ik heb getest ja, was witter dan wit. Ze moeten daar echt iets op verzinnen, dit maakt je zo depri. Maar hij was erg negatief. Nu hopen op de ongesteldheid
Ik heb nog steeds niet getest omdat ik denk dat het nog steeds elk moment eraan zit te komen omdat ik nog steeds steekjes heb in mijn onderbuik. Jammer alleen dat mijn (.)(.) nog steeds pijn doen bij elke aanraking die ik heb. Zoals vanmorgen me hond ( kruising chitzu mophond) niet groot dus kwam met haar pootje tegen me borsten aan nou ik had echt pijn ik voel mijn borsten constant het is niet echt de zijkant volgends mij tis echt de voorkant wat ik voel. mmm gewoon raar. En toch verwacht ik binnen kort mijn ongie. Wat zouden jullie denken als het bij jouw was???
Skatjuh, sorry om te lezen dat je geen 2de streepje had. Hoe gaat het verder met je? Angilla, wanneer wil je gaan testen?
goedenavond dames, Nou bij mij ist raak, ik ben ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde maar weer Eerste ronde Clomid mocht niet baten
Oh skatjuh balen. Mijn 1e ronde clomid was ook geen bingo, deze 2e waarsch ook niet. Je begint bij clomid weer elke keer te hopen, terwijl ik dat na 4 gewone rondes al veel minder had. Waarsch na nog een ronde clomid ook minder spannend, tot dan dat half jaar voorbij is. Maar weet je skatjuh...het gaat jullie echt lukken binnen een half jaar!! xxxxxxxxxxxx
dit is zeker balen, de tranen zijn toch nog gekomen en voel me echt ongelooflijk klote. @ brabantse Misschien lukt het binnen een half jaar maar dan zijn wij al wel 2 jaar bezig. Ik zie dat jij met de 9e ronde al Clomid hebt gekregen, mag ik vragen waarom. Ik ben namelijk tot dat we 14 maanden bezig waren steeds weggestuurd
Wat #### zoor je skatjuh, kan me voorstellen dat je baalt. Je was er zo mee bezig en dacht echt dat het raak was deze keer he. Hopen dat de volgende clomid zijn werk goed doet! Ik word ook weer ongie dus ronde 13 in aantocht. Verwacht toch niks want de zwemmertjes zijn slecht dus dan is de teleurstelling minder groot. Deze keer hoefde ik niet te huilen haha! Nou, sterkte!
skuatjuh...balen meis...weet wat je voelt...ik zit nu in ronde 5 met clomid en dit is me 2e cyclus met 150 mg clomid
goedemorgen dames, Nou ik voel me nog steeds heel rot, Heb veel last van m`n buik ( weet gelukkig wel wat er nu is ) Heb t eigenlijk helemaal gehad met dat zwanger worden. Er is echt niks leuks meer aan
Ben het helemaal met je eens skatjuh je lichaam geeft gewoon iets heel anders aan en dat is ook zo erg.Ik vind het ook echt heel erg voor je dat het niet gelukt is. Maar probeer hoop te houden en anders geen hoop meer en denken ik zie het allemaal wanneer het gaat gebeuren
t nare is, ik kan niet zeggen van ik laat het even los. Zonder Clomid is de kans egt nihil dat ik zwanger raak. En als je dat gebruikt moet je steeds weer naar t ZH. Pff weet niet zo goed wat ik moet doen, zo maar naar de apotheek en n nieuwe dosis Clomid halen. Moet 1 dec weer naar de gyn ( is dag 10 ) en dan es kijken wat er te zien is. Weet gelukkig nu wel waar de buikpijn vandaan komt en dus kan t me niet zoveel schelen. Ik ben nu op n punt aangekomen dat ik zoiets heb van, ik mag ook wel eens geluk hebben in t leven. Ik ben lief voor kinderen, sta altijd klaar voor n ander, neem vaak ergens de schuld van op mij terwijl ik niks verkeerds doe. Alleen maar om n ander te plezieren. Wanneer komt de tijd dat ik nu eens een pleziertje heb, ff stressvrij leven lijkt me zo heerlijk
het is moeilijk, je gun het anderen, maar zelf wil je ook een kind. Als dat niet van zelf sprekend is dan voel je je niet vrouw, niet vruchtbaar genoeg om een kind te krijgen, snap je helemaal...heb dat ook...blijf hopen, wat er ook gebeurd, Onvruchtbaar zijn we niet...
He Skatjuh, kop op he, ik weet dat het moeilijk is. Voor jou gaat de zon ook weer heel snel schijnen. Je bent zo sterk, je slaat je er elke maand weer doorheen, ook al zie je het soms niet zitten. Ik vind het super knap hoe jij ermee omgaat, petje af echt waar
Lieve Skatjuh Een hele dikke knuffel voor jou. Geef de CLomid even wat tijd. Het is moeilijk, erg moeilijk, maar als je het niet doet dan sla je jezelf later ook voor je hoofd. En gooi al je frustaties er maar lekker uit hoor!!!!!!! Daarvoor zijn we hier met zijn allen!
bedankt meiden, jullie zijn echt een steun. Ik ga samen met m`n man een lijstje maken met dingen die we willen vragen volgende week aan de gyn. Eindelijk es ff wat duidelijkheid creeren. En nu es op me strepen staan, dat hebben ze in dit ziekenhuis wel nodig.
Skatjuh, wij gebruiken ook lijstjes en ik neem ze ook met iemand anders door, misschien vergeten we wel iets.
Ik heb net even flink terug gelezen, skatjuh: het enige wat ik nu kan zeggen; het is flink balen en ik begrijp dat het soms oneerlijk voelt. Het mag idd ook een keer jullie tijd zijn. Het is zo onbegrijpelijk allemaal. Dit is nou een van de dingen die we zelf niet in de hand hebben. Een lijstje is idd een hele goede manier. Als je iets niet duidelijk vind, ga dan ook doorvragen