Hallo, Even weer een update van mijn kant. Morgen gaan we weer naar het ziekenhuis. Hopelijk is het een van de laatste keren. Morgen krijgen we te weten welke medicatie we krijgen en hoe nu verder. Wat we allemaal kunnen gaan doen om nu goed te klussen. En hopelijk neemt de gyn onze twijfels weg betreft de mex. griep en zwanger worden. Ik zal morgen nog even een keer posten over hoe en wat! Hoe is het hier verder? @ Skatjuh: is de clomid al aangeslagen? Liefs!
hey hey... heb alles zitten lezen maar ben de helft weer kwijt...ik heb ook testen thuis omdat ik zou meoten testen vorige maand maar werd toch ongesteld...dus die testen liggen er nog steeds... ik zit nu op dag 16 en ik heb al een aantal dagen een vage buikpijn, wat ik ook had bij me vorige cyclus en dat was in de periode van me eisprong...ik denk dat ik dat nu dus weer heb...volgende week donderdag bloedprikken en dan een week later uitlsag...spannend allemaal
dat heb ik bergrepen ja, dat er een aparte afdeling is. Ik ga morgenochtend gelijk even bellen en merk het dan wel. Wel fijn om te horen dat je positief bent over dit ZH
Ik klets niet zoveel mee in dit onderwerp, maar ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de eerste keer. Ik vond het wel moeilijk, aan de ene kant van de gang heb je alles voor gynaecologie en ik ging aan de kant van de fertiliteit zitten. Toch een heel ander gevoel zo. Ik heb de arts de kaartjes van ff laten zien. Ze zagen er goed uit en zij adviseerde om te stoppen met tempen, heb ik dus ook vanaf vandaag gedaan. Wanneer ik ongesteld word moet ik bellen en na drie dagen bloed laten prikken. Ze dacht wel dat we nog wel een kindje zullen krijgen omdat mijn verhaal goed overkwam. Alleen zei ze aan het einde van het gesprek dat de vorige zwangerschap misschien ook een toevalstreffer kon zijn,, dat hopen we toch niet. Ik moet bijna ongesteld worden gelukkig, en mijn mannetje levert vandaag zijn zwemmertjes in. Ik weet alleen niet hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt. Iemand een idee? Rond dag 12 krijgen we nog een samenlevingstest, we wachten maar af, maar ik vind het toch allemaal wel spannend zo. Nou, groetjes lucky.
Spannend allemaal Lucky! Ik kreeg de uitslag van de zwemmers de vorige keer na 2 dagen al via de huisarts. Nu zit er 1,5 week tussen. Het is hetzelfde ziekenhuis en nu lopen we zelfs bij een arts in dat ziekenhuis. Het verschilt dus gewoon heel erg per arts volgens mij.
@ Angelica, een tempstijging? Wat spannend! Heb je al een tempstijging gehad net na je ei of is dit pas de echte tempstijging?[/QUOTE] wat ik raar vind is dat ik op dag 12 pregneyl heb moeten spuiten zodat ik op dag 14 een eisprong heb ivm met de IUI, nu ineens gaat mijn temp omhoog, daarom snap ik het niet Ik heb veel in te halen qua lezen, wilde ik gisteravond doen, maar dat lukte niet ik zat namelijk met mijn man in het zkh, heeft heeft z'n achillespees gescheurd :x
Das gek Angelica! Het zou dus kunnen zijn dat je ei later gesprongen is? Of begrijp ik het nu verkeerd? Beterschap voor je man!
Tijdens de onderzoek bleek dat ik 2 eitjes had 1 22mm en de ander 12 kan de laatste gesprongen zijn of kan dat niet? Ik snap het ook niet meer.
goedemorgen dames, ik had verwacht dat we onder n ander forum stonden maar nog niet dus. Ik zou vanmorgen het zh opbellen maar dat is mislukt. Ik ben door mijn wekker heengeslapen en ben net pas wakker ( ik weet schandalig ) moet er dan morgen maar ff achteraan gaan. Mijn temperatuur is nog steeds hoog dus als het goed is betekent dat nog steeds geen duivels
@ Skatjuh, fijn zo'n hoge temp! Hoeveel dagen na je ei zit je nu? @ Angelica, wat vaag zeg! Ik heb echt geen idee of dat kan. Ik weet wel dat bij sommige vrouwen de temperatuur later stijgt dan normaal. Bij de meeste is dat 12 tot 24 uur na je ei, maar bij een klein aantal vrouwen kan er zelfs een paar dagen tussen zitten.
ik durf het niet precies te zeggen, volgens de gyn heb ik rond dag 15 me ei gehad. Dan zit ik op 16 DPO. En volgens FF heb ik op dag 20 me ei gehad, dan zit ik op 11 DPO Ik weet het dus niet helemaal, ze zeggen dat je de gyn moet geloven
Skatjuh, heb je nog wel last van je buik of is dat ook minder? Saskia, Ik snap het ook niet. Als ik ongi word moet ik een nieuwe formuleer opsturen voor mijn 2de IUI, ik stuur gelijk mijn temp kaartje mee.
op t moment heb ik alleen maar last van me darmen ( heb n spastische darm )maar vanmorgen toen k wakker werd ging ik zowat door de grond van de buikpijn , en echt ongesteldheidsbuikpijn dus dat is wel heel vreemd. Want er is echt nog niks te zien.
ik voel me niet heel erg anders. normaal gesproken word ik ongesteld rond dag 35 maar nu weet ik het dus niet. Volgens de gyn heb ik op dag 14-15 een eisprong gehad en zou dus nu wel ongesteld moeten zijn. Kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn LF ( zo noem je dat toch hihi ) langer is. Ik heb gewoon echt geen idee waar ik aan toe ben. Ik voel m`n buik de hele tijd en dat is echt ongelooflijk irritant ( nu voornamelijk mijn darmen maar ook vaak een ongesteldheidsgevoel ) Dat gevoel krijg ik normaal gesproken pas als ik ongesteld ben, en loop er nu al een aantal dagen mee
ik vind het echt vaag, wanneer moet je je arts bellen, in principe ben je overtijd toch? Of ga je over 3 dg nog een keer testen? Als het zondag weer Negaties is ga je dan op maandag het zkh bellen? Dit lijkt mij ook niet gezond?
van de gyn kon ik rond dag 33 testen. Mijn planning is om dan zondag te gaan testen. Anders moet ik na die tijd nog naar een verjaardag en of ik kan me kop niet dichthouden of ik ben niet te genieten. Maar ik weet het ook niet, ik heb een nieuw recept voor Clomid gekregen en als ik zwanger ben moet ik bellen natuurlijk. Ik ga gewoon zondag testen en dan eventueel later volgende week nog een keer. Blijft ie negatief en ik word niet ongesteld bel ik de gyn op. Met clomid zou je cyclus korter moeten zijn wat ik heb begrepen en nu ist n ravage. Ik baal ervan dat ik niet weet waar ik aan toe ben en geen idee heb wat nu handig is.
precies, je zit in onzekerheid en dat is ook niet goed. Vorige maand had je ook problemen met je ongi, toch? Ik hoop, dat je natuurlijk niet ongesteld wordt De laatste tijd word het bij mij ook moeilijker om zwangere vrouwen te zien, ik maar me nu al zorgen om oud en nieuws, dan zit ik met 2 zwangere mensen (mijn zus en mijn computer vriendin:x) Ik heb sterk de neiging om niet te gaan, maar daar los ik mijn probleem niet mee op, door er van weg te lopen.