haha ik snap je kim afwachten is hier wel het sleutelwoord. Nog geen ongi te bekennen dus we zien wel....
He meiden vervelend he!! Fijn al die onzekerheid. Ik had het idee dat mijn ongi begonnen was, maar het zet niet door....Dit is zo frustrerend!!! Weet ik nog niet waar ik aan toe ben. Het rare is dat ik vanaf vanochtend misselijk ben en last heb van mijn borsten..... Elke baby die ik zie geeft me kriebels. Echt die rammelende eierstokken rammelen mijn lijf uit!!!
Impie, voor jou duidelijkheid dus! Fijn! Hier nog niks. Dacht vanmiddag ongesteld te worden want ik had last van buikpijn. Dat ging na een tijdje weg, nu last van een opgeblazen buik. Maar dat had ik vorige keer ook toen ik ongesteld was. Morgenochtend maar weer testen.
Hoi meiden, Ik ben al 5 maanden gestopt met de pil en heb een cyclus tussen de 30 en 40 dagen. Ik ben 17 maart voor het laatst ongesteld geworden, en heb al 3 testjes gedaan (vorige week de laatste) maar negatief! Ik kom graag meekletsen
hey hoi dames zo de paasdagen zijn weer achter de rug! en aantal dames hier weer ongi geworden las ik en aantal nog steeds wachtend11 hier nog geen ongi!! pfff ga donderdag nog eens testen ,nog steeds opgeblazen buik en beetje steken in de baarmoeder beetje ligt misselijk af en toe met vlagen,en gevoel men borsten gespannen zijn!!en jullie wat voor symptomen hebben jullie? IK DUIM VOOR JULLIE!! KOMT GOED!!! xx famke
Ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen. Af en toe het gevoel toch echt ongesteld te worden en dit voornamelijk in de ochtend. En heb een paar keer wat bruin bloed verloren.(minimaal). O, en vanochtend toen ik mijn zoontjes poepluier verschoonde begon ik te kokhalzen. Dit heb ik nog nooit gehad bij een poepluier! tekenen? Ik ga vanmiddag weer 2 testjes halen. heb nu een week gewacht met testen
Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden, maar ook steeds een negatieve test Ik heb me voorgenomen om een week niet meer te testen.. Vind het zo erg om steeds teleurgesteld te zijn na een negatieve test.. Maar ja, geen bloed geeft moed zeg ik dan maar
Ik verlies ook alleen nog maar bruin bloed en dat vooral in de ochtend (na het opstaan) de rest van de dag niet. Dit moet ik toch niet rekenen als menstruatie? Dat betekent dat ik al op dag 38 zit! En dus nog overtijd ben? Pff ik wil zo graag duidelijkheid!! Ik heb af en toe een golf van misselijkheid (het zelfde al mamady,maar dan niet van poepluiers)
Dames ik ga jullie verlaten Net een echo gehad in het ziekenhuis en daar een test moeten doen. Behalve verdikt bmslijm was er niets te zien. Waarom ik niet ongesteld word is voor hun ook een raadsel. Ik start nu met provera om ongi op te wekken en dan gaan we verder met iui nr 3. Hopelijk ben ik dan overtijd MET positieve test! Veel succes allemaal en hoop dat jullie snel positief testen. Beter laat dan nooit laten we maar zeggen ; - ) Ik duim voor jullie
hallo iedereen, ben even weg geweest, sorry! Maar ik ben dus ongesteld geworden na 5 dagen over tijd, hopelijk hier beter! succes
Shadee, met 5 weken ofzo, kunnen ze toch ook nog helemaal niks zien op een echo? Ik dacht pas vanaf 7 weken?
4 dagen overtijd.. nog steeds niet ongesteld.. temp is hoog.. veel witverlies... EN nog steeds negatieve test.