dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik lees nu pas dit berichtje..wat vervelend voor je zeg!!

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Fijn voor je meid, vooral fijn dat ze je goed in de gaten houden na je MK

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Vriesje, welkom hier...zie bovenstaande tekst; hier sluit ik me helemaal bij aan. Als je een paar keer hebt bijgehouden dan scheelt het ook weer in tijd als ze toch willen dat je gaat tempen ;)

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Morgen dus een spannende dag voor je...
    Ja pregynyl is een dikke vloeistof, dus die is altijd wat gevoeliger met inspuiten. Het helpt wel een beetje als je het dan wat langzamer erin spuit..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik ga voor je duimen meid en hoop op een goede afloop.
    Uit ervaring weet ik hoe je je nu voelt.....probeer toch een beetje vertrouwen te hebben oke??
    Dikke knuffel...

6. P26

P26 Niet meer actief

Het is idd dikkere vloeistof. Ik spuit vaak genoeg andere mensen, maar als je het bij jezelf moet doen is het toch anders. Ik had zelfs de neiging om hem er een paar keer uit te trekken.

Morgen idd erg spannend. Als het goed is weten we voor de kerst of het is gelukt of niet.

Vandaag lekker de kerstboom opgezet. Morgen ochtend eerst nog even aan het werk. Dan wordt het spannend

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedenavond dames,

Ik heb net eindelijk een mega positieve ovutest gehad, betekent dus dat we aan de klus moeten. Nu heb ik een probleem, ik ben echt ongelooflijk chagrijnig en heb egt geen behoefte aan sex nu. Heeft iemand een idee hoe ik me wat vrolijker moet maken, zodat we deze kans niet missen??

Hellup

8. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Poeh eej, dat is moeilijk!! Ligt er natuurlijk ook aan waardoor je sjaggie bent. Maar een momentje rust helpt bij mij altijd wel: ff lekker douchen, blokje om wandelen, was opvouwen.....als ik maar alleen ben. En misschien werkt het ook wel als je er gewoon aan begint, dat je dan vanzelf goede zin krijgt :D
    Succes! Want deze kans mag je natuurlijk niet missen......anders denk er aan dat deze keer dan de 'rake' keer zal zijn....misschien dat dat helpt hihi;)

9. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    oh Angelica, het zit je niet mee he!! Wel fijn dat ze je zo goed ondersteunen en 'in de gaten houden'.
    Sterkte ermee!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is het klussen nog gelukt skatjuh?
    Ik vind dat ook heel moeilijk, want als ik chaggie ben of ik heb echt geen zin, dan heb ik ook echt GEEN zin en dan moet ik er niet aan denken. Tot nu toe doe ik het dan ook niet, maar op een gegeven moment wil je geen kansen missen. Op dat punt zijn we nu aanbeland, dus ik ben benieuwd hoe ik dat op ga lossen als het weer eens zover is. Maar meestal heb ik dat juist ná de eisprong. Net als nu hihi, ik moet er niet aan denken :) Lekker chaggie ben ik, al de hele week!

11. skatjuh87

hey dames, het is gelukt hoor. Was wel ECHT een moetje maar we weten waarvoor we het doen. Vanavond nog een keer testen en dan maar kijken of ie nog steeds positief is.

( hopelijk word mijn zwtest net zo knal als de ovutest gister )

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    jeeeeeee! :d

13. skatjuh87

ik zie dat jij ook de 22ste naar t zh moet, zit er bij jullie al wat schit in de zaak?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoef alleen nog bloed te laten prikken op dag 3 en dan krijg ik de 22ste de uitslagen en dan bespreken we de rest. We gaan een half jaar zelf proberen als verder alles goed is, aangezien de samenlevingstest positief was (ook al was het maar 1 actieve zaadcel).
    Na dat half jaar wordt het IUI.
    Er zit dus wel schot in ja :D

En hoe is het nu bij jullie?

15. skatjuh87

ik zal voor jullie duimen dat t in dat half jaar gaat lukken.

Hier gaat t ze gangetje, dit is de 2e ronde met clomid 50 mg. Moet de 22ste terug naar het zh om te kijken of ik een eisprong heb gehad, en waarschijnlijk ook prikken op progesteron. Maar ik heb natuurlijk al een positieve ovutest gehad dus die eisprong zal wel goed zitten. En dan ist maar weer afwachten of t raak is. Weet eigenlijk niet wat er gedaan word als dit niet het geval is. Misschien word mijn dosis dan verhoogd, en krijgen we nog een samenlevingstest

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja bij een ander spuiten is toch anders dan bijzelf he...;)
    Vervelend hoor dat het je zo zeer doet..

Gezellig de kerstboom opzetten, moeten we hier ook nog doen, waarschijnlijk gaan we dit vanavond doen;) gezellig met onze kleine meid erbij..ben erg beneiuwd of ze de boom laat staan dit jaar:D:D
    Vorig jaar was ze nog zo klein, maar nu trekt ze echt alles overhoop..hihi..

En ben je al geweest??? Ging het goed??
    Ben benieuwd of het gelukt is...het is al bijna kerst..:p ga voor je duimen...

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    @All, Heb 17 december weer een afspraak met de gynacoloog omdat mijn cyclussen zo lang zijn...ei was deze maand pas op dag 37..mischien medicijnsverhoging ofzo:(
    Of als ik zwanger zou zijn even niks natuurlijk:D

18. P26

P26 Niet meer actief

Nou mijn ei zat er nog een mooie grote ronde bal om te zien. Vandaag een flush gehad. Morgenochtend een IUI erachteraan. Als mijn ei dan nog niet gesprongen is, een pregnyl injectie erachter aan.

Nu toch wel flink last van de onderbuik. Het belemmert me wel in het huishouden nu. Net stofgezogen, maar flink last met het bukken. Manlief is nu aan het dweilen.
    Dus nu lekker op de bank met de laptop

19. skatjuh87

hey dames, nou gister was tog vals alarm denk ik. De teststreep was net zo dik en donker als de controlestreep. Ik heb net weer n test gedaan en de controlestreep lijkt wel onzichtbaar, zo dik is de teststreep. Hij is behoorlijk wat donkerder. Moeten we nu per se vanavond weer klussen of is morgen ook goed genoeg?
    We hebben het gister ook gedaan en ze zeggen altijd dat je om de dag moet klussen, maar wat betekent deze test?

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik ben nog nieuw hier, wat is een hcgg?

Groet,

Vriesje

Deel Deze Pagina