Even snel ego vanaf mijn werk: HSG was perfect, eileiders supermooi open Ik vond het echt super meevallen, ben niet voor niks meteen terug gegaan naar het werk. En dat terwijl ze het bij mij 3x hebben moeten doen omdat het ballonnetje niet wilde blijven zitten. Dat is een nieuwe methode die minder pijnlijk is. Van het balonnetje voelde ik ook echt bijna niks. Net toen de contrastvloeistof werd ingespoten schoot het balonnetje eruit. De foto was niet helemaal duidelijk dus nog een keer opnieuw. Maar na veel gefrot bleef het balonnetje niet zitten. Toen maar op de oude manier met 2 klemmen op de baarmoedermond. Nou... dat voelde ik wel. Heel heftige menstruatiekrampen maar ik vond het wel te doen. Het is snel voorbij en zodra de klemmen eraf zijn, gaan de krampen weg. Van de contrastvloeistof voelde ik bijna niks, het voelde een beetje koud aan in mijn buik. En nu af en toe een beetje zeurderig gevoel en ik vloei licht, maar dat is dan ook echt alles. Echt meiden, ik vond het super meevallen.