mag ik ook aansluiten. Heb wel 1 dag voor nod voor het laatst getest en ik krijg vandaag uitslag van mijn bloed.
ik ga jullie weer verlaten, had vanmorgen een positieve test succes allemaal..... stuur nog even een foto mee (ben zo trots)
Hier vannacht dik ongi geworden!! Net gebeld en ik kan/mag donderdag komen voor een echo om te kijken of we mogen beginnen met de 7de iui!!! Succes voor de rest
Gefeliciteerd ristokatje! Wat een mooie test,.. Heb je alles daarvoor negatief getest? :O Dan is er misschien toch nog hoop,.
riskokatje wouw wat goed gefelii moedertje benieuwd wat j bloedtest zegt ben je 3 dagen over tijd net als je banner? wanda balen s6 verder! kim hoelang ben jij overtijd? hier nog geen ongi en geen buikpijn.. wel beetje rot geslapen dus rustig aan vandaag
@ Twinny, Ik ben nog niet over tijd, morgen moet ik ongesteld worden. Ik ben wel 6 dagen geleden al begonnen met extra gevoelige testen, maar nog niks positiefs gezien helaas. Dus ik voel me wel een beetje overtijd.
Ik voelde wel vanalles, heel vaak plassen, vage rugpijn, misselijk,. Maar nu is het al 10 keer minder, en ik denk dus dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek heeft gehouden. Als ik 3 dagen voor NOD nog negatief test met een zwangerschapstest die test vanaf 10 ugl meet, dan geloof ik er niet meer zo in.
hmm jha lastig he denk soms ook wat te voelen en dan is het weer weg dan denk ik het zal wel niet zo zijn na 4 negatieve testen geloof ik er ook niet zo meer in mjha probeer moed te houden
Maar jij bent al 8 dagen over tijd, dat is wel heel lang,. Heb je ook al een test gedaan met clear blue?
8 dagen overtijd, goh ik zou gek worden! maar jij bent nog niet zo lang gestopt met de pil toch? want dan is het wssn ontpillen, maar laten we hopen van niet hier dag 2 overtijd, banner is beetje té enthousiast.. hoop niet dat m'n cyclus opeens weer langer is en m'n lichaam een spelletje met me speelt vanmorgen helaas weer nega getest.. zucht.. overmorgen maar weer testen dan, heb ook geen testen meer in huis hihi
Nou ik zou dan echt elke paar uur testen denk ik, 8 dagen, hoe hou je het vol. Ik hoop van harte dat ik morgen NIET ongesteld wordt. en dat ik dat de komende 7 a 8 maanden niet meer zal worden. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat het niet zo is. Ik had al positief moeten testen dan volgens mij.
mjha ik heb ook geen idee mr ga in ieder geval niet zon dure clear blue kopen aangezien ik al 4 testen verpest heb blijf gwn bij de kv 2v5 en donderdag zien we wel weer verwacht er toch niks meer van
zo, veel mensen hier.. spannend zeg! zelfs al 8 dagen overtijd?! Oeh, ik hoop dat jullie straks allemaal positief testen hoor!... Ben nog niet overtijd, vandaag NOD. Ik hoop dat ik me hier aan mag sluiten.. en dan zo'n 8 maanden niet meer ongesteld hoef te worden Wie gaat er vandaag of morgen nog testen? Ga nu snel naar mn werk voordat ik te laat ben, kom straks weer spieken!
Ik had gisterochtend wat bloed, maar verder niets. Zit dus nog op mijn echte menstruatie te wachten, die altijd veel heftiger is. Ik ben al een aantal jaar ontpild, dus daar kan het allemaal niet aan liggen bij mij. Normaal gesproken ben ik ook heel regelmatig, bijna altijd 27 dagen, heel soms 28. Ik ga er wel vanuit dat de ongi vandaag of morgen doorbreekt, heb namelijk alleen maar negatieve testen en gisteren dus al wat bloed gehad.