ik ook! en ik heb al zo'n berg testen gedaan. Ik heb mij voorgenomen, om gewoon 1 dag geen test te doen. (als ik tenminste niet ongesteld zal worden)
hahaha kim dan val ik nog mee met testen(A) ik test sowieso om de dag of om de 3 dagen heb gister getest en ga morgen weer testen.. heb helemaal geen zin meer om te testen maar aan de andere kant wil ik het toch wel weten
Update van mijn bezoek Ze was heel vriendelijk en ik vertelde dat ikz o veel pijn in mijn buik had. ze ze wou toch wel even me buik l zvoelen en inwendig kijken. ze kwa er achter dat linker kant van mijn baarmoeder nog al pijn klachten gaf. ze wilden dat ik vandaag nog voor echo ging maar de gyn gingd geen prio 1. dus moet ik dinsdag terug komen ze hebben ok nog een test ge.aan maar die is negatief vorige x was ok pas na 6 week.
Ja dat gevoel heb ik ook,.. - Wat stom van de gyn dat je niet belangrijk genoeg vond, dan is het maar afwachten tot dinsdag, je kunt er niks aan veranderen. Of je zou naar een andere arts moeten gaan zo 1 2 3 even snel?
Ja ja dat altijd zo je bent maar een nummertje. als ik van weekend meer pijn krijg dan moet ik maar naar huisarts post.... ik ben best bang stel dat er wel een zwangerschap zit. de gyn achte de kans klein zei ze wat ze had nog nooit mee gemaakt dat de test negatief is en wel zwanger..
Hier op het forum zijn genoeg dames die het anders kunnen vertellen volgens mij. Maar voor de gyn ben je inderdaad maar een nummertje. Eigenlijk heel triest dat er zo met je omgegaan wordt.
wat raar dat je gyn zegt dat de kans klein is dat je toch zwanger bent als je negatief getest hebt hier hoor je vaak genoeg andere verhalen...
Helaas ben ik vandaag ongi geworden, nadat ik de test had gedaan. Dat is nu al de 4e keer dat ik na de test ongi ben geworden. Heel vervelend!
balen meiden die ongi geworden zijn, maar het geeft wel duidelijkheid! Succes de volgende ronde! Meiden met nega test, pff irritant he?! Maandag hoop k echt n mooie test te hebben! Wachten maar weer. En een gyn die zegt dat je met n negatest niet zwanger kan zijn die is niet wijs. Gebeurt zo vaak dat vrouwen pas later positief testen en dus wel zwanger zijn. Sterkte meiden!
Gelukkig kunnen we ons allemaal troosten met het idee dat de zwangerschap veeeeeel langer zal duren als dat wij uiteindelijk aan het wachten zijn op onze positieve testjes na onze NOD!
ha twinny, het gaat wel goed al baal k wel van het afwachten. Maar dat hoef k jullie hier niet uit te leggen maandag ga k pas testen. Heb nog steeds last van mn borsten en continu moodswings. Af en toe opgezwollen buik, maar ja t kan alle kanten op. Blijft hier nog even spannend dus!
nee dat hoef je niet uit te leggen hier precies het zelfde baal baal morgen een testje wagen en anders dinsdag nog is.. lijkt allemaal zo lang te duren mjha niks aan te doen gwn afwachten ben benieuwd maandag
Nou voor mij is het klaar! Ben vanmorgen ongesteld geworden... Dus volgende maand beter hopen we dan maar Suc6 voor jullie die nog afwachten. Ik hoop op een mooi streepje voor jullie. Gr. x