Mijn ei was idd gesprongen en vandaag nog een IUI gekregen. Heb nu echt flink last van de buik. Maar wat wil je ook na 2 dagen achterelkaar een behandeling. 2e kerstdag mag ik (als ik niet ongi ben) van de arts gaan testen. Vanaf morgen starten met progestron balletjes.
goedemorgen dames, Mijn temp is eindelijk omhoog gegaan, hopen dat t zo blijft. Heb gister een mega positieve ovutest gehad, vanavond voor de zekerheid nog es testen maar ik ga er vanuit dat ie dan lichter is. En dan hopen dat zometeen FF me ei vind ( en ff lullig ) ik neem mijn ovutesten mee naar het ziekenhuis, ga dan es ff kijken wat de gyn zegt welke dag ik mijn ei heb gehad. Eens kijken of ze het goed heeft. Als ze een dag op noemt dat ik een negatieve test heb gehad weet ik dat ze uit haar nek lult @ zyta, wanneer ga je testen?
Skatjuh, waarschijnlijk heb je je ei nu al gehad, aangezien je temp omhoog is gegaan. Als dat zo blijft, heb je gisteren je ei zeer waarschijlijk gehad.
nou ik heb t vermoeden dat k m vanmorgen heb gehad. Ik heb gister rond half 5 getest en had toen een positieve ovutest. En vanmorgen rond hald 7 werd ik wakker met ongelooflijke steken in m`n buik. Kon haast niet meer in slaap komen. Ik heb uitgeslapen vandaag tot 12 uur en heb toen pas getempt. Dus ik denk dat ik mijn ei voelde vanmorgen. Of kan je temp dan niet zo snel al omhoog gaan?
Normaal gesproken gaat je temp 12 tot 24 uur na je ei pas omhoog. Maar als je pas zo laat hebt getest, kan ie daarom ook een stuk hoger zijn. Eigenlijk kun je daar niks mee.
nou mijn gyn heeft mij verteld dat het niet uitmaakt hoe laat je test, zolang je het maar doet gelijk als je wakker bent. Als ik echt vroeg me bed uit moet, zou ik dat aan moeten houden, en dus ook in het weekend mijn wekker moeten zeggen. Daar begin ik egt niet aan. En bij mij maakt het geen verschil hoe laat ik test, mijn kaartje klopte vorige maand ook. En deze maand heb ik meestal rond deze tijd getest
Ik zette er ook geen wekker voor, maar tempte meteen als ik wakker werd. Dat is meestal rond dezelfde tijd en dan ging ik daarna verder slapen. Ik heb ook een paar keer gehad dat ik geen zin had en weer in slaap viel (zonder tussendoor op te staan, dus hetzelfde als jij nu) maar had dan wel een uitschieter in mijn temperatuur.
dat heb ik eigenlijk nooit, een uitschieter. De tijden dat ik wakker word is echt heel anders. Maar ik weet wel dat ik of net een ei heb gehad, of snel zal krijgen vanwege de testen. Ik ga eind van de middag nog een keer testen en dan maar zien wat eruit komt. En anders gewoon n extra dagje klussen hihi
daar heb je helemaal gelijk in. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook zeker m`n momenten heb dat we alleen klussen omdat het moet. Dan staat m`n hoofd gewoon ergens anders bij. Maar komt wel goed, we gaan wachten op m`n ei ( of die is net geweest natuurlijk ) en dan begint het wachten weer. Ik zou als ik aan de hand van mijn vorige cyclus kijken ( ook met clomid ) 2e kerstdag kunnen testen. Dat word mijn dag, ben dan ook 6 maand getrouwd
Helaas, net het eerste beige gespot Wel later dan normaal, dat is wel fijn. Ben ik heel blij mee Het is ook niet dat ik verwacht had zwanger te zijn
Hoi Skatjuh: Ik mag van de dr ook op tweede kerstdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Spannend he!
Thanks! Ik ben altijd zo emo rond mijn menstruatie. Ik ben dan een stuk negatiever en kan niet zoveel hebben. Zo irritant vind ik dat. Ik voel me dan zo rot, ik wil me gewoon fijn voelen
Hoi Dames, Ben ik weer, heb weer een heel stuk terug meoten lezen Angelica, hoe was het van in het zkh? Ben erg benieuwd, hoop dat alles goed zit! Zyta, nog geen gekke bij werkingen hoor ; )