Hoi Dames, Ik kom me ook melden hier Ben in mei 2007 gestopt met de pil. Moet wel er bij zeggen dat ik het eerste jaar niet bezig ben geweest met alles bij houden. Ik dacht dat zit wel goed. De èèn na de ander raakte zwanger dus ik dacht ik ook wel.. Maar dat werkt toch neit zo... Ben nu sinds een paar weekjes hier op het forum omdat ik me vorige maand anders voelde dan anders.. uit eindelijk een week overtijd. Maarja negatieve testen En nu ook weer ongi. Moet wel zeggen dat ik die wel een mooie site vind, heel leerzaam en je kan hier goed met elkaar praten.. Je hoort niet steeds.. En willen jullie al kinderen? Je bent er teveel mee bezig... bla bla bla En ik heb laatste maanden wat kilo's aan gekomen, dus hoorde ook regelmatig.Ben je zwanger???? pffff En Rozalie, aangrijpend stukje hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! en redelijke normaal cyclus kan krijgen..
hallo dames, hoe gaat het met iedereen hier? Ik zie dat er weer nieuwe dames bij zijn gekomen. Rozalie en Priscil1986 WELKOM praat maar lekker mee met ons, we zullen je niet veroordelen. Zoals eerder al gezegd is, we zitten allemaal al in het zelfde schuitje.
Heb al heel wat onderwerpen in dit forum gelezen, maar deze is toch wel de fijnste Priscil....welkom.....is jou cyclus zo kort trouwens? Rozalie ook welkom
Dank jullie wel Ik had altijd een redelijk regelmatig cyclus van 29-30 dagen. Maar een paar maanden terug werd k het in ene een week eerder :S geen idee hoe dat kwam. En de laatste x was ik 8 dagen te laat? Ik voelde me al eerder wat anders, en had een beetje hoop. ( voordat ik op het forum kwam) Maarja loos! Heb geleerd dat je lichaam je flinkin de maling kan nemen! Dus deze maand nieuwe ronde nieuwe ronde kansen.. Ga deze maand met ovulatie testen aan de slag.. En jullie cyclus? Heb jullie trouwens ervaringen met Etos zwanger worden?
Oh wat vreemd van je cyclus, ja naar je lichaam luisteren heeft bij zwanger willen worden echt geen nut want je wordt helaas al snel voor de gek gehouden. Ik hoor ook steeds vaker dat vrouwen juist NIKS voelen wanneer ze echt zwanger waren.... Maar het is er voor jou dus niet echt duidelijk op geworden helaas. Ik heb wel ooit gehoord van ETOS zwanger worden maar heb er geen ervaring mee. Dat zijn tabletjes of niet? Ik zou het ook wel willen weten, anders ren ik meteen naar de ETOS hihi
Je lichaam is een vreemd wezen Nou ik heb verschillende verhalen gehoord van die pillen, sommige waren binnen 5 maanden zwanger ( maarja of dat van die pillen komt?? ) En van andere las ik de cyclus wat in de war was.. Maarja ga ze denk zo toch maar eens halen. Kan al tijd proberen wat het doet! Hou je op de hoogte
Hmm ja ok, maar als het je cyclus in de war brengt......dan is het niet aan mij besteed. Ben juist blij dat DAT bij mij wel goed zit Ik doe dus maar even niks haha.
Nou als je het op Google intypt komt er vanalles naar boven, maar niet echt schokkende dingen. Dus ik zou zeggen wie niet waagt wie niet wint
Ik heb sinds mijn eisprong heel veel witverlies en nu ineens roze?? Ik dacht dat de hoeveelheid afscheiding een reactie was op het inwendig onderzoek van maandag, maar nu twijfel ik. O jee, valse hoop weer denk ik
Hmm vreemd!!! Dat is toch niet helemaal normaal toch!? Ik geef mensen niet graag valse hoop dus: was je wc papier niet roze? haha. Nee grapje ik zou het in de gaten houden....wie weet
En ik heb na een inwendig onderzoek nooit iets gemerkt aan m'n afscheiding dus dat kan het volgens mij ook niet zijn. *duim*
Ik heb vrijdag ook inwendig onderzoek gehad en toen had ik niks anders dan anders, alleen vrijdag een heel klein beetje bruine afscheiding. Dat was een reactie op het uitstrijkje en is heel normaal. Daar waarschuwde de gyn me ook voor. Maar maandag onderzoek gehad en vanaf dinsdag enorm veel witte afscheiding en nu dus rose op een hartstikke wit papiertje Ik durf geen hoop te hebben Bovendien heb ik ook superveel ongi pijn vandaag. Wel gek, ik zit pas op 5 dagen na mijn ei en ja dat weet ik zeker... ik heb namelijk vrijdag een eiblaasje gezien van 17 mm en maandag was ie al gesprongen, ook gezien op de echo. Het zal wel weer vals alarm zijn, ik word alleen gek van mezelf. Ik wil geen hoop hebben, want het is tot nu toe nog elke keer voor niks geweest :x
Ik durf er echt niks van te zeggen, sorry Vorige ronde heb ik vanaf eisprong iedere dag pijn gehad en werd ook ontzettend ongi!! Moest de eerste dag echt telkens op de wc blijven zitten omdat het er echt uit liep (sorry) Deze ronde heb ik echt nergens last van. SOms ineens een steek waar je niet goed van wordt maar dat duurt 1 sec. en verder niks! Dus het is iedere keer weer anders.....en zolang ik niet weet hoe het echt is om zwanger te zijn blijft het altijd gissen. Er zit dus echt niks anders op dan gewoon wachten tot NOD. Kortom....al die pijntjes e.d.......ik heb er werkelijk geen verstand van en kan helaas weinig advies geven
nieuwe dames er bij..gezeliig meiden... ik ben nog steeds niet ongesteld... over het bleodverlies...als je een onderzoek heb gehad dan zou je toch bruinverlies krijgen omdat het maandag was? als het rood is of roze dan is het nog vers...
Ik weet het Iedere cyclus is anders. Ik geef de hoop voor deze ronde gewoon op, want het slaat echt nergens op eigenlijk. We hebben maar 1x gevreeën rond de eisprong omdat we onthouding moesten hebben voorafgaand aan de samenlevingstest. Die ene keer dat we gevreeën hebben was die verplichte keer voor de samenlevingstest. Bij de echo bleek ik al een eisprong gehad te hebben. Wel pas net, maar mijn ei was al gesprongen. Dat ik zwanger ben is een hele kleine kans. Vooral in ons geval natuurlijk. Ik ga niet hopen, ik vertik het gewoon. Mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek. Ik ga niet gissen, lekker puh stom lichaam
Hahahaha deze instelling wel ECHT vasthouden dan he Dan doe ik met je mee!! Ach tegen anderen ben ik altijd heel sterk, toch zit ik stiekem telkens op dit forum naar vergelijkbare symptomen te zoeken hahahahaha. Maar ik probeer me echt in te houden....toch zit ik over een week weer te vloeken wanneer ik ontdek dat ik ongi ben Succes met jezelf NIET voor de gek houden ik hoop dat je het vol kunt houden
Zyta, ik heb precies hetzelfde haha Maar even reeël, de kans dat ik zwanger ben is misschien 0,1% ofzo en dat is waarschijnlijk zelfs té positief haha Dus ik ben gewoon niet zwanger en word vanzelf ongi!
Jaja ik weet het. Ik weet ook heel goed dat de kans 1 op 200 is ofzo. Maar ik blijf denken: misschien ben ik die 1 dan wel. (hoe naief kun je zijn) Ach ja, hebben we iedere maand weer iets om naar uit te kijken . En zoals je al zei, hoop doet leven....dus dan leven we tenminste 8)
Hoi Meiden, Ben een paar dagen niet op het forum geweest, dus heb niks bijgelezen.. Zie even heel snel dat Angelica zwanger is..GEFELICITEERD hoor meid..en nu heerlijk gaan genieten van dit kleine minie wondertje Heb ik verder nog iets gemist??? Ik zit inmiddels op dag 39 nog geen ongi waargenomen, had vorige week wel wat krampen, maar dat is nu verdwenen Heb mezelf voorgenomen dat als ik a.s donderdag nog niet ongi ben ik weer een afspraak bij de gynacoloog ga maken. Ga nu even eten komen...spreek jullie later weer
Hahahahaha, ik ben ook zo mega-naïef! Ik zei net nog tegen mijn man: ik heb toch een hele actieve zaadcel gezien, dus er kan er best 1 heel hard door zijn gezwommen naar mijn ei... zo naïef ben ik dus