hmm weet niet wat je aan een ovutestje kan zien maar ik hoop het toch voor je.. zo $@$^#$ om over tijd te zijn en dan alsnog ongi te worden
Ik hoop maar dat al die verhalen waar zijn, dat mensen na 4 weken bijvoorbeeld pas positief testen. Maar bij elk testje wat ik doe, krijg ik minder hoop.
ha kim, het was bij mij toen idd na 4 weken positief. Had gehoopt dat resultaat vandaag ook te hebben, maar nog steeds negatief. geen ongi nog, maar morgen wel naar de ha. Balen meiden die op rood staan. En mich, succes. En ikkehouvanjou sterkte!
Hoeveel dagen was je toen over tijd? Echt 4 weken? Of was je 4 weken zwanger? Ik vind het zo raar om te denken dat mijn test over 2 dagen wel positief zou zijn. Ik ga over twee dagen weer testen, zolang ik niet ongesteld ben dan tenminste. Vanavond had ik wel even een verloskundige aan de telefoon, en die zei dat het wel mogelijk om laat pas positief te testen, ze zei dat de testen in de winkel maar hele eenvoudige testjes zijn, en dat alleen een bloedtest echt uitsluitsel kan geven. Ze adviseerde om die volgende week te laten doen, door de huisarts, of via haar als ik dat wilde. Dat vond ik wel netjes van haar, en dat terwijl ik helemaal niet voor mezelf belde. Ze nam toch even de tijd om een heleboel te vertellen. Pluim wat mij betreft.
Ik zit in dubio.... Wij hadden twee maanden gelden afgesproken met de dokter dat als het dan niet gelukt is dat we terug moesten komen. Hij zou ons dan doorverwijzen naar het ziekenhuis. Maar gaat hij mij dan ook onderzoeken, of gebeurt dit pas in het ziekenhuis? Ik heb vandaag getest en de test was negatief. Ik had gister wat bruine afscheiding, dus aankondiging van ongi. Maar mijn vriend wil morgen gelijk naar de dokter, kan dat dan ook als je ongesteld bent? Ik ben al zo blij dat mijn vriend naar de dokter wil voor onderzoeken. Er zijn volgens mij genoeg mannen die niet willen....
Ja dat kan ik me ook voorstellen. Waarom zeg je niet oke tegen je vriend, en maak je voor volgende week een afspraak? Ik denk dat je ongi dan wel weg is intussen? Zelf zou ik het echt ranzig vinden als ik met ongi naar de dokter ging,...........
Voor zover ik weet heeft het weinig toegevoegde waarde als een huisarts onderzoeken gaat doen. Inwendig onderzoek en echo krijg je namelijk standaard in het ziekenhuis als je doorgestuurd wordt. Ik zou gewoon de afspraak met de dokter maken. Waarschijnlijk wordt dit alleen een gesprekje en word je op basis daarvan doorgestuurd. Als hij je toch wil onderzoeken kun je natuurlijk gewoon aangeven dat je ongesteld bent en je daarom niet prettig voelt bij een inwendig onderzoek. Hier nog steeds geen nieuws te melden. Vandaag 18 dagen overtijd en morgen een week na laatste test. Misschien toch maar alle moed bij elkaar rapen en morgen een laatste test doen... Als die negatief is maar beginnen met de ongi opwekkers
Ik ga voor je duimen Shadee,........... Dat je het volgehouden hebt! Ik zit nu op dag 7 geloof ik, maar leuk is het niet meer zo langzamerhand.
Ach ja de eerste week had ik nog hoop dus dan is het vol te houden maar nu heb ik het er wel moeilijk mee hoor. Ik weet dat er hier 2 meiden kletsen die heel laat positief getest hebben en geloof hun verhaal echt wel maar kan me gewoon niet voorstellen dat het bij mij nog positief gaat worden. En ook al ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben, een negatieve test is steeds zo confronterend dat ik niet meer durf... Wat een ontzettend lieve vk had jij trouwens aan de telefoon!
Hier nu dag 37, durf ook niet echt meer te testen na die negatieve testen. Ik wil eigenlijk tot donderdag wachten als dat lukt.. Volgens mij heb ik de 10e m'n eisprong gehad, dus zit nu op 16dpo.
Hier ook nog steeds een negatieve test.. heb alle tijd gedacht dat ik 6 april mijn eisprong had, maar dan zou ik nu op 20 dpo zitten. Dus mogelijk heb ik hem later gehad op 8 april dan zou ik nu op 18 dpo zitten.. dus best wel testbaar, maar nog steeds negatief helaas. Ik duim voor alle meiden voor een positieve test, en natuurlijk ook voor mezelf. Al zou ik een ongi in dit geval niet heel erg meer vinden. Dan is er tenminste duidelijkheid.
nou shadee, spannend en frustrerend tegelijk! En kim k was echt 4 weken overtijd en toen dus ruim 6 weken al zwanger. Was toen 20 maart ongi en had 26mei pas posi test,terwijl die de 19e nog negatief was.
Goedemorgen dames, ik ben nu 3 dagen overtijd maar test blijft negatief.. ben best onzeker... want ik voel niets...
Trouwens bij de ha geweest vanmorgen. Heb er niet veel aan gehad, behalve dat het dus niet erg is dat k nog niet ongi ben. Heel normaal na mk! Pff tja het mag dus nu nog 3 maanden duren voor k ongi word en k kan dus zwanger worden omdat k niet eerst mn cyclus af wil wachten. Zijn advies, af en toe testen voor de zekerheid...alsof k dat nog niet genoeg heb gedaan opwekken is mijn ha de 1e 6 maanden na mk geen voorstander van omdat mn lichaam zelf aan zal geven wanneer het klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Nou dat word dus 1x per maand testen anders blijf k bezig. Voorlopig leg k mijn focus maar even niet op zwanger zijn.
blue wel vervelend dat ha niks kan doen.. hopen dat je alsnog posi test of je ongi snel komt dat je door kan naar de volgende ronde
Dank jullie wel meiden. HEb vandaag wel ineens wat last van krampen in mijn buik...zal ongi dan nu toch doorzetten??