Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

misschien wel maar ga toch nog tot woensdag of donderdag wachten dan zou het nog duidelijker moete zijn als het echt zo is he :D;)

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jah daar heb je gelijk in:) ik zou egt niet kunnen wachten:p maar geeft wel weer een beetje hoop eenklein streepje:D

3. peekaboo

inderdaad en ik mag van men vent ook niet vroeger testen heb hem de opdracht gegeven de tweede test te verstoppen en dat heeft hij met plezier gedaan en donderdag ochtend ligt ie klaar op tafel ;):D:p

4. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Hier ook nog steeds overtijd en 3 negatieve testen.... baal er zo van!! Kan het echt zo zijn dat mn HCG nog te laag zou zijn om te testen? afgelopen zaterdag was mn NOD als ik van mn langste cyclus uitga...

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    volgens mij heeft dat je maken met een late of lange innesteling dat je later hcg aanmaakt en dus ook later posi test ofzo

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook nog geen ongi.. Ga morgen maar weer ff een testje doen :p

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ben benieuwd lizzy:)

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Anders ik wel :p mar mn gevoel zegt van niet.. Ben niet zo goed in teleurstellingen :p

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    er word gezegd geen bloed geeft moed, maar bij mij zakt de moed nu naar mn schoenen. Pff.

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    snap het hoor lizzy ik dacht eerst oh een paar dagen overtijd mjha kan ontpillen zijn en toen was ik steeds meer overtijd kreeg toch beetje hoop mr was wel een telleurstelling,..
    vind maar een stomme uitspraak blue:p op hoeveel dagen zit je nu? en ga je nog testen?

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik geloof er ook niet in :(

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    vandaag dag 74! Testen doe ik pas rond 21 mei ofzo. Anders blijf k bezig.

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hmm klote zeg.. Zeker omdat je cyclus redelijk Regelmatig was..
    Succes! Ben benieuwd ik hou je in de gaten ;)

14. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Ja hier nog iemand die mee komt kletsen! Zie banner! Test nummer 5 vanmorgen uitgevoerd en witter dan wit ;) Stomme HA doet natuurlijk nog niks.. kan niet tegen wachten

15. peekaboo

geduld is een schoon deugt zegge ze :x vind dat toch maar stom ze wat een stomme huisarts in belgie is het toch anders ik mag gewoon gaan en zegge denk dak eventueel zwanger kan zijn en hij prikt gelijk bloed :)

16. fatface

fatface Lid

2 apr 2011
    28
    0
    1
    hallo dames,
    hierzo nog iemand die pas 2 dagen overtijd is.
    ben sinds oktober gestopt met de ring. dus echt ontpillen is niet nodig geweest toch wel gewacht tot alle troep uit het lichaam was tot januari. In al die maanden ben ik altijd netjes op tijd met 29 of 30 dgn ongesteld geworden. Ook voordat ik ooit met de pil begon had ik een zeer regelmatige cyclus. dus twee dagen overtijd is voor mij iets nieuws. :$:$
    Maar helaas nog wel negatieve testen... :x:x ik heb gisteren en vandaag getest... en vraag me af of het zin heeft om morgen weer te testen...:(:(

17. Mrs Smeerkaas

Jaa hier laten ze je wachten tot je een ons weegt.. Vrijdag maar weer eens testen zei ze. Ga dan een andere test proberen, wie weet heeft dat effect.

18. peekaboo

ja kan je proberen duim mee voor jou meid !!!!

19. Mrs Smeerkaas

Ik zou over twee dagen weer testen.. zo deed ik het ook, niet dat dat effect had, maargoed. Je bent nog niet zo lang overtijd, dat scheelt!

20. peekaboo

ik zou nog een dagje extra wachten hcg veranderd om de 48 a 72 uur dus zou nog even wachten ;)

Deel Deze Pagina