dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal ik loop ook bij Medisch centrum kinderrwens in Leiderdorp, misschien is het wel iets voor jullie? ze zijn heel menselijk. Zoals het zkh wil alleen nog maar bij mij met IVF beginnen in mei 2011. Bij hun kan ik voor IUI terecht in Dec 2009
    Misschien kunnen ze voor jullie ook iets betekened.

Hieronder is een link van hun website
    medisch centrum kinderwens

Groetjes,
    Angelica

2. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    dank je wel voor de site ik ga er gelijk op kijken.
    Maar mag ik vragen hoe lang je er al zit en wat ze allemaal voor jouw al gedaan hebben

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

dag dames. ik voel me vandaag weer n stuk beter gelukkig. heb lieve vrienden en familie die me opbeuren en helpen. ik moet idd morgen weer naar de gyn ( of nou ja fert, arts ) om te kijken naar de eitjes. T ligt er n beetje aan wat er uit komt maar ze hadden t erover dat er eventueel hormonen worden toegediend om een bloeding op te wekken en dan aan de clomid. K hoop dat ze eindelijk een keer egt wat gaan doen

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Skatjuh, fijn dat je je weer beter voelt:). Succes morgen!

Dazwa, je klinkt heel positief terwijl je toch al een hoop hebt moeten doorstaan. Hou de moed erin en blijf zo positief en happy over wat je nu allemaal al hebt;).

Alle andere meiden, ik weet precies hoe jullie je voelen. In dit topic kunnen we ons hart luchten, hier begrijpen we elkaars verdriet en gevoelens.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wij zijn ook alweer een hele tijd bezig en lopen inmiddels al een dik jaar in de mmm.
    Mijn man is onvruchtbaar en daarom willen wij nu proberen zwanger te worden via KID (kunstmatige inseminatie donorzaad)
    We staan al sinds 9 feb op de wachtlijst en hopen in maart volgend jaar te kunnen starten.
    We lopen bij het MCK trouwens, zag dat ik niet de enige ben!

En bovenop dit alles ben ik een lotgenootje van Dazwa.
    Ook hier een DNA test gehad en daaruit bleek dat ik het waarschijnlijk niet zal doorgeven aan onze kindjes.
    En net als Dazwa ben ik wel een beetje bang wat een zwangerschap en bevalling met mn lichaam zullen doen.

Opmerkingen over dat het met rust wel lukt om zwanger te worden .. grr!
    Daar gaan mn nekharen van overeind staan!
    Alsof het zaad dan ineens van betere kwaliteit is.
    Alsof eitjes dan ineens vanzelf groeien.
    Mensen die zulke opmerkingen maken weten duidelijk niet waar ze het over hebben.

Ik hoop dat iedereen snel een mooi wondertje bij zich mag dragen!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoi Angilla,

Ik had mijn eerste afspraak in Maart. Omdat ik een BBZ wilde ze eerst dat ik een kijkoperatie kreeg om te kijken of er niets iets mis was met mijn eileiders. Gelukkig kon dat bij mijn eigen ziekenhuis terecht en daar kon ik al in April terecht voor de kijkoperatie. Ik zou toen in mei beginnen bij MCK met IUI. Na de kijkoperatie raakte ik weer zwanger en dat ging mis na 6 weken. Doordat ik toch weer zwanger was geraakt wilde ze me nog voor 6 maanden wegsturen. Met de hoop, dat het op een natuurlijke manier zou lukken. Nu moet ik 26 nov weer naar ze terug en dan gaan we beginnen met IUI. Ik moet wel heel eerlijk zeggen, dat in mijn ogen elke maand dat ik moet wachten te lang is.

Weet je van welke uitspraak ik ook zo moe word: Je bent nog zo jong je hebt alle tijd.:x Ik ben ook al 30 en ik vind dat persoonlijk niet echt jong.

Dreamer83, bij welke arts loop jij? Ik loop bij een jonge vrouw en ik weet even niet meer hoe ze heet. Heb jij ook goede ervaringen met ze? Ik heb echt het gevoel dat ik geen nummertje voor ze bent en ze denken oprecht met je mee.

Groetjes,
    Angelica

7. skatjuh87

dag dames. Er zijn weer veel verhalen gedeeld, fijn om te zien. Ik heb er ook weer 1. Ben net weer bij de gyn geweest en eindelijk gebeurd er es wat. Heb medicijnen gekregen om een bloeding op te wekken en daarna kan ik beginnen met clomid. Ik hoop zo dat dit gaat werken

8. skatjuh87

betekend trouwens wel dat mijn eitjes nog niet gegroeid waren en dat is natuurlijk iets minder positief. Zit namelijk al op dag 22 en heb nog geen eisprong gehad

9. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dat zeggen ze ook altijd tegen mij {je bent nog zo jong je heb nog alle tijd} ja ik ben jong maar mijn lichaam geeft gewoon aan om een mama te worden ik denk dat je lichaam dat niet zo maar aan geef hoor.

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Oh ja, die reactie van je bent nog zo jong je hebt nog alle tijd:x. Zelfs mijn vader komt met deze opmerking. Ik ben ook al 30 en vind dat persoonlijk ook niet echt jong meer, maar zij zien het dat we dus nog 10 jaar de tijd hebben;).

11. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou bij mij was het nog erger he ik was met mijn opa en oma en me moeder naar mijn fam in italie en toen gingen we op een zondag op visite bij me neef en nu hebben we daar 2 scooters.Ik denk dat het naar me neef lopen 2 km lopen is zeg me oma tegen me moeder je vader en ik pakken de scooter wel ga jij maar lopen jij bent nog jong uuuu mij moeder is bijna 50.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wij lopen bij een vrouw van rond de 50 denk.
    (als je op de site kijkt, voornaam I)
    Het voelt wel veel huiselijker en persoonlijker dan in het ziekenhuis ja!
    We hebben nog geen behandelingen gehad, dus daar heb ik nog geen ervaringen mee.
    Maar het voelt wel professioneel allemaal.
    Je bent in goede handen en dat merk je (alhoewel het bloedprikken echt traumatisch is geweest 2x! dus dat mag beter :p )

Mensen die roepen, je bent nog jong, die weten duidelijk niet wat zo'n opmerking met je doet.
    Wij waren beiden 25 toen we de mmm inrolden, dus dat soort opmerkingen hebben we vaak zat gehad helaas.

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Aangezien wij nu weer een half jaar de natuur de kans moeten geven, heb ik besloten eens wat anders te doen om de natuur een handje te helpen;). Ik heb contact gezocht met een osteopaat, zij heeft al meerdere mensen behandeld met vruchtbaarheidsproblemen en heeft daar goede ervaringen mee. Ik hoop binnenkort bij haar terecht te kunnen voor een behandeling. Het is niet echt goedkoop per behandeling maar gelukkig vergoed mijn zorgverzekering een groot gedeelte. Ik ben benieuwd;)

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Dreamer83, wat een mooi en ontroerend filmpje:( over jullie verhaal

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dreamer83, het is idd een heel ontroerend filmpje.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh ja dames, ik heb van het weekend weer een leuke uitspraak uit mijn vriendin's mond horen komen: Wisten jullie dat kinderen krijgen geld kost? Ze is nu 9wk en zijn al bezig met uitzoeken. Ze kwamen erachter, dat een kinderkamertje toch wel veel geld kost en dat hun nieuwe auto toch te klein is (wat we al 100000 keren hadden gezegd)
    Mijn mond viel open toen ze daar tegen ons over begon. Op een gegeven moment vroeg haar vriend (mijn neef) oh sorry vinden jullie het niet erg dat wij hierover praten? Mijn man zei," eigenlijk wel." Nog geen 5 min later begonnen ze weer. Gelukkig uit onverwachte hoek, schreeuwde mijn zwager, hou nu maar jullie mond over geld. Hun zullen hun laatste cent uitgeven om alleen al zwanger te kunnen raken. Wees blij en geniet van jullie zwangerschap, maar hou wel rekening met andere. Ik wilde eerst zeggen, dan verkopen jullie je computer toch8)

Ik hoop, dat iedereen een leuk weekend heeft gehad?

gr Angel

17. skatjuh87

@ angelica

dat is egt heel erg irritant als ze dan tog weer erover doorgaan
    hopelijk voel je je al weer wat beter erover

hier wel n leuk weekend gehad, een vriendin is bevallen en heeft n mooie dochter op de wereld gezet, hopelijk laat t kaartje nog ff op zich wachten want op kraamvisite gaan is wel zwaar. Verder is mijn mannie hartstikke ziek vandaag dus de dag loopt wat anders dan verwacht :(

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik had vorige week kraamvisite, ik ben niet gegaan. Ik heb wel beloofd om een ander keertje te gaan. Het blijft idd moeilijk om pasgeboren babies te zien. Wel balen dat je man ziek is, die van mij begon vanmorgen een beetje te mopperen dat hij zich niet lekker voelde.:x

19. skatjuh87

nou ik heb het goed uitgezocht volgens mij, die van mij moet wel echt ziek zijn voor ie wat van zich laat horen. En hij heeft nu echt buikgriep dus van mij mag hij zich wel laten horen, alleen hopen dat hij het niet overbrengt op mij

20. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hier ook iemand met buik griep ( echt balen kijk maar naar mijn banner) zelf heb ik binnen kort ook een neefje erbij want me tante ligt al in het ziekenhuis met zwangerschaps vergifteging en ze hebben al vloeistof in haar lichaam gespoten met mocht het mis gaan dan zijn de longetjes al voorberijd ofzo iets. Dus ik denk dat ik het naar moeilijk gaat krijgen als ik zo'n klein hummie gaat zien.Maar ik ga wel huil wel als ik weer richting huis gaat.

Share This Page