hallo, ik ben op zoek naar vrouwen die net als ik al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden en met hun tenen al in de MMM staan. Ik ben 28 jaar en sinds januari 2013 aan het proberen voor een eerste kindje. Helaas tot nu toe zonder resultaat. We zijn ondertussen al naar het ziekenhuis geweest en hebben alle onderzoeken doorlopen. Uit die onderzoeken is geen oorzaak gevonden waarom het bij ons nog niet gelukt is. We proberen het nu tot februari op de "ouderwetse" manier. Als het dan nog niet gelukt is mogen we terugkomen in het ziekenhuis om met behandelingen te beginnen. Ik ben een nieuw groepje begonnen omdat eerdere groepen waarbij ik zat de 1 na de ander zwanger werd haha.
Ik kan wel met je meepraten, heb bijna een zelfde soort gelijk verhaal als jij. Zie mijn onderschrift.
hey dames, ik wil jullie even goede moed wensen. Zelf ook bijna 1.5 jaar bezig geweest voor nummer 2. We stonden op 2 rondes van IUI en toen toch spontaan raak. Ik duim voor ook een succesverhaal bij jullie! Toi toi toi!
Hoi hier ook zelfde verhaal al ruim 1,5 jaar bezig alle onderzoeken goed. Wij moeten tot maart 2015 zelf proberen. Ik heb er echt weinig vertrouwen in en vind het nog super lang duren tot maart wachten! Mijn cyclus is kort dus qua rondes ben ik echt al een eeuwigheid bezig. En inderdaad om je heen wordt iedereen zwanger en de meeste zo makkelijk die staan er niet bij stil dat het niet voor iedereen zo werkt en dat is echt moeilijk...
Olivi: ben jij al bij de gyn geweest voor de standaard onderzoeken? Met korte cyclussen heb je wel veel kansen. Mijn cyclussen wisselen best wel, de ene keer 26 dagen en de andere keer 42 dagen. Wij hebben wel de standaard onderzoeken bij de gyn gehad en alles was in orde, maar helaas nog steeds niet zwanger. Over twee weken gaan we weer terug naar de gyn. We moesten tot oktober zelf proberen na de hsg die ik in mei gehad heb. Ik zie in je handtekening dat we bijna in dezelfde maand zijn gestopt met de pil en voor de kinderwens zijn gegaan. We kunnen in dit topic steun bieden aan elkaar. Toch fijn om ergens je 'ei' kwijt te kunnen als iedereen in je omgeving zwanger is of kleine kindjes thuis heeft. Liefs