heej allemaal, ik heb even een kort vraagje, Ik mag eigenlijk pas vrijdag testen want dat is me nod als ik het goed heb begrepen, Maar vandaag was ik vrij dus was ook gelijk om testen gegaan en idd ik kon het niet weerstaan was er al bijna van overtuigd dat het positief zou zijn maar nee had weer een negatieve vast, Ik had er 1 van preditor gedaan ben er nu dus achter gekomen dat tie niet heel gevoelig zijn dus het kan zijn dat ik wel zwanger ben maar me hcg waarde nog te laag is toch? Normaal heb ik ook dagen van te voren pijn als ik mijn menstr. krijg nu helemaal niks wel heel moe veel drinken en tepels gevoelig, nu vraag ik me af, de dag dat ik me eisprong had zat ik precies bij de gynacoloog ds als ik nu vrijdag weer test moet het toch wel raak zijn of kan dr ook iets anders aan de hand zijn waarom ik dan niet ongs. wordt? Alvast bedankt en iedereen veel sterkte heb jullie verhalen ook gelezen en is allemaal behoorlijk heftig! groetjes
Hoi Bambi: het kan idd zijn dat je toch echt te vroeg hebt getest. Maar soms wil de menstruatie door spanningen of hormonen die je misschien gebruikt uitblijven en wat later komen. Het lijf is een raar iets. Ik hoop toch echt voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest. En dat je vrijdag een dikke streep krijgt.
He skatjuh. ik weet precies wat je voelt. En dit is niet leuk. Pak mijn hand maar vast en dan gaan we samen door naar de laatste dagen toe. Als je erdoorheen zit zeg het dan, dan geef ik je weer mijn hand.
De periode tussen ei en ongi is niet altijd 14 dagen. Soms korter en soms ook langer. Het kan natuurlijk ook zijn dat je te vroeg getest hebt. Ik zou, als je het kunt, zondag pas weer testen. Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent!
wat ben je ook n lieverd he. ik ben gelukiig vrolijk wakker geworden want het is helemaal wit. ziet er altijd mooi uit vind ik. Maar we moeten samen nog even geduld hebben, k voel me gelukkig vandaag weer wat beter dus durf t nu aan om de deur ff uit te gaan. Bedankt voor je lieve berichtje Fijne dag allemaal
Hoi dames zo wakker worden is erg mooi. Prachtig is het nu... Het blijft hier maar door sneeuwen.. Zo'n wereld nu even zet de zorgen wel wat opzij vind ik.. Ik ben vandaag thuisgebleven van het werk vind het onverantwoord nu om te rijden.. Zn er meer dames thuis gebleven..
sneeuwt t bij jullie zo hard dan? hier ist namelijk wel wit maar met hoe het nu sneeuwt is er morgen nog geen centimeter bijgekomen hihi.
hier ligt 20 tot 25 cm en vanochtend hebben we met de sneeuwschuiver een pad gemaakt maar daar lag alweer een cm op.. Ik woon in friesland de bussen rijden al niet eens meer..
o serieus joh. Hier in lelystad ligt maar n cm of 5 denk ik. Kan me voorstellen dan dat je thuisblijft. Ik vind dit altijd wel lekker. Morgen moet k oppassen, hopelijk sneeuwt t dan ook. Lekker met die kinderen in de sneeuw spelen hihi
Heerlijk is dat dan zullen die kids helemaal te gek vinden.. Ben je gisteravond nog een beetje doorgekomen.?
toen k ging slapen was t wel weer goed. Probleem is gewoon, de kinderwens begint me op te breken, maar ook mijn werk. Dat is net zo goed n zooitje en nog onduidelijk. Ik werk nu n paar dagen en zit voor de rest thuis, dat verveelt me enorm. En mijn man moet op t moment ook nog vaak savonds werken dus dan zit ik echt de hele dag alleen thuis. ( en veel vrienden ontwijk ik op t moment omdat ze kids hebben )
gelukkig maar ga je in ieder geval op een goede manier slapen.. Ik kan me heel goed voorstellen dat de wens begint op te breken heb ik ook weleens maar weet je als ik mn vrienden zou vermijden begin ik me nog slechter te voelen want dan heb je helemaal niemand meer. En zij kunnen er niks aan doen dat het bij hun wel lukt.. Weten ze dat jullie al lang bezig zn.?
ja dat weten ze. 1 vriendin is zelfs ook bezig en t lukt niet en daar kan k altijd wel goed mee praten. Een andere vriendin is net bevallen en is absoluut niet fijngevoelig te noemen. Die maakt t alleen maar erger zeg maar. De vrienden die nog geen kids hebben lopen steeds wel ergens anders over te zeuren. Korte uitleg. Ik ben gastouder ( heb nu 1 gezin voor 2 dagen in de week ) via marktplaats staan er hoop advertenties en k kijk er elke dag op. Ik had n advertentie gezien waarop k wou reageren maar had er toen geen tijd voor, ben t later vergeten ( k weet stom ) nu werkt n vriendin van me bij dat gezin en dat wrijft ze er lekker in. Dat zij voor 5 dagen werk heeft en zoveel verdient en dat ik nog steeds uitkering aan het trekken ben. ( altijd fijn om te horen ) ik heb nu 1 gezin maar om rond te komen heb ik nog meer kinderen nodig, en dat lukt nog niet helemaal helaas. Ik wil m`n vrienden niet ontwijken maar vind het moeilijk om hun te vertellen hoe ik me voel
Maar misschien vinden zij het juist wel fijn als jij je verhaal doet. Daar heb je ook vriendinnen voor niet alleen maar voor de gezelligheid en lol.. Ik heb het idee dat je nu hele dagen in huis zit en er weinig uitkomt.
Soms lucht het op jom je veraal te doen, soms ook juist niet. Je moet het er met je vrienden over hebben wanneer jij denkt dat je er een goed gevoel bijhebt. Ik denk alleen niet dat het goed is om ze te ontwijken. Ik heb soms ook geen zin om ze te zien ivm de kinderen, maar ik heb daar een mooie oplossing voor. Even de telefoon pakken, praten en dan hoef je hun gezinnetjes niet te zien.
dat is een heel goed idee p26, en dat doe ik ook zeker al. Ik probeer ze nog altijd wel regelmatig te spreken, soms heb je gewoon van die dagen er tussen zitten dat je er niet zoveel behoefte aan hebt. Nu zou ik het niet erg vinden, maar gister bijvoorbeeld wel. Hopelijk heb ik zometeen een positieve test, dan heb ik er helemaal geen problemen meer mee. ( wij allemaal natuurlijk )
idd dan hoef je je niet meer bezwaart te voelen en dan kan je (kunnen we) ook meepraten over alles wat betrekking heeft op baby's. We blijven duimen
Hier ligt nog niet zoveel sneeuw, maar het begint nu wel glad te worden. Ik vind het mooi om te zien hoor, maar dan wel als ik vrij ben en niet weg hoef. Nu moet ik er straks nog door en dan haat ik sneeuw. Glad en doodeng Als ik lekker met de hond in de bossen kan wandelen, vind ik het mooi en heerlijk, maar nu mag het van mij toch echt wegblijven.
Dat is goed nieuws toch? Die pillen lijken me inderdaad geen pretje. Heel veel geluk gewenst voor het nieuwe jaar!