Maandag krijgen we de uitslag van het chromosomentest. Beetje spannend. Verder nog wachten en wachten. Misschien kan de gyn vertellen wat de huidige status is van de wachtlijst.
heel veel succes met het wachten. Dat is denk ik het ergste wat er bestaat. ( wat hiermee te maken heeft dan ) Ik ga me ff lekker douchen, me mannetje komt zo thuis en we moeten nog aan de klus. Jaja ik weet het, I know what you`re going to do haha
@p26 Ja ik vond het ook een beetje een overbodige opmerking, maar goed ben blij met het resultaat. Voor mijzelf opkomen wordt nog een lastige. Ik heb dan vaak zoiets, ja maar zij hebben er verstand van. Omdat mijn cylcus ook best rgelmatig en ik mijn eisprong elke keer op spoor. @smdejong oh dat werkt bij jou dus niet echt. Ik gebruik die digitale, die streepje lijken mij helemaal niets. @timon ja dat had ik ook ongeveer begrepen van de dames hier! nog een jaar zou ik niet trekken hoor. Ik weet dat het nu best nog eens een jaar kan gaan duren maar nu weet ik in iedergeval dat er iets aan gaat gebeuren. Spannend zo'n chromosomen test, wat kunnen ze uit zo'n test halen eigenlijk? @skatjuh Wanneer weet je de uitslag van de samenlevingstest? @all Voor mijn 30 zwanger gaat me waarschijnlijk niet meer lukken ;-( Sorry hoor, ik weet dat sommige van jullie nog langer bezig zijn, maar heb nu even een ego dipje...... groetjes vriesje
Dat geeft helemaal niets dat je even je ego laat spreken. Ik riep altijd, ik wil kinderen voor mijn 26e. Ik ben nu bijna 27 en wie weet hoelang het nog gaat duren.
@ Vriesje., Werkt de digitale of niet.? Wij hadden een hele goedkope van sensitest. Gister met de fertiliteitsverpl. over gehad en we mogen 4 maand thuis "proberen" zij zei nog dat ik de ovutesten niet hoef te gebruiken omdat het nu wel duidelijk is dat ik op cd 16 altijd mn ei heb. Dan heb ik ook altijd een steek in de buik net boven de lies van de ei. @ Skatjuh hoe ging de test en wanneer krijg je de uitslag.?
hallo dames, Nou ik heb de pijnlijke test gehad ( voor mij was het in ieder geval behoorlijk pijnlijk ) en ze hebben gelijk onder de microscoop gekeken. Uitslag: niet eens 1 levende zaadcel, dus vijandig slijm. 26 januari weer naar me eigen gyn ( had ik nu niet ) en dan bespreken voor iui. Ik was overal zo moe van geworden dat ik net eerst ben gaan slapen, ff bijkomen. t voelt als een klap in mijn gezicht
omdat ik nu een andere arts had kon ik niet gelijk iets bespreken. Maar normaal gesproken ga je dan over op minimaal iui. Ik neem aan dat we daar nu een afspraak voor gaan maken. Ik had gehoopt dat er in ieder geval 1 zou leven maar alles was dood. En dat terwijl we 8 uur voor die tijd hadden geklust. Zou wat zijn als het langer van te voren zou zijn geweest, dan zou er al een kerkhof gebouwd zijn
hey meiden... ik wens jullie heel veel succes, sterkte en heel veel hoop in 2010 ik ben zwanger, vandaag een positieve test gekregen...
Van harte gefeliciteerd. @hier: De ovulatietest slaat uit. Een licht 2e streepje. Nu puregon gespoten en morgen weer een echo. Ik heb het idee dat het maandag of dinsdag IUI wordt.
Normaal is voor een sementest tussen 2 en 5 dagen onthouding gewenst. Langer dan 7 dagen is ook niet verstandig. Vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Welke optie(s) is/zijn nog mogelijk volgens de arts? Dikke knuffel!!!
@smdejong Ja werkt bij mij prima. mijn cyclus scheelt wel eens een paar dagen. meestal is ie op dag 18, maar ben gewoon bang dat ik hem toch mis. mijn ei heb ik eigenlijk nog nooit gevoelt. Lijkt me wel apart 2skatjuh Dat is wel een klap in je gezicht zeg! helemaal geen één levende zaadcel. Zijn er wel genoeg zaadcellen voor iui? Kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent. Sterkte ermee.
Skatjuh, wat balen meid! Vaak doen ze toch nog een tweede test of niet? Omdat de uitslag niet altijd betrouwbaar zou zijn omdat het erg afhangt van het moment.
Ik zie dat je je eisprong nog helemaal niet hebt... een samenlevingstest moet in de vruchtbare dagen gebeuren. Echt rond de eisprong, een dag ervoor of op de dag van de eisprong. Anders is de test sowieso negatief, want dan is je slijm nog niet goed. Heb je ook een echo gehad zodat ze konden zien hoe groot je follikel was?
mijn banner klopt niet. Daar word mijn eisprong heel laat aangegeven. Ik heb m alleen staan zodat ik weet op welke dag ik zit. Zoals ik eerder al heb gezegd krijg ik geen echo`s bij mijn arts. Ook voor dit onderzoek dus niet. Ik kan er weinig aan veranderen, moet het hiermee doen. Sorry maar al dit commentaar helpt me niet egt, ik begrijp het wel van jullie kant maar ik kan niet meer doen dan dat ik nu al doe.