ik heb er nog niet op gereageerd hoor angelica. Zal vanavond wel even een net mailtje terugsturen dat ie egt op zoek moet naar n ander. K haal t egt niet in m`n hoofd om dit daadwerkelijk te doen hoor
hahahaha ik ben nog steeds van slag. Ik bedoelde die halve gare en niet jou. Wel goed dat je ook andere kanalen aan het proberen bent. Een klasgenoot van mij die deed dit via Hyves
dat van slag ken ik, als ik eraan denk moet ik weer lachen. Vind het op zich wel knap van zo`n persoon dat ze ervoor durven uitkomen en dat ze reageren op advertenties. Hierom zal ik ook gewoon een net mailtje terugsturen. Maar het heeft me dag weer ff heel vrolijk gemaakt haha. Vetelde t me man ook en die lag ook echt dubbel. Tja zulke mensen heb je er ook tussen zitten, mensen met `andere` interesses ( heb t nu wel netjes neergezet geloof ik ) hahahaahiaihaihaihaihihihiahahahaihihiahhaa
hahahaha, ik vind dit net Jambers. Overdag is hij een makelaar, maar 's avonds trekt hij zijn luier aan en gaat op stap naar de vrouwtjes die hem willen verzorgen
Perfectionn, heb je nou nog niet getest? Hoe lang ben je nu overtijd? Straks ben je onderhand bevallen
Hallo baby Basje Ik moet helaas zeggen dat dit niet helemaal is waar ik naar op zoek ben. Ik moet wel in alle eerlijkheid zeggen dat ik er respect voor heb dat je reageert op advertenties, ik voel me gevleid. Maar je zal nog even verder moeten zoeken naar een oppas, veel succes hiermee. Groetjes Mariska dit heb ik gereageerd op die kerel, netjes tog
sas, jaaaa heb al getest, al 2 keer zelfs maar natuurlijk negatief!! ben benieuwd of mn ongi komt! voel me wel raar!
Hè?! Hoe kan dat nou? Je bent toch al mega ver overtijd of niet? Ben je altijd zo onregelmatig? @ Skatjuh, ik vind het netjes hoor.
ik heb vandaag me verloskundige gesproken, ik heb een eisprong gehad en me waarde zat op 75...dat was dus goed...Ik heb een week voor dag 24 (dag van de bloedprikken) een eisprong gehad, dus dag 17...nu 14 dagen geleden...als ik niet ongesteld ben met dag 35 moet ik wel zwanger zijn...heb net wel een test gedaan maar die was negatief... ik moest 4 jaar geleden ook me zelf prikken met hormonen, ik prik nu zelf andere maar blijf het raar vinden om me zelf te prikken... Pas maar op met zulke reacties...maar blijft het wel grappig vinden dat zuklke mensen reageren op dit soort advertenties
Een lf kan soms wat langer zijn, dus dat je zwanger zou moeten zijn als je op dag 35 nog niet ongi bent, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Hopelijk test je snel positief.
als je op dag 17 je eisprong hebt gehad dan ben je toch meestal 14 dagen daarna ongesteld als je niet zwanger bent...dat is op dag 31...of zie ik het nou verkeerd
Gemiddeld gezien ja. Maar soms is een lf een keer korter of juist langer. Het varieert meestal tussen de 10 en de 18 dagen. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat je zwanger bent als je na 14 dagen nog niet ongi bent.
Hallo, Ik behoor ook tot jullie groep.We zijn nu al 19 maanden min of meer aan het probeeren.Maar het lukt niet.Mijn probleem is de menstr. Zit al jaren met onregelmatige menstr.en vloeien ondanks de pil. April 2008 ben ik gespot met de pil.In mijn achterhooft wist ik dat we niet snel zullen aantellen.mijn huisarts heeft me na twee maanden al naar de gyno gestuurd omdat mijn hele cyclus nu helemaal in de waar was. 2 weken vloeien 2 weken niks 3 weken vloeien 1 week niks en ga zo maar door.de gyno heeft niks voor me kunnen doen.Ze vonden niks.net als voor jaren terug.Had ik me eigenlijk kunnen besparen.Ik werd ook al in een hokje geduwt "moeilijk zwanger worden"Hallo! ben net twee maanden gestopt met de pil!na 4 maanden had ik de neus er van vol. ziekehuis in,bloed prikken,onderzoek enz.ben toen via via bij een natuurgeneeskundige terecht gekomen.Die scheen mijn probleem ontdekt te hebben.dus dan maar aan de tableten.Dit ging 2 maanden supper!! lekker regel matig mijn menstr.maar dat was voor korte duur. om een lang verhaal in tekorten,ben ik nu weer terug bij af. En ja dat gezuur. Het komt wel. tja dat weten wij ook wel.Kom eens met andere tekst! En voor die genen die net pas bezig zijn,heb geduld dat hebben wij ook. dikke knuffel Rozalie
Rozalie, kom er maar lekker bij. Van ons zul je dat soort dingen niet horen, omdat wij het ook net zo ervaren. Wij zijn zelf 20 maanden aan het proberen. Je hoort de dingen, je voelt de dingen. Iedereen om me heen raakt zwanger. Ze zeggen wel de kans dat het bij de eerste poging raak is, is maar heel klein. Nou ik kan je zeggen dat het bij iedereen om me heen in een keer raak is. En dan zeggen ze ook nog doodleuk, ja we kunnen de klok en de kalender erop gelijk zetten. Nou wij doen het ook op de juiste tijd, alleen wil het niet.
Welkom Rozalie, Die opmerkingen zijn niet leuk om aan te moeten horen. Mensen denken niet na, onbegrijpelijk vind ik dat. Ook voordat ik zelf een kinderwens had, heb ik nooit zulke dingen gezegd of aan iemand gevraagd: Goh, wanneer beginnen jullie aan kinderen? of Ben je zwanger? Ik vind dat zo privé, dat doe je gewoon niet. Maar het afgelopen jaar heb ik van bijna iedereen om me heen wel een confronterende opmerking of vraag gehad. Het schijnt normaal te zijn ofzo. Je gaat toch ook niet aan iemand vragen: Zeg, hoe vaak doen jullie het in de week? Sommige dingen zijn gewoon privé.