dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

laten we duimen dat we niet ongesteld worden. Ik zal een week lang duimendraaien voor je :D

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dank je, ik duim ook voor jou. het wachten duurt zo lang

3. skatjuh87

ik moet ff spuien hoor sorry. Ik ben zo ongelooflijk kwaad op t moment. Ik ben bezig met t zoeken naar werk als zijnde gastouder. Via een gastouderbureau had ik een afspraak gemaakt voor kennismaking en kijken of ze een gezin voor me hebben. Die afspraak heb ik moeten afzeggen omdat ik ziek was, ze zouden mij terugbellen ( nooit gedaan )
    ik zelf maar weer gebeld voor een nieuwe afspraak, werd ik s`ochtends opgebeld dat ze ziek was, kan gebeuren. Ik zou weer opgebeld worden ( niet gedaan )
    Ik heb weer zelf moeten bellen en had vandaag een afspraak om 10 uur. Half 11 was er nog niemand dus ik maar ff gebeld. Ze kon het niet zo goed vinden en ze waren mijn telefoonnummer kwijt dus konden me niet bellen. Elk moment kon ze er zijn. Word ik weer gebeld dat madam maar was omgekeerd om terug te gaan naar het werk want ze kon het niet vinden.

Kan ze me verdomme toch bellen om te vragen of ik haar wil helpen ( ennuh wij wonen redelijk makkelijk )

Straks zal ik weer opgebeld worden, dan ga ik ze es ff flink laten horen wat ik van ze vind. Het gaat om een baan voor mij.
    Wat een ongelooflijk #$@%$@#%$#%@ tering wijf

4. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Goede morgen allemaal,

Hier iemand die ook boos is op de moeder. Zit lekker te praten over mijn gevoelens over het zwanger worden gaat ze weer zeggen ach je bent nog jong je hebt nog tijd zat. Oe daar word ik zo pist op.

En ten 2de hier is de menstruatie wel te voelen maar is nog niet bezig voel wel een paar steekjes zo nnu en dan maar me borsten doen toch zo pijn. Heb stiekem toch hoop alleen wil ik dat helemaal niet hebben ben bang dat ik straks teleurgesteld gaat worden. Normaal als ik mijn menstruatie gaat hebben ga ik misselijk worden 1 dag van te voren en nu helemaal niks. en omdat ik niet zeker weet of ik nu of over een paar dagen mijn ongie moet hebben twijfel ik te erg. Maar aan de andere kand voel ik wel iets kleine krampjes en rug pijn en die heb ik altijd als ik mijn menstruatie krijg. Wil gewoon of zwanger zijn of mijn ongie laten door komen want ik word ik toch zo bang van.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Skatjuh, nou dit is echt ongelooflijk, ik snap dit echt niet.
    Hou ons op de hoogte.

Angilla, ik duim ook voor jou, heb je eigenlijk al een test gedaan?

6. skatjuh87

ik zou gebeld worden op t moment dat de persoon weer op de plek was aangekomen. Heb nog steeds niks gehoord, en als ik bel word er niet opgenomen. VREEMD

@ angelica, mijn duimen draaien ook voor jou

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nu we zo met z'n allen in spanning zitten wachten, word ik ook steeds nerveuzer. Wel grappig dat we allemaal met onze cyclus ongeveer in dezelfde periode uitkomen.

Ik heb nu zoiets van nou deze maand moet het lukken, want ze hebben ons een handje geholpen, maar ik voel me nog steeds niet anders dan normaal pffffff

8. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nee heb nog geen test gedaan wil nog een paar dagen wachten voor de zekerheid. Die steken in me buik worden denk ik wel heviger nu

@ skatjuh misschien negeren ze je wel.

9. skatjuh87

nou ik heb ze gesproken hoor, ik was erg boos aan de telefoon en dat heeft ze gemerkt. Ik hoorde gewoon dat ze niet wist wat ze moest zeggen en ze begon te hakkelen hihi. Ik erg boos, gaat ze me vertellen dat ik wel erg overdreven reageer. Zo toen werd ik pas boos, ik heb haar ff flink op haar nummer gezet.

@ angelica

Als je in 1 huis woont loopt je cyclus vaak ook gelijk met andere vrouwen. Misschien komt t wel door t topic hihi. Maar je hebt gelijk, we zitten allemaal in hetzelfde gedeelte van de cyclus ( het wachten op ongesteldheid )

10. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    spannend skatjuhh! En goed van je afgebeten!
    xxxxxxx

11. skatjuh87

dat dacht ik ook ja.
    Heb wel met haar afgesproken dat ik nog na zou denken over eventueel een nieuwe afspraak ( het gaat voor mij wel om werk ) dus ik ga van het weekend eens even goed nadenken en overleggen met me man.

En ja begin t nu ook wel spannend te vinden :D

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ik ook!
    xxxxxxx

13. Imation

Imation Niet meer actief

@ Skatjuh.,

Heb je ook nog naar het zh gebelt in Almere.?

@ All:

Jullie cyclus loopt idd erg bij elkaar leuk is dat. Ikke niet hoor. Ben net weer ongesteld geworden zit al op cd 5 dus ben gister met de clomid begonnen 50mg.

14. skatjuh87

@smsdejong

ik heb t zh opgebeld en kreeg n hele vriendelijke vrouw aan de telefoon. Als ik wil mag ik overstappen, daar zijn ze wel heel voorzichtig als je clomid gebruikt.

@all

Ik heb het echt helemaal gehad hier, die muren komen op me af van het thuis zitten. Dat gezeik van vanmorgen en daardoor mijn kans op werk weg. Nu weer ruzie met mijn man, ik weet echt niet meer hoe ik het moet doen.
    En het stomme is, gister was ik nog ongelooflijk vrolijk

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wordt een lange week:(

Angilla, wat denk je zelf?

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zoals gezegd verplaats ik jullie hierbij naar de Clubs!

Veel plezier!
    Josien

17. Imation

Imation Niet meer actief

@skatjuh.,

Het zou super zn als je zwanger ben dan ben je helemaal van het zh af mbt de clomid ed.

18. skatjuh87

ik heb net weer n test gedaan, heel fout ik weet t. Voelde me zo kut dat ik dacht ik heb wat goed nieuws nodig. En als ie negatief is voel ik me tog al slecht. Maakt ook niet meer uit. Nu alleen nog wachten op de uitslag

19. skatjuh87

en hij is helemaal wit, jeej zal ook es wel wat positiefs zijn

20. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Kom op meid kop op!!! Negatieve energie is er ook niet goed voor :p
    Je bent in ieder geval te vroeg.....zullen we het daar maar op houden ;)
    Je moet je zelf niet zo gek maken......ga ff een uur wandelen (bij mij helpt dat altijd enorm!! Wel minstens een uur, anders heeft het nog geen nut bij me hihi)

Sterkte!

Deel Deze Pagina