Heey Yvonne, Vervelend he... ik ben van 24 maart en nog wachtende... ga morgenvroeg weer een test doen en anders woensdag.
mich, ik hoop dat het op de een of andere manier toch nog mogelijk is! als je van vz zou veranderen, krijg je dan ook geen nieuwe vergoedingen? of heeft het ergens anders mee te maken? knuf,..
mich wat ontzettend balen ook heel erg balen dat dit verlopig de laatste ronde is voor je hopelijk dat het snel weer mogelijk is voor je! *knuf*
mich, sorry,. ik dacht dat t met de mmm te maken had,.. -------- ergens heb ik weer hoop gevonden, ik ben misselijk, gevoelige tepels, last van onderrug,............ maar goed, voor hetzelfde geld zie ik spoken!
Ik had toenet buikpijn.. had bloed verlies.. beetje.. maar nu geen buikpijn meer en volgens mij geen bloed.. dus he.. kijken of het doorzet...
Sins zondag morgen lig ik in ziekenhuis, ik heb een spoedoperatie gehad ik was niet zwanger van kindjE maar van cyste van 5,5 groot gisteren mocht Eigelijk naar huis tot ik flauw viel bij de wc hier. Nu wel pijn in me buik van bepaalde gas dus straks aan de wandel dan moet minder worden Liefs
Pfff jeetje wat een berichten hier allemaal.... hoopte de afgelopen week hier veel positief nieuws te horen maar dat is helaas niet.... van ongi tot operatie! Jeetje dames wat balen allemaal! Zet 'm op en @ikkehouvanjou enorm veel beterschap
Ik zou vandaag testen, maar ik durf niet..... Wat als het negatief is....ik ben zo bang dat het weer niks is. Dan nog liever in een soort van onzekerheid met een vleugje hoop! Het klinkt heel gek , maar ik trek dat niet. Niet vandaag...misschien morgen. Misschien wacht ik wel tot ik gewoon ongi wordt, dan is het ook slecht nieuws, maar anders. NA deze ronde worden we doorgestuurd naar het ziekenhuis. Misschien ben ik wel bang voor een negatief bericht.
wat moeilijk voor je sweet84. Ik snap het wel, die teleurstelling als het weer negatief is. Ik zou gewoon even rust nemen en een andere dag gaan testen. Morgen of overmorgen. Ik zit nu op dag 36 maar ik ga pas na woensdag weer testen, als dat nog nodig is. Heb mn banner even veranderd, nu maar cyclus aangehouden van 36 dagen.
yvonne jij ook al ongi balen zeg.. maar indd wel duidelijkheid is toch ook wel weer fijn om eindelijk te weten waar je aan toe bent, ookal was het liever een mooie test haha
Ik durfde vanmorgen niet te testen. Waarschijnlijk had ik zo'n soort voorgevoel. Vanmiddag wat heel licht roze afscheiding op mijn wcpapiertje. Ik denk dat dit het einde is van de onzekerheid. En het begin van weer een nieuwe ronde.
Wie zijn er nu allemaal nog niet ongesteld geworden? Wat een heleboel zeg, wat jammer voor jullie allemaal Hier nog niet ongesteld. Ik ben sinds gisteravond misselijk. Of het iets zegt? Ik hoop het, maar ik denk dat ik eerder spoken zie.
hoop het voor je kim.. ik was alleen maar ziek geworden beetje jammer haha hopelijk betekent het bij jou wat goeds