ik heb verder wel een leuke kerst gehad, gewerkt en vanavond ook weer werken. Ik vloei niet heel veel, en mijn temp was vanochtend ook 36.8. Dit is normaal de temp na mijn eisprong. Wel had ik 4 uur later gestesd dan anders. Morgen zou ik moeten starten met de clomid. Ik zet toch maar even mijn wekker op 5.30 om te tempen. Eventueel voor alle zekerheid nog een test doen. Ik zou toch niet willen dat ik zwanger zou zijn en dat ik dan start met de clomid.
P26.. Heb je voor de zekerheid nog een test gedaan.? Iedereen een gelukkig nieuwjaar en hopelijk een zwanger jaar!
Iedereen een gelukkig, liefdevol en zwanger 2010 gewenst!! P26, wat vreselijk balen. Ik duim dat de 2e IUI positief uit zal vallen.
Ik wacht op ronde 13, want ben al 6 dagen overtijd als ik goed kan rekenen. Maar ik heb geklust na mijn eisprong denk ik, dus heb ik niet veel hoop. Maar toch.. ik had een ei van 26 mm, misschien toch?
ik ben gisteren gestart met de clomid. De dosis is dit keer verdubbelt. Hopen dat er zich nu meer follikels ontwikkelen. De vorige keer na de clomid leek het wel zo, toen aan de puregon en uiteindelijk bleef er toch maar 1 ei over ook van zo'n 26mm. Maandag bellen met de kliniek voor de eerste follikelmeting. Dan zijn ze weer terug van vakantie.
Voor jou net zo, ik hoop voor jullie dat het ook allemaal een beetje soepel verloopt. jullie zijn nu met ronde 12 bezig zie ik. Is dit ook 1 jaar of echt langer. Ik heb namelijk tussendoor lange cyclussen gehad. Ik zit nu in ronde 16 en we zijn nu 21 maanden bezig. Dus alweer bijna 2 jaar....
@ Suikerboon.. Ga je ook testen of niet.? 6 dagen overtijd is al behoorlijk lang. @ p26 Jammer dat het deze maand niet gelukt is.. @ all. Ik heb wrs afgelopen woensdag mn eisprong gehad. Nu is het dus weer afwachten..
Ook wij zijn alweer een jaar bezig om een tweede kindje te verwekken. (voor ons eerst kindje heeft dat voor mij 10+ jr geduurd). Vorig jaar maart ben ik zwanger geworden, maar dit is uitgelopen in een miskraam (20 mei) en (3 juli pas curettage). Van de week vertelde de gyn dus, dat wij officieel niet een jaar bezig zijn, maar een half jaar, omdat we zwanger zijn geweest. Dus worden we weer in de wacht gezet, wat betreft fertility onderzoeken en e.v.t. hormonen. Ik word soms echt niet wijzer of vrolijk van die arsten.
wat vreselijk om te horen zeg, wat hebben jullie het zwaar gehad. En dan nu dit. Daar kan je toch met je hoofd niet bij.
Zit iedereen nu op het wachtbankje? Ik in ieder geval ook. Zijvandehoek, wat een lastige tijd heb je achter de rug en het is nog niet over... al dat wachten.... Suikerboon, hoe lang ga jij wachten om te testen? Spannend....
ik kan morgen weer bellen voor een afspraak voor de echo en kijken of de clomid goed zijn werk heeft gedaan. De dosis is verdubbelt. Benieuwd of ik ook meer puregon moet spuiten na de echo
Ik wacht nog tot het weekend denk ik om te testen. Ik ben altijd wel wat overtijd, dus heb ik er weinig vertrouwen in
goedenavond dames Alles goed met iedereen? Nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en hopelijk word dit een super vruchtbaar jaar. Ik zit weer te wachten op mijn ei, we hebben vrijdag de samenlevingstest. Hopelijk komt hier goed nieuws uit.
Gelukkig Nieuwjaar allemaal, ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Het zkh heeft ons ook een wachtbankje gezet. Ons probleem (linker eileider) is toch opgelost?:x Ze hebben wel op ons verzoek een chromosonentst laten doen, krijgen we 11 mrt uitslag van. Vanmiddag wordt ik tussen 4 en 5 gebeld door medisch centrum kinderwens. Ze hebben als het goed is besproken ofn we puregon krijgen bij de IUI behandeling. Ik heb trouwens een paar leuke dingen gehoord: :xProbeer alles van de positieve kant te bekijken, lukt het niet koop gewoon een chinees :x Natuur doet zijn werk? Ik zit nu thuis van werk, ik dacht dat ik het wel aankon, maar valt vies tegen. Het zkh heeft haar fouten toegeven.alleen ze gaan niet naar de artsen toe maar ze geven alleen door aan hun studenten hoe het niet moet. Hier heb ik toch niets aan, ik wil dat ze alle vrouwen serieus nemen die zwanger zijn.
jeetje zeg, dat snap je toch niet. Laat ze hun verantwoordelijkheid toch nemen..... Ik kan zo slecht tegen deze dingen. ik heb donderdag een echo, hopen dat de clomid goed heeft gewerkt.
@ Angelica Jeetje wat erg... Kun je niet een officiele klacht indienen.? Dat mensen hiertoe in staat zn. Hoe gaat het met je.?
He hallo allemaal, We wilde de vorige keer al een klacht indienen en toen kregen we horen, dat ieder arts hetzelfde zou reageren. Op mijn werk (waa ik ook die 2 leuke dingen te horen kreeg), heb ik behalve dat ook nog niets gehoord, valt me zwaar tegen. Ik hoorde net dat ik mag beginnen met puregon, woensdag krijg ik meer te horen. Ik kreeg ook te horen, dat ze toch wel bang zijn voor een BBZ aan de andere kant. Ik wil zo graag zwanger worden, maar net zoals jullie gewoon zonder zorgen net als de meeste. Geestelijk heb ik het toch best zwaar, probeer wel mijn dingen te doen, ik zit sinds sept op de hoge school in de avond uren en daarvoor moet ik ook nog 2 scripties schrijven, die moet ik van de week inleveren, morgen ga ik weer verder ermee. Hoe is het verder met iedereen?