Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    pff wat een gedoe zeg! Mijn vriend vind dat ik de dokter moet bellen maarja die kan toch niet zoveel betekenen?
    Iemand van jullie daar al aan gedacht?

2. katinkje

katinkje Lid

12 jan 2010
    7
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Dordrecht
    Tja die mannen willen wel meehelpen maar al hun ideeen zijn toch niet goed hahaha. Dokter zal zeggen wacht het maar af of bloed prikken of een primoluut kuurtje. Ik moet 21 juni weer naar de gynacoloog. Maar je zou de dokter kunnen proberen.!.!

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hoi hoi,

ik zat even mee te lezen en dacht ik reageer hier ff op ;)
    ik werd ook niet meer ongesteld na een paar maanden over te hebben geslagen ben ik maar eens naar de dokter gegaan maar die deed helemaal niks... ik moest maar afwachten, ben in december naar de andere dokter in onze praktijk gegaan en die nam me wel serieus... werd geprikt op mijn schildklier, dat was het niet, ben naar de gyn. doorverwezen en daar bleek dat ik pcos heb... het kan dus alle kanten op als je naar de dokter gaat, ik heb al een kindje en ik was vorige keer met 2 maanden zwanger ( hierdoor vond de 2e dokter dat ik naar het ziekenhuis moest) ik word op de 1 of andere vage manier helemaal niet meer uit mezelf ongesteld ( komt volgens de fertiliteitsarts omdat ik pcos heb en dat heb ik volgens haar altijdd al gehad, maar totaal niet de symptomen ervan, zoals overgewicht puisten etc en voor mijn vorige zwangerschap werd ik na 14 jaar pilgebruik wel gewoon ongesteld) dus het zal voor mij altijd een raadsel blijven, maar voor jou wil ik zeggen, als het je niet lekker zit ga naar je huisarts, je hebt niks te verliezen toch??? succes ,

groetjes riniti

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    vandaag, dag 8 overtijd. toch maar weer dapper eens een testje gedaan. weliswaar midden op de dag, maar ik dacht met meer dan week overtijd zou t toch niet uit moeten maken. en ja hoor, weer negatief. zucht!! dokter gebeld maar die zegt dat ik gewoon nog moet wachten en over paar dagen weer moet testen. bah, ben zo ongeduldig.

5. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Het is raak bij mij deze keer.. ik voel het gewoon

6. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    @ Amlie: Ik ben zeer benieuwd of de test ook aangeeft dat het raak is ;)

Ik ben inmiddels 3 dagen over tijd en nog geen pijntje of iets gevoelt van een eventuele ongesteldheid die er aan komt.
    Normaal heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden heel erg last in mijn onderbuik en daarna ook mijn onderrug... Maar dat heb ik nog niet gevoelt.. dus het zal nog wel even duren denk ik...

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames

ik zal mezelf ook even voorstellen

mijn man en ik zijn inmiddels 2 jaar bezig. altijd een regelmatige menstruatie alleen in tunesie 1x een maand over geslagen...
    nou zijn we weer heel wat verder en afgelopen week dacht ik echt van nou ik ben echt zwanger misselijk enzv... en nu heb ik vanmorgen getest omdat vandaag mijn NOD is maar helaas negatief.

wij zijn al bij de dokter geweest enzv en zijn door de gynaecoloog naar huis gestuurd met probeer het nog maar een half jaar,, dus nu is de druk voor ons wel erg groot....

ik wil het zo graag misschien houd ik mezelf wel voor de gek...
    maar ben vandaag mijn moed en hoop een beetje verloren.:(
    doe vandaag al niks anders dan huilen :(

maar goed we moeten door en wachten maar verder af.

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha heel goed!
    Tja bij mijn manlief die bedoelt het goed wij vinden het daarbij prima als ik niet direct zwanger wordt daar kan ik wel nuchter over doen maar mijn menstruatie is gewoon nog geen 1 keer normaal geweest sinds ik gestopt ben met de pil. Alleen voor het eerst dat ik zo lang overtijd ben... en heb idd ook zo'n huisarts die zegt kijk het maar aan. Toen ik een cyclus had van 19 dagen toen heeft die gezegt dat ik bijzonderheden bij kan houden voor hem op papier maar volgens mij was dat alleen een geruststelling.

Vorige week voelde ik me zwanger maar nu echt niet meer! Volgens mij late ei en zal ik wel volgende week ongesteld worden....

Vandaag alweer 2 weken pfff

Hoeist met jullie?

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    einde van dag 9, en nog geen ongi in zicht..! pijnlijke borsten vandaag.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pijnlijke borsten heb ik ook een week gehad ze knalde zelfs bijna uit mijn bh maar vandaag niks meer...

11. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    hallo dames !! de genen die weer moeten wachten veel sterkte!! ik zit er nog steeds op zal ff lijstje geven vandaag weer test gedaan negatief weet enkel wanneer men follikel er was en dat was 11 mei weet dus niet wanneer die is gesprongen en wan ik de test zou kunnen doen om dat ik een maand hier voor een menstruatie heb overgeslagen...
    men laatste menstruatie was 23 maart!
    hier lijstje van symptomen afgelopen 2 week

11 mei gynacoloog om 14:30 geen zwangerschap te zien waarschijnlijk cyclus overgeslagen en er zat een follikel in linker eierstok van 22 mm stond op springen... dus nog meer klussen gelukkig de maandag er voor ook geklust

gemmeenschapsdagen rond eisprong 9 mei 11 mei 13 mei 15 mei
    15 mei savonds na gemeenschap wat steekjes

16 mei koortslip en puisjes borsten worden gevoelig aan de zijkanten
    17 mei zere borsten zijkanten
    18 mei zere borsten zijkanten winderig en darmkrampjes smorgens na ontlasting rond 10 uur wat slijm met beetje rose erin{misschien innesteling}
    19 mei rose bij afvegen 2keer die dag
    20 mei test negatief
    21 mei getest negatief ... gemeenschap gehad... geen rose afscheiding enkel wat witte afscheiding
    22 mei alles toppie bij opstaan weinig last van de borsten savonds meer last..... geen rose afscheiding meer
    23 mei alles toppie bij opstaan weinig last van de borsten savonds meer last..... geen rose afscheiding meer test negatief
    25 mei smorgens borsten zijkanten ligt gevoelig af en toe vlagen misselijk heid geuren sterker geen bloedverlies{test negatief}
    27 mei vrijdag weer testen!!!

ik hou het netjes bij nu maar eens!!!! zo als het wel raak mocht zijn ik voor een volgende keer beetje richtlijn heb..

dames wens jullie hele fijne dag en de dames die nog willen testen vandaag of morgen veel suc6 ...en de rest op na de volgende maand!!
    En de geen die op vakantie gaan hele fijne dagen toegewenst..

liefs famke

12. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    #852 famke35, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
    geniet van de zon

13. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    #853 MemJorn, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
    hallo allemaal!
    ik ben een jonge moeder van een zoontje.. nu zijn we bijna 2 jaar bezig met het krijgen van een 2e kindje. ik heb nu in totaal al 5 keer een miskraam gehad.. waarvoor ik ook onder controle ben in het ziekenhuis.. alles is getest.. alles is goed. ook bij mijn man is alles goed... vreemd maar het is waar....
    nu ben ik 2 dagen overtijd... denk ik dan, want mijn cyclus is heel erg verschillend. we worden er zo moedeloos van..

iedereen om ons heen zegt heel leuk, niet te veel mee bezig zijn, maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan... gezien onze geschiedenis.. de drang naar een 2e kind is zo groot... vooral bij mij als moeder...dit zullen wel meerdere vrouwen herkennen..
    ik ben blij dat ik hier toch even over dit onderwerp kan praten.. bedankt!
    nu heb ik weer de symptomen: heel erg moe, misselijk zere borsten en emotioneel.. vanmiddag een test gedaan die was negatief...
    iemand nog meer ervaring hiermee?

groetjes memjorn

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi memjorn

ik heb hier hetzelfde geval :)

alleen ben ik af en toe misselijk en ik ben nu bezig in dag 2 van het over tijd zijn....

probeer het van je af te zetten even ( ik weet klinkt heel moeilijk maar heb ik ook gedaan)

mijn man en ik hebben afgesproken nu tot eind volgende week te wachten als ik dan nog niet ongi ben...

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ik heb wel ervaring met testen die aangeven dat je niet zwanger bent terwijl ik dat wel was.. zou over een paar dagen nog eens testen.. misschien zit er nog niet voldoende hcg in je urine en andders ff langs de dokter en om een bloedtest vragen...

succes

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi riniti

daar heb je ook gelijk in

mijn test was gisteren ook negatief en vandaag nog steeds geen ongi

17. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    het is knap frustrerend:(

straks maar lekker aan het werk en mijn zinnen even verzetten!!!
    fijne middag nog en geniet van de zon!:)

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dag 45... al 2 dagen behalve obstipatie geen bijzonderheden...

19. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik ben ondertussen alweer 11 dagen overtijd. toch maar een testje gewaagd, eentje gisterenmiddag, negatief, en eentje vanochtend, negatief. ik vond het wel apart dat de testen eerst helemaal roze uitliepen voor er een controlestreep kwam te staan. er kwam helaas geen tweede streep bij, bij beiden.
    dokter gebeld. de assistente nam me gelukkig serieus en ze ging ff overleggen met dokter, ze belt me straks terug.
    ik hoop op een bloedtest oid!!
    heb helemaal geen klachten meer trouwens..

20. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    3dagen overtijd
    en ja ik kon het niet laten om een testje te doen
    en weer negatief... word je niet vrolijk van
    ook nog niet ongesteld..