Oh, precies het topic waar ik naar zocht! Vandaag overtijd en negatieve test. Symptomen: - GƩƩn ongikrampen (wat ik normaal heel erg heb ruim voor NOD) Wel kleine krampjes soms, maar anders. - Steekjes in borsten. - Heel veel afscheiding. - Lichte rugpijn. - Erg moe/lui Ik wil woensdag eigenlijk pas weer opnieuw testen. Mijn langste cyclus is namelijk 33 en valt op woensdag. Dan nog is het opvallend dat ik niets voel, want ik voel echt wel 3 a 4 dagen van tevoren dat mijn ongi eraan zit te komen! Vind het dus erg spannend worden.. Mijn laatste cyclus was 29. Mijn ei heb ik als het goed is gespot in het weekend van Koninginnedag, dus ik ging ervan uit dat mijn 29-daagse cyclusduur wel zou kloppen.. Nee dus....
Spannend! Je symptonen horen wel bij zwangerschap.... Ik duim voor je . Ik ga ook weer woensdag testen (mits ik niet ondertussen ongesteld ben ). Ben nu bijna 7 dagen overtijd, maar gisteren was de test nog negatief.
Oh, wat erg dat je al zolang overtijd bent! Wat moet dat frustrerend zijn. Hopelijk snel een positieve test of je ongi (snap dat je daar misschien ook nu wel op zit te wachten.. dan kun je 'door'!)
haj meiden, ben ondertussen al weer 4 weken overtijd!:O maar had nog nooit gehoord dat je een cyclus kon over slaan. noujah, weer iets nieuws geleerd. heb vrijdag de huisarts gebeld en gevraagt of het nodig was om een afspraak te maken, en die heeft gezegt dat ik het gewoon nog moest afwachten, en anders nog maar eens moest testen over 2 weken. Pff weer die onzekerheid, bah. maargoed moet het dus weer van mn geduld hebben. verder last van stemmingswisselingen, gevoelige borsten en gewoon lekker lui en toch was die test van afgelopen dinsdag (10-05) negatief :s. achjah, we gaan het maar weer zien over 2 weken. en voor de andere meiden, erg spannend hoor. wie weet is het wel raak . we hopen allemaal met jullie me Groetjes just little me
Hallo allemaal! Ik weet het allemaal even niet meer! Ik heb de vorige ronde een cyclus van 32 dgn gehad, die daarvoor was 34 dgn. Je zou dus kunnen zeggen dat de cyclus wel korter wordt, maar wat me deze maand gebeurt... Ik heb inmiddels (morgen) al een cyclus van 40 dgn. Begrijp er niks meer van, ben doodmoe, heb hoofdpijn, heb vlagen van misselijkheid(dit kan ook aan de zenuwen liggen)en ben zeer licht ontvlambaar zullen we maar zeggen(kan echt niks verdragen en jank om alles en niets!) Heb vorige week donderdag een test gedaan, en Zaterdag ook nog een, beide negatief. Dit zijn tests die ik via internet heb gekocht(van die dipsticks zeg maar) Ik had ze al een tijdje, en hebben een paar dgn in de zon gelegen blijkt achteraf. Ben dus bang dat ze niet meer betrouwbaar zijn. Omdat ik zooooo graag zwanger wil worden weet ik even niet meer wat ik moet doen.... heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar wel soms wat krampjes in onderbuik. Had eigenlijk vanmorgen de dokter moeten bellen, maar durf niet omdat er ook eens uit zou kunnen komen dat ik NIET zwanger ben.... Ik ga straks maar bij de DA een nieuwe test halen, en die doe ik dan maar morgenvroeg... x
ja hier ook, ik ben nu inmiddels mijn 2e dag overtijd. Heb helaas nu wel wat ongi krampjes en lkicht roze verlies... vooral bij t afvegen. Maar dit heb ik al sinds zaterdag.. echt helderrood bloedverlies kan ik het dus niet noemen....
Ik heb zojuist dan toch maar de dokter gebeld, en de assistente laat hem terug bellen om even met mij te overleggen... Die onzekerheid ook....:x Ik wacht maar af.... heb niet eens meer een test in huis.... want ik denk dat die tests die ik heb gedaan gewoon niet meer goed waren ivm het feit dat ze zo lang in de zon hebben gelegen.... echte slimmerd die dat op een vensterbank neer legt! De winkel hier gaat pas om 12 open... als de dokter dan nog niet heeft gebeld haal ik ook maar een test! x
misschien indd niet zo slim om het in de zon te leggen misschien een nieuw testje doen die niet in de zon heb gelegen
Hier trouwens nog niet ongesteld, inmiddels dag 51, 26 dagen overtijd dus. Huisarts gesproken, en kwam met het idee om een ongi op te wekken met primolut. (wie heeft hier ervaring mee?) Zelf wacht ik nog even af, als ik namelijk een ronde overgeslagen zou hebben, dan zou ik morgen weer ongesteld moeten worden.
@ Kim, pff 25 dagen overtijd.. Ik denk dat je inderdaad een ronde hebt overgeslagen! Wel balen hoor! Heb je zo'n korte cyclus dan, dat je morgen weer ongi hoort te worden? Succes ermee...
Fijn! Dan hoef je niet zo lang te wachen Mijn cyclussen waren de eerste twee maanden na het stoppen met de pil ook maar 25. Was zo voorbij! Ik weet nog steeds niet hoe en wat hier. Ik voel gewoon echt niet dat ik ongi ga worden, maar verder voel ik ook niks anders meer. Ik blijf veel afscheiding houden........ Spannendddd dus nog steeds! Nu al zin in woensdag!
Hopelijk heb je woensdag een mooie roze test in handen Hoe weet je trouwens dat de eerste twee maanden ontpillen was? Want ze zeggen weleens dat het 6/8 maanden kan duren.
Nee, dat weet ik niet. Maar ik heb iig een eisprong dus het zal wel goed zijn! Dus ik noem het maar zo.. Het is meer de fase geweest waarin we nog veilig hebben gevreeƫn.. Ik zal het even veranderen haha.
hoi alle dames op het wacht bankje hier flink geklust deze week omdat er afgelopen woensdag een follikel te zien was van 22 mm dus hopen dat het deze ronde wel lukt kan rond 27 weer testen tot op heden geen menstruatie gehad vanaf 23 maart was het de laatste had een ciclus overgeslagen het bewijs is dat er een follikel zat zonder menstruatie te hebben gehad dus kim voor je toch met opwek middelen begint zou ik wel zeker zijn niet zwanger te zijn want ook jij zou zwanger kunnen zijn geworden in de tweede ronde!!! zonder bijv een menstruatie te hebben gehad kan er wel een ei komen zie mij!! liefs famke en sterkte met testen de rest van de dames!!