Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou dat apparaat is niet zo groot hoor, er stond laatst iets over op nu.nl, het is iets nieuws. Maar je moet wel een zak geld meebrengen als je het zou willen hebben. Ten tweede: Al die golven lijken mij ook niet heel goed voor je baby!

Ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent! Ik hoop het echt voor ons allemaal.

Hoeveel was je ook al weer overtijd?

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hallo dames wat duurt dat wachten toch lang he:p
    duurt nog eeuwen tot dinsdag :p mjha ga toch egt niet voor die tijd weer testen:p het liefst doe ik er elk uur 1 ofzo
    gelukkig wel heerlijk weer duas genoeg leuks te doen:)
    mich ben heel benieuwd wat je huisarts zegt.. wel laten weten he.. ga je dan een bloedtest doen?
    sweet het woord aankondiging lijkt me wel goed gespelt mr vind het ook raar eruit zien als ik het nu typ haha hopelijk betekende die slijm iets goeds?!! heb zelf de ene dag veel afscheiding andere dag bijna niks heb ook geen idee wat ik daar van moet vinden ahaha:p
    kim het beste idee van nederland? ik wil wel zon echo of iets anders wat egt duidelijk aangeeft waar he aan toe bent alleen vind ik 2000 euro iets te haha:p

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
  4. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat gek eigenlijk dat er zoveel meiden overtijd zijn, maar nog niet positief getest. Houdt ons lichaam ons voor de gek?
    Mijn man is nogal cynisch inmiddels.... hij gelooft er niet meer in.
    Ik heb mega buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden, maar 't komt maar niet. Verder helemaal geen "kwaaltjes" zoals jullie omschrijven. Had het gewoon al lang verwacht.
    Deze buikkrampen al sinds dinsdag zo heftig... ik word er zelfs wakker van.
    Maar t blijft maar rustig.
    Morgenvroeg mag ik van mijzelf testen en dan test ik ook niet weer. Dan wordt in gewoon snel ongesteld en mag ik met iui beginnen...
    Succes met wachten allemaal!
    Jullie zijn trouwens wel een actief stelletje... wat wordt er veel en snel geschreven. Leuk hoor!

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    impie wat raar dat je wel krampen heb maar geen ongi hopelijk toch een goed teken? dus morgen ga je testen ben benieuwd! laat het wel weten hoor kom morgen gelijk ff kijken:D heb hier ook niet veel klachten en na 4 nega testen heb ik er ook niet veel hoop meer op maar geen ongi dus heb nog steeds moed:p

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik hoop toch dat je zwanger bent, na een IUI is de kans wel een stuk groter.

En overtijd zijn, is altijd een goed teken,...... toch?

7. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Impie: Gezellig he! Zit ondertussen ik hou van holland te kijken....

Ik heb net met mijn vriend afgesproken dat we maandag gaan testen. Hij zegt net: we kunnen ook wachten totdat je een dikke buik krijgt....Ik vind het allemaal wel spannend....

8. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou als jij dat vol kan houden tot je een dikke buik krijgt, krijg je van mij een bloemetje!

9. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ook één van mij.
    Ik ga een uitvinding doen... zo gauw je zwanger bent, kleurt je navel blauw of roze...
    Dan weet je gelijk of je een jongen krijgt of een meisje.
    Dat gedoe.. al die pijntjes en verschijnselen die we voelen!

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Mail je me even als je dat hebt uitgevonden?

Kun je niet een zwangerschap op bestelling uitvinden? Zo eentje, dat als je er aan denkt, en dan 3 keer in je handen klapt, dat het dan zover is? :p

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    impie ja wat een onzin he al dat wachten en al die onzekerheid en klachten:p had de maker van de mens toch ook wel wat op kunnen bedenken:p

12. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Dat staat altijd wel gezellig in huis....bloemen!
    Ik denk dat ik dan zoooo vervelend wordt dat mijn vriend me smeekt om een test te doen......
    Gekleurde navel klinkt ook leuk. Al hoef ik niet gelijk te weten wat het wordt.

13. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de bedenker een man was......en waarom? Ik heb zo'n voorgevoel

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoef ik ook niet te weten.. vind het eigenlijk leuker om het niet te weten. Oke... je navel wordt gewoon groen!
    Klaar! Scheelt een hoop test gedoe!
    Clear blue weer failliet!

15. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jah een vrouw had ons dit toch niet aangedaan toch??:p:p:D

16. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk ook dat het een man was! Die vergeet de belangrijkste dingen gewoon!

17. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja, vrouw niet aangedaan.... ik heb me toch een hardhandige gyneacologe! Mennn dan wilde ik toch liever een zachtaardige man.

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    zie het al voor me in het zwembad allemaal groene navels xD in ieder geval wel lekker duidelijk!:D

19. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gaan we snel vanavond....

En de mannen hebben het wel heel makkelijk, dus...conclusie is duidelijk:D

Groene navels ik zie het al voor me. Als je het nog even voor je wilt houden, moet je dus niet gaan zwemmen (of badpak aantrekken)

20. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik zou eigenlijk nog helemaal niet weten of ik het wel of juist niet zou willen weten.

Bij mijn zoon wist ik het niet, omdat hij steeds met zijn beentjes verkeerd lag bij de echo. Maar had het eigenlijk wel willen weten.

Nu weet ik toch al hoe het is om een baby te hebben, misschien is het dan ook juist wel leuk om het niet te weten, dan kun je na je kraamperiode heerlijk shoppen in het roze of blauw!

Deel Deze Pagina