Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey...

Op de test stond inderdaad dat hij op een bepaalde tempratuur bewaard moest worden en zeker niet blootgesteld mocht worden aan 20+ het waren van die dipsticks, die in een zakje zaten.... het controlestreepje moest roze zijn....bij mij was ie paars????:(
    Hoe dan ook... ik heb zelf pas rust als ik of een nieuwe test heb gedaan of bij de dokter ben geweest... ga nergens van uit... maar hoop het natuurlijk wel!
    Ben alleen nog te moe om mezelf naar het dorp te slepen om een test te halen:( Maar.... ik ga het zo toch echt doen!

x

2. Linana

Linana Niet meer actief

Nou ik lees al dat iedereen nog steeds druk in de weer is met testen en klussen :D
    Hopelijk heeft iedereen zo snel mogelijk een positieve test in handen!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden sinds 25 april... Het wordt steeds langer en langer die periode.
    Ik heb nog niet weer getest. Wel heel dom, heb ik zaterdag de kruidvat 2v5 testen weer gehaald... heb ik ze bij mijn moeder laten liggen.
    Vind het ook een beetje suf om weer een nieuw pakje te halen aangezien ik toch vrijdag weer bij mijn moeder ben. Maar ja....nog langer wachten dus :(

3. Anisa

Anisa Lid

25 apr 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ongesteld geworden met 13 dagen overtijd....pfff ik had al niet veel hoop meer over maar nu is het definitief niet zwanger deze maand ondanks alle vage klachten...misschien een vroege miskraam...we'll never know..

Succes andere dames, hoop dat jullie beter nieuws hebben deze maand.

4. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    anisa wat balen:(:(
    linana: balen dat je de testen vergeten bent bij je moeder kan je ze niet even ophalen??
    dutchita: heb je jezelf voor uit kunnen slepen?:p

5. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik heb lekker gewacht tot manlief thuis was en die is toen met me gereden...
    Heb die test dus ook meteen gedaan, maar tjah... om eerlijk te zijn?
    Ik zag een streepje, maar het was meer wit dan roze... dus ik begrijp er nu echt helemaal geen fluit meer van...
    Heb sinds vanmorgen het gevoel dat ik moet overgeven... zeg maar kokhalzen en dan komt er ook wat mee..bovendien heb ik het gevoel dat het me gewoon bovenaan in mn keel zit...
    Ik heb dus zojuist WEER de dokter gebeld, aangezien die me gisteren niet terug heeft gebeld, kwam door spoedgeval... verhaal uitgelegd en ik mag dus zometeen met potje urine naar de dokter en dan gaan ze daar testen... ben ik tenminste weer wat gerustgesteld...
    Ik vind het vreemd te bevatten dat je dit soort symptomen je ook zou kunnen verbeelden...maar goed, ik ga er gewoon niet van uit, anders is de teleurstelling zometeen weer groot....
    Duim voor me en als ik straks terug ben zal ik meteen weer de uitslag posten! Voor de rest hier... heel veel succes allemaal!
    x

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dutchita, we duimen voor je!

7. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier vanmorgen eindelijk duidelijkheid.... ongesteld.... Was nu cyclus van 37 dagen, terwijl voor VMK het 32 dagen was. Ga maar wat ovulatietesten bestellen om toch mijn cyclus wat beter in kaart te brengen.

Voor de dames die nog in spanning zitten veel succes en ik duim voor jullie :).

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    he das toch balen pruts:( succes in de volgende ronde!

dutchita duim duim duim duim!

9. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ben ik helemaal de kluts kwijt...
    Kon niet plassen toen ik naar de dokter moest... op de wc zitten duwen, maar niks(zul je altijd zien)
    Besloten met assistente dat ik dan maar morgen kom....
    Voor de zekerheid dus toch nog zo'n duur kreng van clearblue gehaald, kom ik thuis kan ik wel plassen:(
    Meteen de test gedaan en in het schermpje verscheen NIET ZWANGER.... weer de assistente gebeld en nu belt de dokter me dus tussen 12 en 1 op....neem aan dat het nu dus maar afwachten wordt totdat ik weer ongesteld word!
    BALEN!!!!!!!:(

x

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Balen meis!

11. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo, ik ben nieuw hier, maar wilde toch mijn verhaal eventjes kwijt.

En aan degene die helaas ongesteld zijn geworden, heel veel succes! en degene die wel te horen hebben gekregen dat ze zwanger zijn, helemaal top en gefeliciteerd!

Mijn verhaal, tsja.. weet niet zo goed waar ik moet beginnen......
    Ik zit nu een tijdje in de ziektewet zo'n 4 a 5 weken.... dus tijd genoeg om te malen hihi.
    Mijn laatste menstruatie begon op 20 april. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 of 29 dagen.. nooit ervoor en nooit eroverheen.
    Ik ben vorig jaar december gestopt met de pil. Tot en met februari flink geklust..... Maar helaas zonder resultaat. Toen hebben we besloten we maar even met kinderen moesten wachten, omdat ijn vriend mij in februari ten huwelijk heeft gevraagd. We gaan in november trouwen, dus we dachten eerst trouwen, daarna verder probren en tot die tijd gewoon veilig.
    Maar nu hebben we zo'n 2 weken geleden wat onverzichtig gedaan 2 keer. Hij was net voor het zingen de kerk uit.. om het zo maar te zeggen...
    En moest ik afgelopen vrijdag ongesteld worden.. maar nog steeds niets dus al 4 dage over tijd nu.. vanochtend een testje gedaan... en omowit.... *zucht* had eigenlijk stiekem gehoopt dat het positief zou zijn, want het is super welkom.
    Maar nu heb ik even gekeken op internet:

Uitkomst

Eerste dag van je laatste menstruatie:20 April 2011Een beetje vruchtbaar:1 Mei 2011Vruchtbaar:2 Mei 2011Erg vruchtbaar:3 Mei 2011Eisprong: (ovulatietest bestellen)4 Mei 2011Innesteldag:9 Mei 2011Vanaf hier kun je testen: (bestel nu vast een zwangerschapstest)18 Mei 2011
    Vermoedelijke bevallingsdatum:
    24 Januari 2012
    Dus ja.. en ik weet niet meer precies wann we toen geklust hebben maar het is tussen 1 en 3 mei.
    Maar nu staat daar dat ik eigenlijk vanaf morgen pas een test kan doen. Maar als mijn test vanochtend al negatief was, dan is de kans klein dat ik zwanger ben toch?

Waar ik wel last van heb... is meer pukkeltjes, en ik heb noooit pukkeltjes... kleine steken in mn liezen... opgeblazen gevoel in mn buik beetje gevoeliger borsten...

Dus graag reactie als jullie zin hebben om op dit hele verhaal te reageren... en ik ben benieuwd wat jullie denken??

liefs

12. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    oh ja wat ik nog vergeten was, ik heb ook veel (nou ja ik noem het maar gwn) afscheiding, bijna kleurloos maar wel veel iedere keer.
    En gisteren had ik voor t eerst dat het vanbinnen uit mijn buik kriebelt.. heel apart gevoel...
    Nou ja goed.. hoop dat jullie de moeite willen nemen om te reageren en mij een beetje uit mijn ozekerheid te halen.

liefs

13. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi Krissiej! Welkom hier :)

Wel, ik denk, gewoon nog even afwachten, de kans bestaat dat je zwanger bent maar de kans dat je niet zwanger bent is even groot.
    Het kan mss zijn dat je cyclus deze maand net iets langer duurt...
    Ik zou niet direct morgen testen, maar donderdag of vrijdag, dan zit er alweer wat tijd tussen.

Veel succes alvast en houd ons op de hoogte :)

14. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    ok, nou ik ga idd even afwachten of mijn duiveltjes nog komen.... En anders test ik donderdag of vrijdag weer.
    Ik laat het jullie weten..

liefs

15. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hoi krissiej ik zou indd even afwachten en eind van de week opnieuw testen als het nog nodig is dan;) veel succes

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    nou, ik plaats hier ook maar eens een berichtje.
    Ik ben ruim een week overtijd (had een gemiddelde van 35 aangehouden).
    Ik heb afgelopen donderdag getest, deze was negatief.
    De afgelopen dagen van alles gevoeld; verschillende pijntjes in m'n buik, zware benen, moe.
    Net weer getest, weer negatief :(
    Las ergens anders wel dat sommige vrouwen pas 2 weken na NOD positief testen dus volgende week nog maar eens een testje doen?

17. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Hier 2 dagen overtijd, met een regelmatige cyclus, en al 2x negatief getest. Frustrerend!

18. Mich1982

Mich1982 Lid

12 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey wordt er nu een beetje gek van, mijn 1e cyclus na het stoppen van de pil was 40 dagen, nu al 49 dagen aan het wachten! Gister nog getest maar weer negatief. Ha al gebeld maar die zegt wacht nog maar een paar maanden af!

19. mama90

mama90 Niet meer actief

vervelend he dat wachten! Ik teste pas met 15 dage overtijd posi

20. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    verveld he!! ik ben nu al 5 dagen ovr tijd en heb gisterochtend getest.. negatief...
    Hoe kan het dan dat je na zo lang nog postitief test?? is dat hormoon HCG ofzo.. vaak langzaam aan het ontwikkelen?
    Is dat normaal?

Ik wacht nog even af... officieel kon ik vandaag pas testen.. maar sommige testen ook al positief voor hun NOD....

Ik doe vrijdagochtend als mij duiveltjes nog niet zijn doorgebroken nog een testje.. laten jullie het allemaal wel even weten???

@ sterkt... en succes!

liefs

Deel Deze Pagina