dat wil je echt niet weten, ik zeg het maar eerlijk het was verschrikkelijk. volgens de laborante word deze test bijna nooit meer uitgevoerd omdat ie soms zo pijnlijk is. ik heb nog maar 1 eileider maar die verkrampte helemaal door de vloeistof waardoor het niet goed weg kon lopen. eileider was toen niet goed doorgankelijk maar na een laparoscopie nu gelukkig wel
Skatjuh, wat heb jij een 'leuke' dag gehad. Hier heb ik al bruinverlies en steeds meer krampen. Vast morgen een fijne werkdag.
haha ja geweldig he, heb vandaag ff n depri dagje. Hopelijk word me temperatuur morgen weer wat hoger, dan krijg ik weer hoop erop dat ik nog zwanger kan zijn. Anders hoop ik echt dat ik ongesteld word, ik heb ongelooflijke pijn in me buik. Waarschijnlijk gaat dat wat over op t moment dat ik ongie ben. Balen dat t bruinverlies begonnen is
Hey, ik was het forum al kwijt! Skatjuh, hoe is je dag vandaag? Ik las dat je toch getest had, negatief. Wat balen voor je meid! Heb je het gevoel dat je ongesteld moet worden?
hallo meiden, ik hoop datjullie een leuk weekend hebben. Skatjuh, hoeging het vandaag? mijn temp is weer ietsje hoger vandaag, enige waar ik last van heb is "winden laten"sorry meiden voor de rest eigenlijk niet ergens last van, alleen hele lichte ongi krampjes.... fijne avond
hallo dames, mijn temperauur was vanmorgen weer 37.3 behoorlijk hoog dus, geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb de hele week al last van ongesteldheidsbuikpijn en dat is vandaag nog steeds zo. Morgenochtend ga ik nog een keer testen en dan maar zien, denk alleen dat ie weer helemaal wit zal blijven
helemaal wit is ie mislukt he, je moet 1 controle streep hebben! we duimen voor je, maar kan misschien ook door medicatie komen... sterkte voor de laatste uurtjes liefs elisa
haha dat weet ik, maar bedoel op 1 streep na wit. Pijn in je buik kan inderdaad door de medicatie komen, maar Clomid slik je van dag 3 t.m 7. Daar ben ik dus al ruim overheen en mijn ei is al gesprongen, daar kan het niet aan liggen lijkt mij
Dat wordt duimen voor Suikerboon. Hier is de ongi duidelijk doorgebroken. Jammer, maar helaas. Door naar december.
Balen Timon Skatjuh, hoe was het verjaardsfeestje vandaag. Ik was bij mijn zus, ze is nu 6wk zwanger van de 2de en ze heeft al een heel schatjes buikje, was wel beetje jaloers. Mijn vriendin die nu ook pas zwanger is zijn aan het duimen voor een jongen..... ze vinden dat een jongen helemaal bij hun past:x Het enige wat m'n zus zei,":xALS HET MAAR GEZOND IS, dat is het belangrijkste:x" Ze zijn al helemaal boeken aan het lezen, zodat ze kunnen ontdekken wat het gaat worden????????????????
de verjaardag ging redelijk, tot dat de kleine zich liet horen. Toen had k t ff nie meer en ging ik ff naar buiten een peukie roken. Kan me wel voorstellen dat je jaloers bent op je zus, jij wil het ook graag. Niks meer dan normaal hoor meis. Ik ben blij dat mijn zus nog niet zover is, ze is ouder dan ik maar een heel ander type. Houd echt nog van het vrije uitgaansleventje
Skatjuh, ik loop ook altijd even weg als ze het over zwangerschap hebben. Ik ben zo blij dat ik donderdag kan gaan testen, zijn we van die onzekerheid af. Succes morgen Slaap lekker