet helemaal in orde is. Dan weet je dat tenminste.

Saskia, dat heb je snel gedaan.

Ik ga NCIS kijken!

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames, ik ben toch dom geweest. Heb toch getest net samen met me man en hij was natuurlijk ernstig negatief. Was alleen erg bang dat ik zowiezo zou gaan testen omdat ik er 1 in huis heb. Nu ga ik echt wachten tot zondag maar ben bang dat ik wel weer ongesteld ga worden.
    :( :( :(

7. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ben er weer, skatjuh niet te vroeg testen hoor zelfs de meest gevoelige testen werken pas vanaf 1 dag overtijd.
    Je maakt jezelf alleen maar gek, weet er helaas alles van.

Ik word ook pislink van mensen die je zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Ik ben kraamverzorgster hoe kan je er dan niet mee bezig zijn???

8. skatjuh87

te laat, ik heb al getest.
    heb geen idee wat mijn cyclus is deze maand vanwege gebruik clomid

9. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog niet aan clomid gebruik toe. gebruik je dit al lang?

10. skatjuh87

nee dit was de eerste maand, daarom weet k ook niet wat dit met mijn cyclus doet. Volgens de gyn had ik rond dag 15 me ei gehad. zit nu op dag 29 dus zit 2 weken na me ei.
    Ik voel me echt ongelooflijk stom en nu is me man boos op me

11. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ook nog niet zo goed hoe dit forum werkt.... hoe zie ik dat er iemand gereageerd heeft? en hoe maak je van die leuke tickers??? hihihi sorry voor het veranderen van het onderwerp

12. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    je moet je niet stom voelen hoor. ik weet hoe het voelt, zou iedere dag wel een test willen doen en die hormonen maken het ook niet makkelijker...

13. skatjuh87

bovenin de pagina staat banners. Daar kan je zo`n plaatje maken net als ik heb.
    Hoe lang ben jij al bezig dan?

14. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb in oktober 2008 een EUG gehad en daarna is het niet meer gelukt, hoe zie ik wanneer er iemand gereageerd heeft??? thanx
    :)

15. skatjuh87

door naar t juiste forum te gaan, dan staat de topic naam er in dikke letters

+ er staat dan een roze blokje voor

16. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoelang ben jij al bezig?

17. skatjuh87

wij zijn al bezig sinds juni 2008

18. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    iets langer dan wij dus. ze hebben er in het begin een beetje vaart achter gezet ivm leeftijd maar nu een half jaar niks na de laatste operatie. erg frusti allemaal. clomid word steeds in dosis verhoogd he??

19. skatjuh87

t word verhoogd als je geen eisprong heb. Ik heb nu weer een receptje gekregen voor 50 mg

20. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe hebben ze de eisprong getest bij jou? echo en bloed bij mij. ovulatietesten werken volgens mij niet

Share This Page