dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik weet niet of er iemand bekent is met het zh in almere, ik hoor er slechte verhalen over( over operaties enzo )maar misschien ga ik hun wel bellen. Hoe ze hier met mensen omgaan vind ik niet normaal

2. Imation

Imation Niet meer actief

Ik weet het niet. Heb het in het nieuws nog nooit gehoord geloof ik.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Echt schandalig!!!!!! :x:x:x

4. skatjuh87

ik ben nu n ander zh aant opbellen, es kijken hoe ze daar doen

5. skatjuh87

kan niet meer bellen, ze zijn maar tot 12 uur bereikbaar, wat n zooi.

6. skatjuh87

heb zwolle opbeld maar heb daar helaas ook niet zoveel aan, er word aangegeven dat het inderdaad zo is dat de dagen waarop je terug moeten komen per persoon verschilt. Dat het ook daar vaker gebeurt dat mensen voor een paar maanden clomid krijgen en vervolgens niet in de gaten worden gehouden. Ik weet op dit moment niet helemaal wat ik moet doen

7. Imation

Imation Niet meer actief

Balen zeg. en je bent nu onder behandeling in almere.? Of een ander zh.?

8. skatjuh87

nee in lelystad

9. Imation

Imation Niet meer actief

En in Almere waren ze zo van je moet meer in de gaten gehouden worden of heb ik het nu fout.?

10. skatjuh87

ik loop in lelystad, ik heb emmeloord opgebeld ( ze werken samen ) en daar gaven ze aan dat ik in de gaten gehouden zou moeten worden. Ik heb almere opgebeld maar hun kan ik pas morgen te pakken krijgen en ik heb zwolle opgebeld en daar gaven ze aan dat het gewoon per persoon erg verschilt.

11. Imation

Imation Niet meer actief

Het is een hele latige k*t situatie waar je nu in zit. Wat is dichterbij Emmeloord of Almere.?

Opzich verschilt het persoon omdat iedereen een andere cyclus heeft maar dat mag niks uitmaken als je clomid gebruikt want dan juist moeten ze je beter in de gaten houden. En dan is de ene cyclus ook korter dan de andere.

12. skatjuh87

voor mij is almere dichterbij denk ik. Emmeloord zou ook niet echt een optie zijn want daar heb ik dan dezelfde gyn als dat ik nu ook heb. Ik ga morgenochtend gewoon almere opbellen en kijken wat hun zeggen. En anders is het niet ander, moet ik gewoon hier blijven. Ik ga alleen dan wel voor dag 10 een afspraak maken. Mijn man gaat zorgen dat hij dan mee kan en dan gaan we es ff flink op onze strepen staan.

13. Imation

Imation Niet meer actief

Dat vind ik ook! Bespreek eens met je man de voordelen en nadelen als jullie evt wel gaan overstappen.
    Als jullie bij een ander zh meer in de gaten gehouden worden doormiddel van inwendige echo's om de follikel te meten houdt er dan rekening mee dat dit soms 2a3 x in de week kan voorkomen en dat duurt maar 15 min. Mits je allemaal nog vragen hebt.

14. skatjuh87

ik ga morgen almere opbellen en bekijken wat mijn opties zijn, hebben ze daar hetzelfde idee als hier heeft het niet veel nut om over te stappen. Ik blijf natuurlijk hopen dat het niet nodig zal zijn, dat ik gewoon zwanger ben maar navragen kan nooit kwaad. En anders zoals ik al aangaf ga ik ff flink op m`n strepen staan.
    Ik moet nu gaan, heb nog wat dingen te doen. Ik laat het weten als ik almere heb gebeld

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes Skatjuh, je hebt groot gelijk dat je op je strepen gaat staan!

16. 123

123 Niet meer actief

skatjuh, wat een gedoe zeg met die ziekenhuizen! Ze zijn tegenwoordig zo ego daar.
    Bij ons ook, ik had nog nooit het woord 'fertiliteit' in mijn mond gehad en toen ik belde voor een afspraak werd mij helemaal niets uitgelegd. Moest er steeds naar vragen. Sorry hoor, maar ik ben ook maar een leek en ga er niet voor mijn lol heen!
    Vandaag de papieren gehad met heel vele uitleg gelukkig en ene vragenlijst die we moeten opsturen. Nou, we zullen zien.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tja, het wordt allemaal gebracht alsof het gewoon normaal is. Maar voor ons is dat niet zo. Er zit weinig gevoel in de artsen van tegenwoordig. Je bent vaak gewoon een nummer.
    Tot nu toe moet ik zeggen dat wij veel geluk hebben. Huisarts en uroloog waren heel begripvol, meegaand en namen de tijd voor ons. Nu maar hopen dat onze gyn ook zo'n fijne vent is, maar wat ik gehoord heb van mijn moeder en zus (hebben dezelfde gyn gehad voor iets heel anders) is hij heel erg aardig en goed in zijn vak. Let's hope so!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste meiden,

Jullie zijn inmiddels een heuse club aan het worden met meer dan 1000 berichten ;). Daarom ga ik morgen jullie topic doorschuiven naar de Clubs onder Zwanger Worden.

Ik zet het hier nu vast even neer, zodat jullie elkaar morgen niet kwijt zijn ;).

Groetjes,
    Josien (moderator)

19. skatjuh87

bedankt voor de update

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Skatjuh: Ik loop zelf hier op de fertiliteit afdeling in almere en ik moet zeggen dat ik niks dan positieve geluiden heb over de manier van werken daar. Het fijne is daar ook dat t hele aparte fertiliteit afdeling is.

Deel Deze Pagina