Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Waarom gebruik je de digitale van clearbleu niet als je steeds vlekken hebt....

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja das ook een gedacht ;) had daar nog niet aan gedacht ;)

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieuwe meiden, leuk dat jullie mee kletsen en hopen op snel meer duidelijkheid!
    Zelf ga ik echt proberen om pas eind mei te testen, want er zijn er al genoeg door heen gegaan. Zit al op dag 77 nu, dus precies 11 weken na MK.
    Heb met mijn vk gesproken en ze gaat kijken of ze een echo/ bezoek bij de gyn kan regelen, omdat ze het nu toch wel lang vind duren.
    Dus ben benieuwd!

Meiden die ongi geworden zijn...balen, maar wel duidelijkheid.
    Zou ik nu toch ook wel graag willen hebben.

En mama van Amarylli...ik denk dat het gewoon door Kim gevraagd werd, omdat je het tegenwoordig niet veel meer hoort dat men zo jong trouwt.
    Maar als je gelukkig bent, tja waarom niet??? En wat zegt leeftijd??
    In mijn beleving niets meer dan een getalletje ;)

Succes meiden met wachten! En succes voor de testers deze week.

4. peekaboo

ik vond het een beetje grof overkomen omdat er bij stond en jullie ouders gingen daar gewoon mee akkoord dat vond ik grof :(

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan begrijpen dat je het zo vond overkomen, maar denk niet dat het zo bedoeld is.
    De meeste meiden van tegenwoordig zijn gewoon later en wonen langer thuis.
    Zelf was ik ook met 18 de deur al uit hoor, maar je hoort het niet zoveel meer.
    Ach jullie zijn gelukkig samen daar gaat het toch om??

6. peekaboo

ja dat wel en we zijn heel erg gelukkig vond het alleen jammer dat die zin daar bij moest maar ach we trekken ons het maar niet aan he ;)

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Idd gewoon niks van aantrekken ;)

8. peekaboo

doe men best ;) zal me maar bezighouden met mijn prinsesje en met mijn rare lichaam das al werk genoeg hahahaha;)

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

Nou raar niet, maar wel ongebruikelijk. Leuk dat jullie getrouwd zijn, daar niet van. Maar meestal zit er op die leeftijd wel een bijzondere reden achter. :)

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik had alle commotie nog niet eens gelezen!

Nee ik bedoelde er helemaal niets mee hoor, maar vaak gaan meiden pas heel laat de deur uit, en met 19 jaar trouwen dat hoor je eigenlijk nooit, of er moet iets aan de hand zijn. En als je nog thuis zou wonen toen je ging trouwen, kon ik mij ook voorstellen dat je ouders dat niet oke vonden. Maar nogmaals: Ik bedoelde er niets negatiefs mee.

11. peekaboo

onze bijzondere reden is LIEFDE :p heb echt een schat van een ventje en een prachtig dochtertje ik heb altijd gezegd op mijn 19 trouw ik met de man van men leven en dat is nog zo gebeurd ook ;) vond het alleen een beetje grof overkomen dat je vroeg of onze ouders daar zomaar mee akkoord gaan :(

12. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje 15 dagen dat is inderdaad om gestoord van te worden :x Ik leef met je mee.., is het niet eens tijd om naar de huisarts te gaan? Bruin slijm is waarschijnlijk oud bloed en zou je in principe niet als een mestruatie kunnen zien toch? Veel vrouwen maken gewoon niet genoeg hcg aan in de eerste weken waardoor de test negatief uitslaat...zou dat het niet kunnen zijn? Is het de eerste keer dat je over tijd bent/ regelmatige cyclus?

Ik wordt nu al gestoord..laat staan als het 15 dagen aanhoudt :(

Heb je nog een beetje afleiding om je heen?

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anisa overtijd zijn word je ook gestoord van....nu in theorie ben ik al 45 dagen ongeveer overtijd :( ( uitgaande van mijn gemiddelde cyclus)

14. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff 45 :(...en geen symptomen?

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Symptomen genoeg, maar ja mijn lijf neemt me zwaar in de maling heb ik het idee.

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    nog steeds geen duidelijkheid blue??!

17. Nientje85

Nientje85 Lid

6 mrt 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde vind ik een hele mooie reden om te trouwen!
    Pfoe, 45 dagen, dat is inderdaad lang zeg...
    Deze feestmuts had vanochtend een onverwacht cadeautje, ben ongesteld geworden... naja, weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. dat wachten is maar niks!!!! Ik ga vanavond barbequen en de verwachting is dat er lekker veel rosé ingaat, nu het nog mag en kan! Fijne dag allemaal

18. peekaboo

jammer dat je ongesteld bent geworden wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt (had ik die ook maar grr :x) laat de bbq en de rose smaken ;)

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohw my god.....
    Heb duidelijkheid meiden.....
    Dacht ga toch even de kruidvat in met mijn kleine meid om testjes te halen.
    Iets in me zei ach doe er gewoon een wat maakt het uit.
    Had het idee dat er niets zou gebeuren, want ik test nooit zonder mijn mannetje eigenlijk.
    Maar....alles is dus mogelijk, ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
    Tja hoever, dat wachten we nog even af dus want heb totaal geen idee :(

Bekijk bijlage 148623

20. Ssannie

Ssannie Actief lid

17 apr 2011
    132
    0
    0
    Heb vandaag even meegelezen, want ben zelf ook een paar dagen over tijd.. De eerste test was negatief op dinsdag. Doordat dit de eerste ronde is na mijn bevalling (1 maart) van ons sterretje Gijs (27 wk zwanger), weet ik niet zeker of mijn cyclus weer goed is. Afgaande van mijn oude cyclus had ik dinsdag ongesteld moeten worden. Voorlopig wacht ik dus nog even af voordat ik weer ga testen, maar het blijft spannend.

Ik was eigenlijk niet van plan iets te plaatsen, maar doordat ik veel berichten heb teruggelezen ben ik een beetje met jullie mee gaan leven. Vandaar dat ik Blue21381 wil feliciteren met dit geweldige nieuws!!!!! Geniet ervan meis!

Groetjes,
    Sannie

Deel Deze Pagina