dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    @ skatjuh zal ik je eens pendelen misschien geeft het iets hoop voor je ook al is het niet eens waar.Ik heb mezelf net ook gependelt me pendel vermogen was maar 50% en ik vroeg of ik zwanger was en de pendel gaf nee aan en met 3 vragen erbij was me vermogen ook helemaal op jammer genoeg maar ik heb wel gevraagt wanneer ik dan wel zwanger raakte en de pendel gaf aan 2010 van een 2ling dus ben benieuwd toen ik wou vragen welke maand was ik helemaal op helaas,

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ angilla

als je wil mag je wel voor mij pendelen, moet je ff laten weten wat voor gegevens je nodig hebt. Soms geeft dat net even dat goeie gevoel wat je nodig hebt.

Verder weet ik dat ik de hoop erin moet houden, ik doe ook echt mijn best hier wel voor. Soms is het gewoon erg moeilijk.
    Volgende week dinsdag moet ik naar het ZH en ga gewoon vanavond gelijk al beginnen met vragen opschrijven. En dat lijstje ga ik echt afwerken, ik wil nu wel eens antwoorden hebben

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey meiske,
    Ja natuurlijk mag je dat vragen. Ik wilde je niet kwetsen meis, alleen oppeppen, sorry.
    Ik had een hele vreemde cyclus en daardoor hebben ze me eigenlijk meteen aan de clomid gezet. Weet ook niet waarom. Wij zijn nu ruim een jaar bezig. Ik merk toch wel dat ze veel verschil maken in ziekenhuizen en bij huisartsen.
    xxxxxxxxxxxx

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He skatjuh, hoe gaat het?
    Volgens mij hebben ze in elk zkh een andere manier van werken.
    Volgende week moet je echt voor jezelf opkomen. Gaat je man ook mee?

Brabantse, hoe zag jouw cyclus er dan uit?

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Staat onder mn banner. Ik weet ook dat sommige hier het nog veel gekker hadden, maar onze gyn vond het slecht genoeg. Zag bovendien veel trosjes, dus neig naar pcos.
    xxxxxxxxxxxxx

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ brabantse. ik bedoelde mijn vraag ook neit verkeerd hoor, maar ik ben ondanks een onregelmatige cyclus steeds weegestuurd dus vroeg het me gewoon af.

@angelica. Mijn man gaat volgende week mee dus ik sta er niet alleen voor. Hij heeft vrij kunnen regelen op zijn werk dus daar ben ik heel blij mee.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @angelica. Mijn man gaat volgende week mee dus ik sta er niet alleen voor. Hij heeft vrij kunnen regelen op zijn werk dus daar ben ik heel blij mee.[/QUOTE]

Dat is mooi, ik vind het ook prettig hoor, want je vergeet dingen te vragen.

Voor de rest alles goed met iedereen?

8. P26

P26 Niet meer actief

ik ben vandaag weer gaan menstrueren.
    Gebeld met de kliniek om op dag 3 te laten bloedprikken voor de hormoonwaardes.
    Ze hebben me net teruggebeld, dat de arts me ook graag wil zien. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat de uitslag van het vorig bloedonderzoek van mijn man en mij er al is.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hee meiden, hier ben ik ook weer even. Ik lees alleen maar slecht nieuws :( Wat balen allemaal hè. Soms heb je het gewoon even gehad!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Saskia, Ik miste je al.

Hoe gaat het met jou

11. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj Meiden

Ik kom ook ff meelezen.
    Ook wij zijn meer dan een jaar bezig. (2 jaar en 2 maanden)
    Alleen de gyn wil niet helpen aangezien ik een behoorlijke overgewicht heb.

Hopen dat we allemaal in 2010 zwanger mogen zijn.
    Ik duim in elke geval voor iedereen!

Liefs HopeandFaith82

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Hoi,

Mag ik me ook bij jullie toevoegen??
    Heb alles even doorgelezen en het lijkt me erg leuk om me bij jullie aan te sluiten.
    Ik heb al een hoop meegemaakt, dus hoop dat jullie het oke vinden als ik met jullie mee ga kletsen.
    We zijn ruim 5 jaar bezig geweest voordat we uiteindelijk een gezonde dochter op de wereld hebben gezet. Helaas heb ik in juli 2009 weer een kindje moeten afstaan..dit is de zesde keer dat het fout is gegaan tijdens de zwangerschap.:(

We willen nog zo graag een klein broertje of zusje voor onze lieve kleine meid erbij hebben, maar het lijkt wel of alles ons tegen zit...sinds oktober hebben we besloten er weer voor te gaan, maar ben erg bang dat het er helaas nooit meer van gaat komen..:(

Vandaag ben ik bij de gynacoloog geweest en ze waren bang voor overstimulatie, maar gelukkig was dit niet het geval..pff...;)
    Ik gebruik hormonen omdat ik PCOS heb en deze mag ik nu gewoon door blijven slikken. Mijn temperatuur doet deze maand ook erg raar, kan niet echt zien wanneer ik de eisprong gehad moet hebben, volgens de gyn was op de echo wel te zien dat mijn eitjes (waarschijnlijk)zijn gesprongen...komende dagen afwachten dus of ik ongi ga worden...

13. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Welkom Nbroen.
    Ik ben ook nieuw hier.

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    Lelystad
    Wat een nare man is die gyn van jou zeg!!
    Onbegrijpelijk....heeft ie wel aangeboden om samen eventueel te kijken of er wat kilo's af kunnen??
    Ik weet dat door overgewicht de kans op een zwangerschap kleiner is en dat je meer kans kan hebben op een miskraam....
    Sterkte meid...

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    Lelystad
    Jij ook welkom...:D, leuk dat we samen nieuw zijn..hihi

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Op zich wel goed. We zijn een weekendje weg geweest en dat was heerlijk. Heb wel erg rustig aan moeten doen omdat ik vrijdagavond flauw ben gevallen :( Ik was met collega's wat gaan drinken en opeens voelde ik me niet goed en viel ik flauw. Het duurde wel even voordat ik bij kwam en daarna zag ik de eerste 5 minuten helemaal niks meer. Doodeng was het :( Het was niet druk, niet warm en ik had ook maar 2 wijntjes gedronken in een tijd van 3 uur dus daar lag het ook niet aan. Ik weet het niet... Heb me wel het hele weekend flauw gevoeld, maar nu gaat het weer wat beter. Nog niet veel energie, maar niet meer zo slap. Was heel raar. Misschien zijn de spanningen onbewust toch teveel geworden. Het weekendje weg was in ieder geval erg lekker en precies wat we allebei nodig hadden. We zijn niet heel zenuwachtig voor donderdag en vrijdag, maar dat komt misschien nog.

17. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik ga ook zeker niet meer naar die man terug!
    Mijn man en ik zijn beiden behoorlijk zwaar en we zijn nu samen met de 2e dietiste bezig om af te vallen.
    de 1e vonden we niet echt geschikt. die vond het bij wijze van spreken al goed dat je een kilo in 2 maanden kwijt was. :(
    Nou wij dus niet.
    Nu zijn we met de 2e dietiste bezig met het lo-carb dieet.
    En ben in 2 weken tijd 3 kilo kwijt. en 7 dec gaan we weer heen. kijken hoeveel er dan af is.
    Heb alleen deze keer wel wat tegenslagen gehad.
    (verkouden en weer last van Astma, en me schoonzusje is zwanger, terwijl ze het niet echt wou, althans dat vertelde ze mij, maar bleek gewoon bezig te zijn zwanger te worden)
    Dus ik hoop dat er nu wel wat af is weer.

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    Lelystad
    Wow..3 kg kwijt in 2 maanden...:D:D:D
    Fijn om te horen dat dit wel aanslaat in iedergeval..
    En bedenk maar zo, iedereen heeft wel eens een tegenslagje..mocht er dit keer niet zoveel af zijn dan gan je er gewoon weer helemaal voor..
    Je weet in ieder geval waardoor het komt;)
    Ik ken het dieet niet, maar ben super blij voor je dat het werkt..moet je naast het dieet ook sporten??
    Ieder kilo eraf brengt je waarschijnlijk weer een stukje dichter naar jullie grote droom!:)

19. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :) leuk dat er iemand is die een beetje interesse erin toont.
    Is wel fijn als je je verhaal een beetje kwijt kan, soms heb ik het gevoel dat ik alleen maar loop te zeiken ;)

Jah ik loop (bijna) elke avond een stuk door het dorp heen (ong. 20 minuten per keer)
    En ik zwem elke dinsdag (de ene keer flink baantjes zwemmen, de andere keer een beetje hangen en bijkletsen met een vriendin)

Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel gaat lukken.
    Hoe lang loop jij al bij een gyn?

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

Oct 22, 2009
    1,785
    0
    0
    Lelystad
    Graag gedaan hoor...ik had al een beetje het idee dat het je dwars zat..kon ik in je verhaal lezen;)
    Zie het niet als zeiken...als het jouw gevoelens zijn dan is het toch goed dat je het wilt uiten?? :p je kan altijd bij me terecht hoor..ik zal het nooit als zeiken ervaren:)..

Goed van je dat er er ook naast nog wat bij sport..kan je mooi vetmassa omzetten in spiermassa..haha..laat die gyn maar komen..haha:D:D:D

Zelf loop ik nu ongeveer vanaf begin april weer bij de gynacoloog..
    Daarvoor ook al die jaren al hoor..maar bij onze poging voor een broertje of zusje voor onze kleine meid is het dus vanaf april.

ga zo even mijn meidje van het kinderdagverblijf halen..

Spreek je later weer...

Share This Page