ja wat moet je anders in je verlof doen..... Ik word denk ik niet zo;n moeder van het blauwe en roze....
ik vond het gezicht van mijn man zo leuk na de geboorte van mijn zoon.. Hij stond te juichen.. Dat wil ik eigenlijk niet missen... Maar mijn zusje had iedereen verteld dat zij een zoontje kreeg en dat was ook wel weer handig!
ik zou het wel graag willen weten kan dat gwn niet niet weten haha veel te nieuwsgierig.. denk alleen niet dat ik het aan iedereen zou vertellen zodat het toch een soort van verassing is
Ja dat is waar kim! Ik ga m'n vent ff wakker maken en dan denk ik dat we lekker ons bedje induiken. Gezellige avond nog en alvast weltrusten!
wat een kletsende dames toch! Twinny, ik sta op een bloedtest ja.... hier sta ik gewoon op dinsdag!! maar goed... aangezien jullie slapen zijn! W8 ik de testers af... hihi trusttteee
ben een documentaire aan het kijken na aanleiding van een discussie in een andere topic... Holland Doc - Als we het zouden weten
lijkt me niet al te leuke documentaire.. ben je bekend met tarot kaarten?? hihihi wou ze laten trekken om te kijken of ik misschien toch wel zwanger ben... haha bijgelooof!!
dames ik werd vanmorgen wakker en jahoor ongi balen zeg.. ik ga (eindelijk) door naar de volgende ronde.. wel balen dat mn cyclus beetje onregelmatig is mjhaa s6 verder hier!! impie wat balen van je test hoop voor je dat jou ongi dan ook snel komt..
Twinny en impie balen zeg! Veel geluk de volgende ronde.... Hier nog nergens last van alleen van een irritante vriend..... Is vergeten eieren mee te nemen, dus heb nu geen gekookt eitje.... en ik verwacht toch met pasen gewoon een gezellig ontbijtje aan de tafel. Zit ie al met zijn broodjes op de bank met zijn snufferd voor de tv!!! MANNNEN Iedereen een vrolijk pasen!!
hahaha sweet jha dat ken ik hoor zon man neemt vanalles mee van de winkel behalve wat je nodig heb maar fijne pasen allemaal
Balen dat er nog niemand positief getest heeft,.. Balen Twinny dat het toch door is komen zetten. Hoeveel dagen was je nu overtijd? Hier nog geen ongi, en ook nog geen test gedaan.
Mag ik ook mee kletsen? Zit nu op dag 35, vanmorgen getest en weer negatief. Ik baal ontzettend want had er echt een goed gevoel over.