dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik weet het maar daar zitten ook weer dingen bij wat voor mij niet praktisch is.
    Had trouwens op 1 van die sites een leuke vacature gevonden en erop gereageerd. Krijg net een mail terug dat de vacature niet meer bestaat en dat er dus niks open is.

weer ongeluk dus

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hmmmm dat is balen. In elk zkh zit wel een nadeel.
    Mijn zKH LUMC is groot en ik had in begin elke keer een andere arts.
    Ik ga morgen langs mijn dokter, ik moet mijn angst opzij zetten. ik ga 1000x naar de wc om te kijken of ik geen bloed zie:$

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

t probleem is eigenlijk, als ik dan in de gaten word gehouden moet ik om de dag vrij vragen. Dit omdat de FM elke keer rond de middag gebeurt. Ik ben zometeen gastouder en kan niet steeds aan de ouders vragen van joh blijf ff thuis, ik kom later.

Maar wel balen dat je er niet van geniet, probeer tog n beetje rustig te worden meis

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn baas wilde dat ik mijn uren in ging halen ivm mijn IUI. Gelukkig werk ik op pz en weet ik dat ze dat niet mag eisen.

Ik moet ook gaan genieten, misschien zitten al die kwaaltjes wel tussen mijn oren.

Elke dag mail ik mijn zus en vraag ik haar, waar ze last van had toen ze 4.5 wk was

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Uren inhalen ivm IUI :$ Ook al zou het wel mogen, dat doe je gewoon niet vind ik.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, erg he? Ik heb het ook niet gedaan.
    Ik kwam er ook achter dat ze precies wist wanneer ik mijn ongi zou moeten hebben. Ze vraagt nu elke dag aan mij of ik nieuws heb. Ik word er gek van. Ik wil het nog niet vertellen. Alleen mijn collega weet het. Ik heb veel steun aan haar.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O wat irritant! Natuurlijk wil je het nog niet vertellen. Bovendien ben jij degene die bepaalt wanneer je zoiets vertelt. Ik snap die mensen ook niet die het lef hebben om dat te vragen. Zoiets vertel je uit jezelf wel.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dat komt denk ik door mijn verleden. De meeste mensen weten het nu. Mijn zusje versprak zich;).
    De meeste zijn wel heel lief voor me. Ik ben nu zo onzeker, dus diir elke pijntje en dingetje raak ik in paniek.

Ik ga donderdag naar mijn HA en vandaag bel ik ook de maatschappelijk werkster, om mij te helpen en niet bij alles in paniek te raken

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goed zo meid! Het is niet zo gek dat je snel in paniek raakt, gezien alles wat je meegemaakt hebt. Hopelijk kan een maatschappelijk werker je helpen en kun je over een tijdje genieten van deze zwangerschap want ik kan me voorstellen dat angst nu overheerst.

10. Imation

Imation Niet meer actief

@ Angelica
    Gefeliciteerd et je zwangerschap had ik nog niet gedaan *schaam* *schaam*
    Ik hoop dat je je angst wat achterwege kan laten.

@ Skatjuh
    Ik ben het met angelica eens dat e beter kan overstappen. Je moet een goed en vertrouwd gevoel hebben in het zh vind ik.

@ All.,
    Ik heb vanacht zo slecht geslapen. Ben nog steeds hoteldebotel van gister. Ik hoop zo dat het raak is. Mn man heeft helemaal het gevoel dat het raak is. Maar goed ik moet weer met beide benen op de grond komen. Help... haha

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ smdejong, ik hoop het ook dat het raak is. We duimen

ik ga me best doen om me niet druk te maken al is het moeilijk als je constant dat gevoel hebt:)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

He meiden,

Sorry dat ik hier maar zo weinig kom, maar ik heb er soms gewoonweg de tijd niet voor!
    Onderzoeken lopen hier. sterker nog, we zijn bijna klaar.
    HSG was goed, alles was "open" (Wat een rot-onderzoek is dat zeg!)
    Gisteren follikelmeting gehad, en er zat een prachtig ei van 2x 2 cm. Bm zag er goed uit, mooi dik slijmvlies.
    Lief heeft vanmorgen zijn "bijdrage" ingeleverd.
    Ik moet nu alleen nog 1 maal bloed laten prikken.

Spannend allemaal hoor. Vanavond op doktersadvies toch maar aan de klus :)

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klinkt goed Liesbeth!

14. Imation

Imation Niet meer actief

Hebben jullie dat ook dat het klussen eigelijk gewoon nog maar 1 doel heeft en gewoon een verplicht ding is.?

15. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @smdejong, ja dat hebben wij soms wel.. is ook moeilijk hoor om gedachten opzij te zetten. je weet dondersgoed welke datum het is (ik wel, dus weet ik als het klustijd is..)!

@angelica, probeer er van te genieten. ik ben ook erg onzeker en moet 9 december naar psych. ben daar al eerder geweest en gewoon wat handvatten hoe je het beter kunt doen..

@skatjuh, jammer van de vacature!!! koppie op he!

En verde: ik ben overtijd!!!!!!!! al 3 dagen! morgen manlief jarig, zou het zo zijn???

16. Imation

Imation Niet meer actief

@ Elisa het zou super zijn als het zo is!

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    ja eg wel
    ben toch bang dat ik gewoon ongi wordt, dus misschien morgenochtend testen!!
    heb andere buikpijn dan normaal. had wel hoofdpijn. maar weet van collega toen ze zwanger was, zij ook iedere maand gewoon migraine had!!

18. Imation

Imation Niet meer actief

@ Elisa
    Dus je hebt geen ongi buikpijn.? Migraine gaat denk ik idd wel gewoon door. Ik hoop voor je dat de test morgen positief is!!

19. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAA IK HEB TEST GEDAAN EN BEN ZWANGER! ik kan het niet geloven,,, sta te trillen op mijn benen! na 1,5 jaar! vanmiddag ga ik nog een test kopen. had er nu nog 1 liggen van kruidvat.. maar wil zekere voor onzekere nemen! wel soort ongi gevoel!

20. Imation

Imation Niet meer actief

GEFELICITEERD!!!
    Alle dames die nu zwanger raken hebben het steeds over de ongi krampen. Dus misschien hoort het er ook gewoon bij.

Deel Deze Pagina