hallo iedereen hier ook overtijd, kan een dag of 3 dagen zijn (omdat het soms een cyclus van 28 of 30 dagen is). Gisteren voor de eerste keer getest en die was helaas negatief. Hier ook wel symptomen, dingen die ik anders nooit heb, zoals vreselijke pijn in men borsten en hoofd. Ik duim dus samen met jullie mee!
Jeetje jullie testen wat af met z'n allen! Ik heb in die twee weken 3 testen gedaan en ben nu al testmoe. Eerlijk gezegd denk ik ook niet zwanger te zijn. Dan had er nu toch inmiddels op z'n minst een vaag streepje moeten staan?! Het maakt me alleen heel onzeker wat dan wel de reden kan zijn. Ik ben nog nooit overtijd geweest. Ben bang dat ik een rondje over sla en over een dag of tien wel ongesteld word. Kan jullie namen niet onthouden en reageer vanaf mobiel dus beetje lastig om op iedereen persoonlijk te reageren. Meiden die ongesteld zijn geworden: balen en hopelijk volgende ronde meer geluk De rest: hopelijk wordt jullie geduld snel beloond!!!
Shadee, je doet het via IUI toch? Dan moet je wel een eisprong hebben gehad,... Ik zou denken dat je zwanger was hoor,.. ik heb ook nogsteeds geen vaag streepje, nu inmiddels 4 dagen over tijd
snap der ook niks meer van ben nu 12 dagen over tijd en 4 witte testen.. ook geen mini streepje denk dat het gwn niks is hoor omdat er ook geen mini streepje staat.. denk laat die ongi dan maar snel komen hoor
Ja die eisprong is geweest op dag 12. Er zaten 3 eitjes en door middel van de pregnyl injectie zouden die ook moeten springen. Net voor de iui nog een echo gehad en daar op kon ze zien dat ze net gesprongen waren. De gyn heeft ook geen flauw idee hoe het kan dat ik nog geen ongi heb maar ook niet zwanger ben. Ook mijn gyn vindt dat je na 2 weken wel licht positief moet testen en gaat er ook vanuit dat ik niet zwanger ben. Pff wel frustrerend allemaal hoor! Enne Kim ik hoop echt van harte dat je snel positief test maar heb je er ook rekening mee gehouden dat je cyclus wat van slag kan zijn omdat je nog niet zo lang van de anticonceptie af bent?
Thanks En over overtijd lopen/zwanger zijn: als je je ei weet, kun je gewoon tellen: als je na 5 weken na je ei nog steeds niet positief test en met een bloedtest ook niet, dan is de kans dat je zwanger bent bijna 0, maar voor die tijd kan er dus van alles nog meespelen
@Shadee, ja ik heb daar wel bij stilgestaan, maar ik ben direct na het verwijderen van de inplanon begonnen met ovu testen,.. na mijn eerste ei, was ik 12 dagen later ongesteld,. op basis daarvan bedacht ik dat ik een cyclus moet hebben van 24 dagen,. Als ik dan ook nog op dag 12 een positieve ovu test in handen heb, dan ga ik er wel van uit dat het klopt.
@Shadee: er kunnen twee oorzaken zijn dat je nu nog niet positief test: of je zit laag in je HCH, of je innesteling heeft lag geduurd, (kan tot 2 weken duren), dus twee weken na je eisprong nog niet positief testen is helemaal niet raar. Gyns weten er alleen weinig van af, doorgaans...
@Kim, in dat geval heb ik niks gezegd ; - ) Killing hè dat wachten?! @rozemarijke (zo digitaal komt deze vraag misschien onaardig over maar hij is nieuwsgierig bedoeld) hoe komt het dat jij dit wel weet en een gyn niet? En pff 5 weken na je ei positief kunnen testen. Dan heb ik nog 3 weken te gaan... Heb al wel een recept provera in huis maar daar wacht ik dan nog maar even mee.
Dat wachten is echt niet leuk meer,. Dus ik heb aan de pendel gevraagd wanneer ik weer moet testen, en die zei over 3 dagen dus ik wacht af.
hmm 5 weken na je ei dan moet ik nog 2,5 week ofzo moet ff nakijken wanneer me ei ook al weer precies was haha heb het wel opgeschreven moet ik nog wel lang wachten haha.. dus je innesteling kan 2 week duren hoelang daarna kan je dan posi testen??? heb je zelf gependeld dat je 3 dagen moet wachtne? ik wacht ook tot dinsdag dat zei mijn verstand hahah
oh dan zou ik ook eens moeten beginnen rekenen, inderdaad maar raar dat die gyn dat niet weet! hopelijk wordt het wachten voor iedereen beloont!
Een gyn gaat vaak uit van standaarden... Het komt niet zo heel vaak voor dat je via thuis test en bloedtest negatief test maar toch zwanger bent. En ik weet echt 100% dat je laat positef kan testen. Bij mijn dochter zaten er 67 dagen tussen laatste menstruatie en positieve test...dus reken maar uit!! En paar dagen ervoor was de test echt nog negatief en het waren exact dezelfde testen. Tja....had ook liever al eerder een positieve test gehad, had een hoop centen gescheeld
Deed toen nog niet aan ovutesten en lette toen ook nog niet op mijn ei. Zat toen pas in ronde 2 na het stoppen met de pil. Dus dat weet ik niet precies, maar was dus wel al ruim 6 weken zwanger