hey dames, hoe gaat t met iedereen hier? Ik zit weer op t wachtbankje, erg frustrerend. denk alleen niet dat t deze maand wat word, heb steeds weer t gevoel dat ik ongesteld ga worden. Morgen moet ik weer naar de gyn om te kijken of ik een eisprong heb gehad, maar aan mijn temp te zien is dat wel goed. Ik ga denk ik vragen of ze een inwendige echo wil maken, misschien kan ze zien of er wat zit.
Ik heb besloten om vandaag toch vast naar de apotheek te gaan met het recept voor de clomid. Ik ga er toch maar vanuit dat ik ongesteld moet worden. Wanneer dit precies in de kerstdagen valt, kan ik nooit op dag 3 starten met de medicijnen. Waarschijnlijk dat mijn apotheek dit ook niet gelijk kan leveren. Ik voel verder echt helemaal niets, geen kwaaltjes. Vandaar bovenstaande
He Meiden, Ik moet weer effe terug gaan om weer up to date the komen. Vanmiidag heb ik een gesprek met de maatschappelijk werkster in het zkh en morgen met mijn arts, ik probeer het allemaal over me heen te laten komen. Geestelijk gaat het niet zo best, ik kan en wil niemand om me heen hebben. Heb heftige ruzie met mijn zus gehad (10 wk zwanger van de 2de) volgens haar gun ik het haar niet. Dat is echt niet waar. Ik ben dolgelukkig. toevallig belt ze me nu op en is ze weer heel lief. Ik ga vanmiddag lekker mijn hart luchten en dan komt het wel goed Liefs
Sterkte, het is echt zwaar kl*(*&% Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven, maar hoe gaat het nu met je?
Hoi Angelica, ik hoop dat je vanmiddag een goed gesprek hebt. Vertel wat je wil vertellen. En ik denk altijd maar zo.. daar zijn ze toch ook voor. Laat hun je maar helpen.
natuurlijk gun je het haar, maar je gunt het jezelf ook..... dat begrijpt ze toch hoop ik wel ? ik was heel blij voor mijn schoonzus toen het bij haar eindelijk raak was, maar mijn wens werd er alleen maar groter van. helaas ging het bij haar mis, en nu zitten we weer samen in het zelfde schuitje van wachten en hopen. zij snapte heel goed dat ik zei dat ik jaloers was, maar we zijn beide al lang bezig....
@ angelica, zorg ervoor dat je je verhaal kwijt kunt. Zoals eerder al gezegd is daar zijn ze voor. Ik kom net bij de gyn vandaan. We krijgen de volgende cyclys een samenlevingstest en de maand erna krijg ik een baarmoederfoto. Dat is toch een HSG? @ p26, ik kan je wel begrijpen. Ga morgen ook mijn clomid weer ophalen, denk zelf ook dat ik ongesteld ga worden ( al hoop ik natuurlijk van niet ) en je zal net zien dat je dan de kans niet hebt om het op te halen. Ennuh wie weet brengt het wel geluk
daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik ongesteld ben moet ik een afspraak maken voor dag 15. Dan doen ze gelijk een chlamydia-test ( heb dit helaas gehad dit jaar ) die uitslag wachten ze ff af voor de HSG. De kans op onvruchtbaarheid is groter hierdoor dus hopelijk is alles goed. Ik heb alleen wel eens gehoord dat zo`n HSG pijnlijk is, heeft iemand hier ervaring mee?
Ikzelf heb hem als erg onprettig ervaren. Ze geven het advies om 1 paracetamol in te nemen voor de behandeling. Nou ik zou zeggen neem 2 in of wat anders. De behandeling zelf deed bij mij zeer, omdat hij het kapje wat op de baarmoeder vacuum moet zuigen er niet goed opkreeg. Ik blijk ook wel een kleine baarmoedermond te hebben, wat het bemoeilijkt. Het vacuum zuigen voelt als een hele heftige mentstruatie kramp. Het doorspuiten voelt echt niet fijn, maar is snel voorbij. Probeer goed door te zuchten, dit scheelt een heel stuk. Maar wat akelig dat je chlamidia hebt gehad, ik hoop niet dat dit van invloed is voor jullie.
als ik er dus vanuit ga dat het pijn gaat doen, kan het alleen meevallen. ik heb mijn man al dwingend verteld dat ik wil dat hij meegaat hihi. Maar ja helaas heb k t gehad, was ff n flinke schok voor me. Ik heb nooit ergens last van gehad, ging naar de HA omdat ik veel vloeide. verder niks. maar goed ze gaan dit dus nog een keer testen. Maar zo`n HSG klinkt wel heftig eerlijk gezegd, jaiks
ja das wel waar, nou ja eerst maar afwachten wanneer en of ik ongesteld word. Dan eerst de samenlevingstest nog en dan pas komt de HSG dus ik heb nog ff om eraan te wennen. Maar we moeten nog 4 dagen wachten met testen he, hopelijk houden we allebei dan een mooie test in handen
ik heb steeds meer moeite met dit topic vinden, dus ik plaats m weer ff omhoog Alles goed verder met de dames hier?
Staat 'ie niet in je abonnementen in je gebruikersinstellingen? Daar staan alle topics in waarop jij hebt gereageerd. Hier gaat het goed. Moe van een drukke werkdag, maar nu heb ik t/m dinsdag vrij. Heerlijk!
ja hij staat wel in die lijst, maar bedoelde meer op het forum zelf. Daar staat ie de hele tijd redelijk ver. geniet van je vrije dagen
Hey Skatjuh kwam er zelf ook achter dit jaar dat ik chlamydia had...enorme schok! T zat er al meer als 3 jaar! dus kreeg ook een HSG in Almere doen ze het met een soort ballonnetje wat wel naar is maar niet zo pijnlijk als het vacuumkapje....Het voelde bij mij als een soort menstruatiekramp (veel heftiger dan normaal en normaal is het al heftig) die blijft steken op de top. Maar dat duurt hoogstens 2 minuten als ze het ballonnetje leeg laten lopen is het weer snel weg. Ik had van de dokter 500 mg naproxen er voor meegekregen en dat scheelde wel sowieso om te ontspannen. En er moet echt iemand mee want je bent daarna best slapjes en hebt wiebelbenen heel vaag. En sowieso is het emotioneel zwaar vond ik. SUcces
mijn man gaat ook hoe dan ook mee naar de onderzoeken. Maar de chlamydia heeft er bij mij ook lang gezeten. Ik heb het gekregen van mijn ex of mijn man van zijn ex en dat was toen ook al 3 jaar geleden. als het van mijn ex komt was het zelfs 4 jaar geleden. Maar goed eerst maar ff afwachten. Eerst moet ik nog ongesteld worden, dan eerst de samenlevingstest nog en dan pas komt de HSG. Dus ik heb nog ff tijd om t in te laten werken.