dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wij hebben verder niks dat in de buurt zit. Ben bang dat ik hier wel moet blijven. ik ga proberen de volgende keer gewoon dringender te zijn

2. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee die van clearblue zijn niet te betalen, is een onbekend merk, 2 vriendinnen van me zijn er zwanger mee geraakt, het proberen waard he..... hebben ook vaak een aanbieding daar www.babyboomshop.nl

@saskia
    ik geef mijn goede raad weg aan anderen maar geef de moed niet op!!! ik hoor altijd succesverhalen over iui,ivf en icsi
    hoe oud ben je als ik vragen mag?

3. skatjuh87

de assistentes verbinden me gelijk door met de fertiliteitsverpleegkundige, heb al een keer eerder gebeld en toen gebeurde dat ook. En die vertelde me weer dat ik alleen maar hoefde te komen om te zien of ik een eisprong heb gehad en dat ze geen fm doen bij 50 mg

4. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed zo laat je niet afschepen, zij zijn er om jou te helpen. hebben meestal weinig inlevingsvermogen die mensen totdat ze zelf eens erin terecht komen

5. nijntje13

nijntje13 Lid

Nov 17, 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben weer weg, bedankt allemaal en tot snel, doeiiiiiiiiiiiiiii

6. Imation

Imation Niet meer actief

Maar dan weet je toch nooit waar je aan toe bent. Blijf je alleen maar meer in onzekerheid zitten. Jammer dat je niet ergens anders naar toe kunt.

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hallo allemaal,

ben gister ongi geworden en mag dan zaterdag starten met clomid 50mg. Heb de week erop op vrijdag een follikelmeting...spannend hoor....

8. skatjuh87

die onzekerheid is zelfs alleen maar groter geworden sinds ik bij de gyn loop. Word er helemaal knettergek van. Ik ben al 1tje die altijd wil weten waar ze aan toe is en dit is voor mij dus echt een hel

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey meiden!

Vanmorgen het nieuws gehad van een collegatje die bijna 11 weken zwanger is, van een tweeling en ongepland maar wel gewenst.

Ik ben echt heel blij voor haar, maar ik heb naderhand wel een traantje weg moeten pinken

10. skatjuh87

@ cyntje
    kan me voorstellen dat je je rot voelt

11. skatjuh87

ik heb net een ander ziekenhuis gebeld, eentje die samenwerkt met de onze en ook daar word aangegeven dat je bij gebruik Clomid rond dag 10 moet langskomen. Als ik dus ongesteld word ga ik gewoon voor dag 10 een afspraak maken en dan kijken hoe ze reageren. De assistente vond mijn verhaal erg raar en heeft het voorgelegd aan de man van mijn gyn ( is zelf ook gyn ) en zels hij zegt dat je bij gebruik Clomid op dag 10 langs moet komen.

Is het slim om nu mijn eigen zh op te bellen en door te geven dat ze dit kunnen verwachten?

12. Imation

Imation Niet meer actief

@ Skatjuh

Ik Zou gewoon er ff heen bellen even uitlegen hoe het precies zit. Ik vind het namlijk heel erg dat ze zo met je omgaan je bent wel een vrouw en niet 1 of ander nummer! Is dat andere zh een beetje te rijden of niet.?

13. skatjuh87

t andere ziekenhuis is op zich wel te rijden maar ik zou daar dezelfde gyn hebben, daarin schiet ik dus niks op. Ik denk dat ik gewoon ff mijn zh opbel en dan aangeef aan de assistente dat ik een ander ziekenhuis heb opgebeld en dat ik per direct aangeef dat ik op dag 10 van mijn cyclus wil langskomen. Als zelfs de man van mijn gyn aangeeft dat je bij gebruik Clomid op dag 10 moet langskomen. Vind het allemaal een heel raar verhaal

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Er zijn ook goede zaadcellen gevonden, maar ontzettend weinig. Dus ergens heb ik nog steeds de hoop dat er een erg eigenwijze zaadcel doorheen glipt :D Al is die kans wel heel erg klein natuurlijk...

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    De moed geven we zeker niet op, maar we weten nu gewoon dat het heel lang duurt (als het al ooit lukt), maar de wens wordt wel met de dag groter. Dus dat is heel moeilijk.
    Ik ben bijna 25 en mijn man is 28. Thank god!!! Iedereen wist het altijd beter... jullie zijn zo jong blablabla, tijd zat blablabla... ben blij dat ik niet naar die onzin heb geluisterd. Mijn dokter is ontzettend blij dat we nog jong zijn en wij ook! Medisch gezien hebben we nog tijd genoeg.

16. Imation

Imation Niet meer actief

@ Skatjuh

Het is idd de korste klap om dat te gaan doen. En probeer je dan niet af te laten schepen.

@ Saskia

Het zou geweldig zijn als je alsnog zo zwanger raakt.

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hee meiden, tjeeemineeeee
    Wat kunnen jullie beppe zeg hahaha!

Hoe issie hier?

Nijntje-> die babyboomshop testen zijn vreselijk! Lees dat jou vriendinnen er wel zwanger mee zijn geworden....ik hoor eigenlijk alleen maar slechte dingen over die testen!

Cyntje-> Ik begrijp je helemaal, erg kaa uu tee als je zoiets moet horen!! tuurlijk ben je dan wel blij voor diegene, maar als je zelf probeerd zwanger te raken komt het natuurlijk een stuk harder aan! Een traantje weg pinken is geen schande :)

Skatjuh-> wat een gedoe allemaal zeg! :( je niet laten afschepen eh....

saskia-> meid ook al duurt het even voordat jullie zwanger zullen zijn, die dag komt echt wel! dan is het misschien wel niet via de normale weg, maar tegenwoordig kunnen ze zoveel, bijna iedereen kan kinderen krijgen! :) Aan mijn tante is verteld toen ze al wat langer bezig waren (onderzoeken en reutemeteut) dat ze niet zwanger konden worden, op geen enkele manier, Maaaaaaar na 6 jaar bleek ze ineens zwanger te zijn......En nu heeft ze 4 kakelkippen op de wereld gezet :)

Hier-> gaat het goed, nog geen andere rare kwaaltjes! aan de ene kant denk ik neee het is niet zo maar goed, omdat het toch een soort van (ongi) bloedverlies is geweest, dan wel weinig, agh ik weet het niet :) lekker afwachten!
    Beetje grieperig,, dus weinig zin om daarover te piekeren!

Xxxxx

18. skatjuh87

nou ik heb mijn zh opgebeld en kreeg me toch een pokkewijf aan de telefoon ( sorry voor mijn taalgebruik )
    ze praatte tegen me alsof ze met een kind aan de telefoon zat.
    Ik moest me maar niet zo druk maken ondanks wat iedereen zegt want dat werkt alleen maar tegen me. Ik moest er minder mee bezig zijn en alles. Maar na veel gelul heb ik wel voor elkaar dat ik mag bellen als ik ongesteld word om een afspraak te maken op dag 10.
    Ze kleineerde me egt enorm gewoon, voelde me ongelooflijk stom aan de telefoon maar vooral ook erg boos

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

IK had ze de huid vol gescholden!
    Nou beter dat het je toch is gelukt! :D

20. Imation

Imation Niet meer actief

@ Skatjuh

Wat triest zeg hoe ze daar doen. Kun je geen klacht indienen. Zo hoor je gewoon niet met mensen om te gaan!

Het zou misschien een optie zn om toch naar het anere zh te gaan ondanks dat je dezelfde gyn houdt. Je hebt er wel andere verpleegkundigen enzo.

Share This Page