ik mag hier denk ik ook bij heb twee rare testen gehad cb met half plusje en kv test met knal roze vlek en nog steeds niet ongi
ok kwaaltjes en klachten genoeg hoor dat is het probleem niet alleen willen de testen niet echt meewerken
nou dan hoop ik egt dat je lichaam je niet aan het pesten is en dat je een mooie test krijgt woensdag
dat zullen we woensdag weten ze zeggen toch dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent ben is benieuwd (nu negen weken en 3 dagen geleden )
inderdaad mijn kleine lieve prinsesje van 24februari heeel zware bevalling maar dat houd mij ni tegen om voor een tweede te gaan na 20 uur vollenbak weeen was ik daar zelfs over bezig tegen de assistente gynaecologie
dat vind ik ook met plezier nog zo 2 a 3 bevallingen het resultaat mag er zijn en dat is het enige dat telt
vandaag 12 dagen overtijd net bij de ha geweest hij zei enkel over een week weer te testen want had geen nut om steeds te testen..ook bloed test geen zin zei ie gewoon afwachten zolang ik geen pijn had had het geen zin al een echo te doen of bloedtest... En de urine test bij de ha is gelijk aan een van een drogist! dus nog maar ff braaf wachten en als ie dan wel positief is scheeld de zwangerschap weer een paar weekjes.. liefs famke
famke balen dat ha nog niks kan doen.. wel raar dat ie niks kan doen zolang je geen pijn heb:S mjhaaaa afwachten maar weer hopelijk heb jij wel beter nieuws dan ik had
en vandaag weer getest een heeeeeeeeeel licht lijntje lijkt wel wit ben natuurlijk zo dom geweest om heel veel te drinken dus toch nog paar daagjes wachten en ochtendurine gebruiken om te teste