dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb het bijna elke maand gehad omdat ik heel erg onregelmatig ongesteld ben. En idd vorige maand ook omdat ik maar niet ongesteld werd ondanks medicijnen die hier speciaal voor waren.

Maar ik ken dat gevoel heel goed. Ik gaf al aan dat ik zaterdag een verjaardag heb, van een vriendin van mij die net bevallen is. Vind het zelfs moeilijk om in de stad rond te lopen en al die dikke buiken te zien. Het leven is gewoon niet eerlijk

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nee, is het ook niet en waar ik zo een hekel aan heb is, het moment dat jij denkt dat je het aankan, zijn er weer 3 zwanger pffffff

Ik hoop, dat je met die medicijnen een regelmatige cyclus gaat krijgen, dit is echt verschikkelijk zo een lange onzekere periode.
    Vind het wel knap van je hoor, ik hoop dat je morgen ook wel een normaal persoon aan de tel krijgt.

3. skatjuh87

dat hoop ik ook idd, baal ervan dat ik vanmorgen niet heb kunnen bellen maar we hadden gister ineens een vriend op bezoek met relatie problemen en hierdoor werd het erg laat. Heb dus vanmorgen me slaap ingehaald hihi.
    Ik hoop gewoon zo ongelooflijk graag dat ik een positieve test in m`n handen hou zondag. Of dat ik ongesteld word natuurlijk want dan kan ik door naar de volgende ronde. Deze onzekerheid maakt me knettergek.
    Maar meis k moet gaan, heb in huis nog wat dingen te doen en anders komt daar weer niks van. Fijna dag nog vandaag en ga gewoon dagdromen over jijzelf met een dikke buik. Misschien heel onrealistisch maar soms erg lekker om te doen

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Het lijkt inderdaad zo, dat wanneer je zelf inverwachting probeert te raken, dat mensen om je heen wel zwanger raken.
    Omdat wij nu bijna 2 jaar bezig zijn, valt dat me steeds zwaarder.
    Het lijkt alsof het lot het ons niet gunt.

We gaan in januari maar een naar de huisarts, want wil wel graag weten waar het nu aan ligt.
    Vooral omdat we wel zwanger kunnen worden. (ik heb in januari 2009 een miskraam gehad)

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Meid, ik moet ook weer werken, hahaha effe lekker chatten onder werktijd moet soms kunnen;)
    Fijne dag

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Welkom Gab, ik kan me voorstellen dat je na 2 jaar wel eens wil weten waarom het niet lukt.

7. skatjuh87

hey dames,
    net ff lekker de stad in geweest met me mannetje. Gelijk ook maar ff testen gehaald, kv 2 v 5. Zou eigenlijk heel graag morgenochtend willen testen zodat ik dan me mannetje kan verassen ( hopelijk ) maar durf niet zo goed. Ik weet niet echt wat ik moet doen. Ben zo ongelooflijk bang voor een teleurstelling, maar ik heb echt n gevoel hierover. Of het een goed gevoel is weet ik niet, maar ik voel me toch anders dan normaal gesproken.
    Vreemd ik weet het

8. 123

123 Niet meer actief

Skatjuh, je planning is toch om zondag te testen.. wacht daar dan op. Je had deze week toch al getest of niet? Hoe langer je wacht, hoe meer hcg er in je bloed zit...
    Maar snap ook wel dat je niet lant kunt wachten hoor

9. skatjuh87

ik heb idd dinsdag al getest maar toen de avond. T rare is, normaal gesproken wil ik altijd zo lang mogelijk wachten om te testen en hou ik dat ook vol. Nu wil ik plotseling zo snel mogelijk testen.
    Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik voel me anders. Ik ben vandaag druk aan de schoonmaak geweest ( in de weer geweest met bleek en allerlei andere chemische troep )
    ik stond gewoon te tollen op mijn benen en was heel dizzy. Hier heb ik normaal gesproken niet zo snel last van. Ik moest elke keer ff gaan zitten omdat ik te druk deed ofzo. Verder voelt mijn buik heel raar, ik heb zo`n trilling net naast mijn navel. Eerder van de week was het erger maar nu zit ie er weer. Voelt wel geinig.
    Ik weet dat ik een afspraak heb met m`n mannetje en eigenlijk wil ik me er ook wel aanhouden maar het lijkt me zo leuk om hem morgen te kunnen verassen

10. skatjuh87

probleem is natuurlijk wel dat ik niet zeker weet of ik hem kan verassen want de kans is er natuurlijk ook dat ie negatief is

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nog enkele dagen wachten zodat je veel meer zekerheid zal hebben. Probeer het!

12. skatjuh87

ik heb met mijn man afgesproken dat we echt gaan wachten tot zondag, het is dus voor mij ff zwaar maar ik ga me houden aan onze afspraak

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi, jij weet toch niet waar hij de test heeft verstopt.:p

14. skatjuh87

jawel hoor, die test heb ik dinsdagavond al gedaan. In overleg met me mannetje. Nu liggen de nieuwe testen gewoon op tafel en kan ik er dus gewoon bij, maar dat is geen probleem hoor. Ik ga me gewoon inhouden voor hem

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Skatjuh, gewoon volhouden:):)

4 dagen voor mijn NOD gaat het bij ook al kriebelen hahaha, ik hou het niet vol. Ik zorg gewoon dat ik niets in huis heb.

Voel je je nog steeds goed?

16. skatjuh87

hey meis.
    ik heb het volgehouden en heb niet getest. Vanmorgen wel weer getempt en die was 37.0, lager dan de rest van de dagen ( zie mijn kaartje )
    Ik heb vanacht echt beroerd geslapen, voelde van alles in m`n buik, t zat gewoon niet helemaal lekker. Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu moet verwachten, helemaal omdat mijn temp ook ineens lager is

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meid, ik hop het zo voor jou. Ik sprak gisteren mijn zus en ik vroeg aan haar wat ze voelde voordat ze dat ze zwanger was. Het enige wat ze voelde was ongi krampen en pijn boven het schaambot.

Ik vertrouw eigenlijk niet meer op het tempen, bij mij bleef hij vorige maand hoog en ik werd ongesteld. Mijn collega was wel zwanger maar haar temp ging omlaag.

18. 123

123 Niet meer actief

Volhouden he skatjuh!
    Ik weet ook niet hoe het kan dat je temperatuur lager is. Ik vertrouw niet altijd op mijn temperatuur. Hij is nu na de eisprong constant hoog maar dat was de vorige keer ook en dan ineens boem, laag en ongesteld dus het zal wel. Ik houd het bij om mijn eisprong te vinden maar als ik 'm heb gevonden dan stop ik het liefst ermee.
    Nou, spannende dagen voor jou!

19. skatjuh87

die ongiekrampen ken ik idd wel, die heb ik ook al een week lang ofzo. Ik kan helaas niet stoppen met tempen want ik moet dit doen van de gyn, de vorige keren was het wel zo dat mijn temperatuur lager was voor ik ongesteld werd maar dan was het wel lager dan nu. 37.0 is voor mij er een beetje tussenin hangen hihi. De ene keer heb ik echt het gevoel dat het raak is en dat ik zondag positief zal testen maar op een ander moment is dat weer heel anders. Dan denk ik weer van ik word zo ongesteld. Ik denk dat ik echt niks anders kan doen dan het maar gewoon afwachten, als ik zondag nog niet ongesteld ben test ik. Test ik positief dan ist goed. Test ik negatief probeer ik het een paar dagen later nogmaals en anders bel ik t zh op.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    knap hoor, ik zou alleen naar het zkh gebeld hebben:)
    Ik heb nu nergens last van, ik voel soms hele lichte krampen en dat is het. Ik blijf ook tempen, als ik ongi wordt moet ik een brief sturen naar de arts met daarin dat ik voor de 2de IUI ga en dan stuur ik mijn temp kaart mee zodat ze kunnen zien hoe mijn cyclus is.

Share This Page