@ all, ik was ook een tijdje bij jullie in het topic en zou vandaag 8 dagen over tijd zijn. Nu is echter gebleken dat mijn bloeding na 15 dagen toch een soort van menstruatie is gweest. Ik ben dus opnieuw gaan tellen en hoor niet meer in dit topic. Wel wil ik jullie alle succes en geluk wensen en ik hoop jullie niet in het volgende topic tegen te komen!
@ Kim11 jaa normaal heb ik 1 dag witverlies en dan word ik ongesteld maar nu is het al een paar dagen voor me NOD begonnen en nog steeds niet ongi...
Pfff weer een dag voorbij voor iedereen!! tegen de tijd wij dan positief testen is in elk geval de beval datum stukje dichterbij ahhaha hier ook nog niet ongi wel heb ik ook wat witte afscheiding op naar morgen testen.. wie nog meer morgen gaat testen duim voor jullie mee xx famke
Miranda, ik heb het al bijna een week,.... Ik dacht dat ik het zag omdat ik er op aan het letten was.. Dus ik weet het niet. Gisteravond nog een testje gedaan, maar zoals gewoonlijk, spierwit.
Die onzekerheid is killing! Laat me dan gewoon ongesteld worden zodat we door kunnen naar de volgende ronde. Pfff Al die kwaaltjes die me zo voor de gek hebben gehouden en nog steeds houden!
Had besloten niet meer teveel bezig te zijn met zwanger raken maar nu ik 2 dagen overtijd ben gaat het toch wel weer kriebelen.. Echt zo irritant
hallo, ben hier nieuw en zit met een vraag! mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. ik ben in februari gestopt met de pil. normaal ben ik altijd standaard 10 dagen ongesteld en ook ontzettend erg! ik heb een cyclus van gemiddeld 25 dagen. maar in maart werd ik ineens 4 dagen ongesteld en niet eens zo erg als normaal. heb toen een test gedaan en die was negatief en 2 weken terug had ik wat lichtroze bloedverlies, tussendoor wat buikkrampen. daardoor kreeg ik het gevoel alsof ik weer ongesteld zou worden. vorige week vrijdag werd ik ongesteld maar dat duurde maar 1 middag! daarna ben ik niet meer ongesteld geweest. heb wel bruine afscheiding, wat betekend dit? ik heb wel wat last van mijn bovenbuik, alsof ik zenuwachtig ben. soms is dat zo erg dat ik ineens licht word in mijn hoofd en een paar sec. wegval! ik heb dat zaterdag en zondag 2 x op een dag gehad! ik heb verder niet heel erg last van mijn borsten, ze zijn wel gevoeliger dan normaal. maar wel steken in mijn onderbuik. iemand ervaring hiermee of tips? weet niet wat ik moet doen. we willen heel graag kinderen en proberen al een jaar zwanger te worden!
Hoi dames! Hier ook, "overtijd"! Wel, het is te zeggen, ik ben aan het wachten op een echte eerste menstruatie. Ben 26 maart gestopt met de pil, 30 maart mijn "menstruatie" gekregen. Voordien had ik altijd een cyclus van om en bij de 28 dagen dus ik heb mijn banner hier ook op daarop afgestemd. Vorige week had ik wat kwaaltjes, nu alweer een heel pak minder. Gisteren een test gedaan en die was negatief Hopelijk ofwel snel mijn menstruatie of nog beter, een positieve test! Iemand een idee welke de beste testen zijn? Ik heb die van kruidvat gebruikt (2v5) maar wel savonds... Groetjes en veel succes iedereen! x
hey kimmytje kan best zijn dat je cyclus gewoon langer is dan 28 dagen hoop het natuurlijk niet volgens mij zijn die van kruidvat wel goed hoor
Hoi Twinny! Ik weet het! Is in spanning afwachten, we zullen wel zien, al hoop ik natuurlijk dat ik snel een positieve test bovenhaal! Hoe gaat het met jou ondertussen? x
kimmytje nog steeds ongi maar bijna voorbij gelukkig kan ik weer aan de klus en we zullen zien wat mn cyclus deze keer gaat doen
Laat die ongi maar snel om zijn! Kan je weer aan de slag en gaan aftellen naar het testen! Spannend hoor! Die cyclussen... Pff soms erg frustrerend hoor! Veel succes alvast! En natuurlijk: veel plezier!
Ik heb duidelijkheid! Ongi is eindelijk doorgekomen. Pff wat een krampen. Dit is echt niet leuk meer! Hier heb ik nooit last van! De vorige keren was toen met mijn miskraam en de ronde hiervoor! Betekent dit dat dit nu elke maand zo is!? Ik hoop het niet....
Balen sweet, maar wel weer start voor een volgende ronde en dus duidelijk heid Zou willen dat ik die duidelijkheid ook kreeg. Denk dat ik in dit topic tot sint juttemis zit
Hoi allemaal net nog ff een test gedaan van kv 2 voor 5 euro maar negatief weer pfff ik vraag me af welke testen jullie gebruiken!! verder nog geen extra symptomen er bij gekregen ... wie op dit forum heeft laat toch nog positief getest? liefs famke
Famke ik heb bij mn dochter laat positief getest, maar nu helaas nog steeds negatief. Had toen de predictor gebruikt, maar geloof niet echt dat het veel uitmaakt welke test je gebruikt. Die van 2kv5 zijn volgens velen heel erg goed dus tja.....