Hé dames, Vanmorgen maar weer eens getest, maar negatief. Heb nog wel steeds zere boobies, dus wacht maar weer een paar dagen af. Oh die vreselijke onzekerheid :x... @mamavanAmarylli: Dus je dochter wordt de nieuwe Doutzen Kroes ? @Lizzy1986 & Blue: GEFELICITEERD!!!! @Voor de dames die vandaag negatief hebben getest (of natuurlijk op het wachtbankje zitten): Wanneer gaan jullie weer testen? Zullen we allemaal op moederdag testen ? @Denis: Welkom! Wat moet het enorme schok voor jullie zijn geweest. Mag ik vragen wat Trisomie 18 inhoud? @Famke: Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus nou is. Heb 22 jan. een vroege miskraam gehad en mijn lichaam is sindsdien behoorlijk van slag. Ga er een beetje van uit dat ik deze week ongesteld moest worden. @Ssannie: Wat treurig om te lezen van jullie *Gijs, maar wat knap dat jullie het weer gaan proberen. Ik zal voor jullie extra duimen. @Nientje: Goed dat je nu duidelijkheid hebt. En je hebt het perfecte weer om rosé te drinken . @Sorry: Als ik iemand vergeten ben...
lizzy wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Famke k heb de 2kv5 gebruikt en etos test. Krijg volgende week al een echo, maar vk denkt dat k 5 weken ben en dus vanwege mijn mk 1 cyclus heb overgeslagen. Ben benieuwd! Meiden sterkte allemaal met afwachten. Hoop snel meer positieve berichten te lezen
Hai Pruts, wat vervelend dat het zolang duurt zeg... Ik denk dat iedereen hier met je mee leeft, wat vond ik het vervelend om maar geen duidelijkheid te hebben! ( en dat was achteraf maar heel even) Maargoed, hoop doet leven! Succes en zoek lekker afleiding met dit prachtige weer!
ik ga morgen ochtend voor men moederdag ontbijtje een test doen wie doet er met me mee hahahha we geven toch de moed niet op!! ik heb nog een kv test liggen en maandag naar de huisarts{als de test morgen weer negatief is} ben benieuwd wat ie dan gaat doen! liefs famke
zou leuk zijn als ie morgen positief is he ik wacht nog tot dinsdag om te testen ben morgen 14dagen overtijd pfff ben de hoop aan het verliezen
Dames hoe gaat het hier?? En Famke al een mooie test in handen?? Heb voor je zitten duimen en hoop dat je nu meer weet.
vervelend he dat wachten hoop toch op goed nieuws hoor ik was ook 13 dagen overtijd zat op dag 33 toen en nu zit ik op dag 14 ofzo en ben weer ongi lijkt wel.. beetje raar allemaal hoop voor jou op beter nieuws
hoop dat het toch snel raak mag zijn voor jou hoor ik hoop dinsdag een positieve test te hebben maar ja afwachten he
tsja dat wachten he... zit nu in de knoei met die rare cyclus.. weet ook niet goed of ik nu opnieuw moet tellen hoor.. heb nu 2dagen terug bruin slijm gehad en sinds gister ook donkerrood en veel meer bloed.. dacht eerst dat mn ei kwam beetje pijn in mn buik rechts.. maar nu dt bloed maar door gaat denk ik dat het toch mn ongi is wacht morgen nog ff af en dan ga ik maar opnieuw tellen met mn cyclus.. sorry moest t ff kwijt hihi ben erg benieuwd dinsdag
Snel even een berichtje vanaf mijn telefoon... Vanmorgen negatief getest, nu aan de Jilz bij de bbq... Laat de ongi nu maar komen...
pruts wat balen hopen dat je ongi dan snel komt en je weer verder kan of dat je alsnog een posi test heb
vervelende situatie pff ja dinsdag ben ook benieuwd maar durf niet hopen ze met al die stomme testen afgelopen keren grrr:x als het dinsdag nog negatief is ga ik maar eens naar de huisdokter bloed laten trekken en horen wat die zegt
Ben nu 9 dagen overtijd en alleen maar negatieve testen, had gister bij de kruidvat een gehaald, ze hadden helaas geen 2v5 meer,maar dus de andere van KV, zie een HEEL licht + je, maar doet die dat vaker?