vand aag dag 20!. temp is al weer hoger 37.35 gisteren 37.21 dokter gebeld mag straks nog langskomen...
bloempjuh balen wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.. chntl spannend he.. nog geen ongi daar? mich en al getest??? alex balen zal je altijd zien als je net wilt gaan testen.. ikkehouvanjou.. spannend ben benieuwd wat de dokter zegt hier nog geen ongi.. morgen nog is een testje wagen
Wat vervelend voor je bloempjuh en alex,. Hier net een testje gedaan, omowit. Maar nog geen ongi gezien,..
Wat balen dat er zoveel meiden ongi zijn geworden! Ben wel "blij" dat ik niet de enige ben die nog omowit test na 3 dagen overtijd. Dan voel ik mij daar niet zo alleen en uitzonderlijk in.
brotherbear nee indd wel fijn topic in weer je in ieder geval dat je niet de enige bent met dat "probleem" kim jammer dat je test nega was he maar gelukkig nog geen ongi geeft nog beetje hoop
@brotherbear, ik ook,. Ik moet wel zeggen, dat ik aan mezelf begin te twijfelen, heb ik wel echt mijn ei gevonden, of dácht ik dat ik mijn ei gevonden had?... Zucht,. Ik had een berekening gemaakt,. en op de dag die op mijn berekening stond, had ik ook een donkere ovu test in handen,.. Paar dagen later waren de ovutesten weer licht cq wit. Dus ik dacht dat ik wel het juiste moment gevonden had, maar als ik nu intussen al 3 dagen over tijd ben, en ik heb nog geen positieve test in handen ga ik toch wel aan mezelf twijfelen. Gelukkig komt de tnt vanmiddag een extra gevoelige test van de zwanger en kids brengen.
@Ikkehouvanjou, Ik las in het andere forum, dat je de vorige keer heel weinig hcg aanmaakte,. Wanneer kon je toen positief testen?
hallo dames.. Wederom nega getest vanmorgen! Ook bij de dokter geweest... als ik dinsdag nog niet ongi ben moet ik terug komen! om daar te testen.. denk ook bloed test.. naja door die negatieve test zie ik het echt niet meer zo zitten.. heb ook alweer een antibiotica gekregen omdat m'n keelonsteking echt heel erg is! echt erg voor de vrouwen die zo lang moeten wachten.. Bovendien deed de dokter ook nog gemeen.. ivb mn leeftijd... al die rotopmerkingen ook!
Kinderachtig van de huisarts.. Hoeveel dagen ben je ookalweer overtijd? En hoe oud ben je dan eigenlijk?
ach meis wat vervelend dat je dokter zo deed. snap precies wat je bedoeld hoor dat je elke keer negatief test is egt heel erg vervelend beterschap meis en kop op he!
@ kim, ik ben vandaag 8 dagen overtijd.. en ben 19 jaar.. @ twinny, inderdaad irritant die negatieve testen.. straks heb ik niet eens een eisprong gehad.. en dan?? ben ik dus minder vruchtbaar.. en ben pas 19... ben zo bang....
MICH18; Je hoeft niet bang te zijn hoor! De meeste doen er lang over om zwanger te worden. De dokter zal ook kijken naar de waardes in je bloed of die allemaal goed zijn. Hij kan ook zien of jij je eisprong hebt gehad of niet.. Komt heus wel goed meis
komt wel goed schatje alleen wel jammer dat mensen vaak zeggen ach je bent nog jong vind dat zon onzin, maakt ons niet minder verdrietig dan iemand die al 30/40 is hoor.. maar het komt vast goed (gewoon) weer ff afwachten en hopelijk heb je huisarts gwn goed nieuws dinsdag, ff moed houden hoor
dankjewel dames voor de lieve woorden! Twinny hoeveel dagen ben jij inmiddels overtijd? En hoeveel maanden al geen pil? liefs.
ik zit nu op dag 32 en ben dan 11 dagen over tijd.. is mn 3e cyclus zonder pil.. mn banner houd blijkbaar op bij 10 dagen over tijd haha ben jij al lang van de pil af??
Zo we zitten nu op 5 dagen overtijd. (of zijn het er 4....Maandag was mijn NOD). En nog geen drubbel bloed te bekennen (hoera) Ik ga zondag pas weer testen. Als het deze ronde niet raak was moesten we terugkomen bij de dokter. Dus ik heb zoiets van blijf dan helemaal weg en hebben we een leuke kerst dit jaar. Of kom maar snel door.... dan kunnen we met de volgende stap beginnen.