ze hebben bij mij helemaal niks gedaan, normaal gesproken moet je in de gaten worden gehouden. Ik moest alleen op cd 25 terug komen en me temp-lijst laten zien. Meer is er gewoon niet gedaan, k heb geen idee waar ik aan toe ben
sorry maar snap nog steeds niet hoe je snel kunt zien of iemand reactie heeft geplaatst, erg vervelend en duurt wel lang op deze manier of is dat normaal?
n fertiliteitsgyneacoloog voor zover ik weet. Een gyn die wel echt gericht is op kinderwens en alles wat hierbij hoort
uhh vrij weinig, me man ze zaad is getest en ik heb wel es n inwendige echo gehad. Meer eigenlijk niet
ik heb al een HSG en een PCtest gehad en een laparoscopie, maar komt omdat ik misschien nog maar 1 eileider heb.
ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat daaraan ligt, zou wel goed kunnen. Ik heb er allemaal totaal geen verstand van
daar zal het dan wel aan liggen, goed voor je rechten opkomen he meid, moet niet te lang blijven duren en zeker niet op jou leeftijd, ik ga nu slapen hoop je snel weer te spreken!! doeiiii
Jeee, ik kan het ff niet meer bijhouden. Veel gekletst hier, het lijkt wel een chatpagina Ik lees later nog wel even bij denk ik.