LIef van je!! Jij ook altijd bij mij! Vervelend dat het bij jou bij de 1e zo lang duurde. Ik vind het heel erg voor je dat het al 6 keer bij je fout is gegaan. Ik weet zelf niet hoe het voelt, maar kan me er wel iets bij voorstellen Wat houd PCOS precies in eigenlijk? Spreek je later!
Hey meiden ff kort berichtje van hier. Ik zit te wachten op mijn menstruatie want dan kan ik bellen voor mijn hsg....pfffffff...wat duurt het dan lang opeens...
Charmedknorrie, ik hoop voor je dat de ongi snel doorzet... of juist heel lang wegblijft natuurlijk. Dat zou nog beter zijn.
Ja dat zou zeker nog beter zijn hahaha maar dat zou wel een enorme verassing zijn hoor!!!!! Dus bij deze lieve Sinterklaas als ik mijn schoentje zet zou ik graag een positieve zwangerschapstest erin krijgen!!!!
Hallo iedereen ik mag blijde nieuws vertellen want ik heb net een hele duidelijke zwangerschaps test gedaan en ik ben ZWANGER JIPPIE.Kan het gewoon echt niet geloven gewoon ben zo blij en zo bang maar wou het jullie even zeggen
He meiden, jullie mogen mij vandaag een idioot noemen. Op 10 nov heb ik pregnyl gebruikt en ik moet wachten met testen tot en met vrijdag. Ik sprak mijn vriendin gisteren en die heeft ook dezelfde traject moeten afleggen als ik. Ze heeft nu een heerlijk zoontje van een jaar. Zij vertelde mij dus, dat ze na 12 dagen al een test had gedaan en die was positief. Ik heb gisteren en vanmorgen een test gedaan beide positief, alleen het kan komen door de pregnyl. Ik baal zo van mezelf dat ik het niet kan volhouden om te testen. Ook was het zo, dat mijn clear blue test van gisteren, niet zwanger zei, maar ik had wel 2 strepen. Vanmorgen had ik nog een goedkope test van kruitvat en die ga na ongeveer 7 min ook een streepje erbij. Het zijn wel lichte strepen. Ik baal zo van mezelf dat ik niet kan wachten tot vrijdag. Volgens mijn cyclus zou ik morgen ongesteld moeten worden
@ angilla, wat lees ik nou. Ga jij ons verlaten als de eerste die zwanger is..... ( je blijft nog wel ff hangen hier tog) GEFELICITEERD, ben superblij voor je. @ angelica Probeer het wachten nog ff vol te houden, en hopelijk hou jij net zo`n test in handen als Angilla
ik zie het streepje wel duidelijk hoor. Hij is licht maar zeker wel aanwezig. Anders nog ff wachten en dan nogmaals testen. Maar deze ziet er al wel goed uit.