dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Volgensmij ben je zwanger hoor...ik zie toch echt heel duidelijk een streepje:D Ik zou over een paar dagen gewoon nog een testje doen..

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    mischien als je de foto in zwart/wit plaatst?? Dan is het namelijk nog duidelijker te zien;)
    Ik ga nu zo werken, maar als je er niet uitkomt stuur dan even een pbtje dan help ik je morgen even..of mischien zijn er nog wel andere meiden die je hierbij willen/kunnen helpen:)

3. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ten 1ste ik zeg van harte meid kunnen we samen tegelijk zwanger

4. 123

123 Niet meer actief

Gefeliciteerd Angilla!
    Super leuk voor je.
    Je geduld is beloond...

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden thanks,

Sorry meiden, ik moet even mn ei kwijt

Ik ga straks nog een keer testen ben zo onzeker. Ik word gek van mezelf.
    Ik ben zo bang dat ik positief test door de pregnyl. Ik heb wel last van ongi krampjes. Mijn zus had die ook en ze was zwanger
    Ik ben nu ineens zo bang, kan niet echt genieten. Ben bang dat het niet goed zit of weer fout gaat of dat ik schijnzwanger ben.

pfffffff

6. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    @ Angelica : Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Kun je anders niet je gyn bellen en vertellen over je angst. miss dat zij je gerust kan stellen.

Ik heb ook al een week last van veel plassen en ongie achtige buikpijn.
    Ik ben 1,5 week geleden ook 2 dagen behoorlijk misselijk geweest. het kan gewoon door de verkoudheid/griep zijn gekomen. mar die buikpijn trekt niet weg.
    Ik heb bij het plassen geen last van branderige pijn, het is echt in mijn onderbuik.
    En ik kan niet echt zeggen waar ik in mijn cyclus zit (dag 30), aangezien die totaal niet loopt zoals het hoort.
    Wat denken jullie?

7. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hoi
    pff mag ik ff zeuren?
    op mijn werk is t niet bepaald feest. werken met allemaal vrouwen en onderling is er iets aan de hand, wat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik niet in de groep lig, net als nog iemand. maandag was de sfeer echt K, gister wat beter omdat er tegen iemand iets is gezegd. vandaag was de sfeer opzich goed, maar toch voel ik me er niet welkom.
    ik wil ander werk, nu is er in mijn werk (secretaresse) best veel werk dus dat scheelt, maar durf het niet.. wat als ik (ooit) zwanger wordt.. ben zo onzeker.. ook over zwanger worden..
    pfoee!

9 december naar gynocoloog, hopelijk lucht dat iets op!!!

de meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd!
    de andere: december is onze maand! dat moet gewoon!!!

x elisa

8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ angelica, test anders morgen nog eens, hopelijk is de streep dan nog dikker.

@ elisa

Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt, ik heb op mijn oude werk ook zo`n soort situatie gehad en ben er uiteindelijk wel weg gegaan ( min of meer weggepest )
    Denk bij deze keus niet aan het zwanger worden, dan durf je nooit een stap te nemen.

9. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @skatjuh bedankt voor je bericht
    aan de ene kant denk ik dat ze me wegpesten aan de andere kant denk ik dat ik het te zwaar neem. ben studie begonnen onlangs en weet dat ik daar nu heel hard aan moet werken (is iets moeilijker dan ik dacht..) alles bij elkaar is het shit gewoon!!

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ elisa

je moet niet op een plek blijven zitten waar je je niet prettig voelt. Dat is ook niet echt bevordelijk voor je studie. Ik kan absoluut niet voor jou kiezen, dat moet je echt zelf doen. Toch lijkt het me wel slim om dit eens goed te overleggen met je partner. Ik hoop dat je iets kan vinden wat bij je past

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Angilla, van harte gefeliciteerd! Wat een supernieuws :D

Angelica, jij ook een voorzichtige proficiat. Ik zie toch best een duidelijke streep hoor meis :D

12. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Angelica laat je alsjeblieft niet gek maken! Ik heb al vaker zo'n streep gezien en die mensen waren echt niet zwanger! Hij moet gewoon knalroze zijn, en anders is het niks.
    Het is echt niet dat ik het je niet gun, maar je moet gewoon geen valse hoop krijgen.....krijg je alleen maar klappen van.
    Beter denken van niet, terwijl het uiteindelijk wel zo is dan andersom.
    Ik duim voor je, voor KNALroze meid!!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heb net weer een test gedaan en die gaf ook 2 streepjes.
    Ik ga morgen en overmorgen ook weer testen.
    We zijn stilletjes wel.
    Morgen ga ik het zkh bellen
    Ik hou jullie op de hoogte

14. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Hihi ik vond het zo grappig, moest ik even delen ;)

15. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Succes Angelica! We horen het nog van je dan :)

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zyta, dat is onzin. Een streep is een streep. Licht of niet. Je moet alleen wel het verschil kunnen zien tussen een indrooglijntje en een goede streep. Plus als je voor je NOD test kun je alsnog ongesteld worden omdat het niet goed zit. Maar dat wil niet zeggen dat je niet positief hebt kunnen testen.

*EGO*
    Ik heb zojuist weer een k*tuitslag gekregen :(
    2,6 miljoen en beweeglijkheid weer ondergemiddeld namelijk 30%
    Godsammen, had zo gehoopt dat het nu minimaal hetzelfde of beter was geweest. Maar het mocht niet zo zijn :(:(:(

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Saskia, dat is zwaar klote.
    Hoe gaat het met jou?

Wat zijn nu de volgende stappen?

Groetjes,
    Angel

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Das balen Saskia!!!!!!! Weet je nu wat jullie verder kunnen doen???

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben verdrietig, ook al had ik natuurlijk kunnen weten dat het weer slecht zou zijn. Maar voor ons is iedere miljoen mooi meegenomen. Dit is gewoon bijna de helft minder. Ik heb net even stilletjes op de wc zitten huilen. Ik ben namelijk aan het werk en hou me groot maar af en toe moet ik toch even een traantje wegpinken. Ik vind het zo oneerlijk :x
    Ik moet morgen naar de gyn en dan horen we hoe we verder gaan. Eerst maar eens kijken of ik helemaal in orde ben, maar ik mag toch hoepen dat we niet nog meer slecht nieuws krijgen :(

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve sas, ik vind het zo erg. Ik hoop voor je dat ze je snel verder kunnen helpen
    Hoe is het met je man?

Deel Deze Pagina