dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje, heftig Angelica! Je bent vast en zeker doodsbang voor een eventuele volgende keer. Je hebt zoveel voor je kiezen gehad. Ik hoop echt dat 2010 jullie jaar wordt!
    Wat schandalig ook dat je niks van je werk hoort. Behalve 2 lompe opmerkingen waar je alleen maar heel verdrietig van wordt.
    Dikke knuf!

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26
    Heel erg veel succes en sterkte gewenst voor de volgende poging!

@Angelica
    Ik weet niet wat er bij jou allemaal misgegaan is, maar belachelijk dat ze het niet erkennen. Maar ik geloof dat je dat bij doktoren nooit voor elkaar krijgt! Sterkte voor de komende periode.

@zijvande hoek.
    Dat is echt balen, dat je nu weer op nul moet beginnen. Ik hoop voor julli edta het toch snel raak is!

@all
    '
    Hier niet zo'n goed begin. Ben op 01 januari ongesteld geworden. Wel keurig volgels het boekje. Ook ei gevonden via ff. Alleen qua klussen niet zo gunstig. Alleen de dag voor de eisprong en een paar dagen ervoor en erna. Ben dus nu officieel een jaar bezig en toe aan poging 13. Zit nu moed te verzamelen om een afspraak bij de dokter te maken.

Vriesjes

3. P26

P26 Niet meer actief

dat is toch allemaal wel weer heel spannend.
    Gewoon bellen en je verhaal doen.

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Heey meiden,

Iedereen nog een goed en vruchtbaar jaar toegewenst hoor..
    Mag toch nog officieel???
    Ook hier mijn ei geweest op 31 december...temp kaartje ziet er tot op heden nog mooi uit...en goed geklust! hihi

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt..
    Kan me voorstellen dat je het even erg zwaar hebt nu en dat je ook bang bent dat de volgende zwangerschap ook buitenbaarmoedelijk kan zijn..Erg lullig zeg van je werk!!!
    Heel veel sterkte de komende tijd meid; ik hoop dat het je een beetje lukt om door die scripties heen te komen..

6. Imation

Imation Niet meer actief

Hoi Dames.,

Ik moest gister blod prikken op mn progesteron en heb net even gebelt voor de uitslag. Mijn waarde was 56. Dus ik heb een goede eisprong gehad. De waarde van de vorige maand was 37.8 dus ik ben omhoog gegaan. Zoals het nu staat hoeven we 3 tot 6 maand nietterg te komen en krijg ik gewoon de clomid mee naar huis. Scheelt heel wat ritjes naar het zh.

Hoe gaat het bij jullie.?

7. P26

P26 Niet meer actief

Vanochtend bij de kliniek geweest.
    1 ei van 15 mm en 1 ei van 17 mm. Verder links nog 3 a 4 kleintjes.
    Het slijmvlies komt nog niet echt mee.

vanaf vandaag 2x dgs 25+ puregon spuiten. Morgenavond ovulatietest en zaterdagochtend weer controle.

8. P26

P26 Niet meer actief

wel fijn dat je genoeg clomid mee kan krijgen. Dat bouwt toch wel een stukje rust in.

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey dames volgens mij voel ik me ei heb zo'n naar zeurderig gevoel net boven mijn lies.... Morgen beginnen met de progesteron op mijn werk vonden ze het gelukkig heel logisch dat ik de eerste dag dan lekker thuis bleef. Dus na vandaag hoef ik woensdag pas weer ben benieuwd hoe t loopt met de pillen.

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @smdejong. Nou dat is dan goed nieuws toch? Clomid krijg je toch om je eisprong op gang te helpen. Sorry, maar ben er niet zo in thuis.

@p26
    Al ze zaterdag groot genoeg zijn krijg je dan een iui?

@all
    Ik heb vanmorgen de dokter gebeld. Normaal vraagt de assistent nooit waar het voor is, nu wel. Na een korte uitleg stelde ze een telefonische afspraak voor, dan kon de dokter vandaag nog doorverwijzen. Wist niet dat het zo makkelijk zou gaan! wel eng......

11. Imation

Imation Niet meer actief

@ Vriesje Met de clomid beginnen de follikels te groeien. Dus idd om de eisprong. Mn lichaam deed dat niet vanzelf waardoor ik dus heel onregelmatig ongesteld was. Sinds ik met de clomid ben begonnen. (dit was de 2de keer) heb ik een cyclus van 29 dagen.

Spannend dat je vanmiddag moet bellen.

@ charmedknorrie Dat is wrs je ei. Is dit de 1ste keer dat je het voelt of heb je het elke cyclus.? Op zich wel mooi dat je hem voelt weet je precies op welke dag je ei springt.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat goed! En nu hopen dat je in die 6 maanden zwanger raakt van een prachtbeeb!

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @smdejong
    Ok, 29 dagen dat klinkt netjes. Heb je ook je eisprong gevonden met ovu testen?

14. P26

P26 Niet meer actief

ik moet vrijdagavond een ovulatietest doen. Als deze positief uitslaat dan moet ik pregnyl spuiten en dan de kliniek bellen en inspreken dat het zaterdag een inseminatie wordt. Vrijdagavond niet positief dan nog puregon spuiten en zaterdag een echo om te kijken hoe het lijkt.

15. P26

P26 Niet meer actief

ik had nu een cyclus van 37 dagen ondanks de hormonen. Hij wil kijken hoe hij dit korter kan maken.

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Net de huisarts gesproken. Ze begon met, ja meestal wordt je pas doorgestuurd als het je 2 jaar bezig bent. Toen zonk de moet me in de schoentjes... maar ik doe daar meestal niet zo moeilijk over. pfff gelukkig. Ze gaat vandaag mijn gegevens faxen en dan wordt ik binnen 3 dagen gebeld voor een afspraak.
    spannend! help!

17. P26

P26 Niet meer actief

oh wat spannend. Wel raar dat ze zei pas met 2 jaar. Je zou bijna denken dat ze bedoelt: Normaal pas met 2 jaar doorsturen, maar kijk is hoe goed ik ben ik stuur je nu al door.

Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen. Zorg wel dat je in het zh voor jezelf opkomt. Laat dingen niet langer wachten dan nodig.

18. Imation

Imation Niet meer actief

@ vriesje ik heb in het begin 2x in een cyclus ovutesten gebruikt 1x gaf hij een week lang 2 streepjes aan. en 1x helemaal niets. En heb verder nooit getempt. Ik moest bij mn ha erg aandringen voordat hij me wou doorsturen maar ik stond er zelf op omdat ik al 1,5 jaar van de pil af was en nog nooit een normale cyclus had gehad.

Dat zou super zn als ik in dit halfjaar zwanger zou raken.

Hoe gaat het bij jou Saskia.?

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes morgen!

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Deel Deze Pagina